LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Smulweb leuke site, waardeloze redactie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Boos!

Smulweb leuke site, waardeloze redactie

Ongelezen bericht door Boos! »

Ik ben een aantal maanden lid geweest van de kooksite smulweb. Op een gegeven moment werden er in mijn gastenboek berichten geplaatst door een ander smulweblid met bedreigingen, scheldwoorden enz. enz. Deze persoon dacht dat ik iemand anders was. Deze persoon kwam erachter waar ik woonde en heeft mij zelfs telefonisch :( bedreigd. Ik ben me natuurlijk rot geschrokken. Ik heb onmiddelijk na het eerste bedreigende berichtje een klacht ingediend bij de redactie van deze site. Ik was namelijk niet de eerste en enige bij wie deze persoon dit deed (doet).

Na ongeveer 3 dagen en 8 klachten verder kreeg ik antwoord. Ik moest de eer aan mijzelf houden en er gewoon niet op reageren. Er is verder niets aan gedaan door de redactie. Deze persoon is nog steeds actief op smulweb. Terwijl dat als je je aanmeld voor deze site er duidelijk regels zijn waar je je aan moet houden. Dat is toch onvoorstelbaar?? Waar is anders een redactie voor?? Of ben ik nu vreselijk aan het mutsen?? Tot wie moet je je anders wenden dan?? Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt?

Sophia

Re: Smulweb leuke site, waardeloze redactie

Ongelezen bericht door Sophia »

:( Wat jammer dat er geen reactie's komen. Ik ben namelijk zoveel mogelijk slechte ervaringen met smulweb aan het verzamelen om deze redactie aan te kunnen pakken.

Gesloten