ik ben vanaf 22-09-2006 geabonneert op snel surfen & bellen van Het Net. ik kon pas 18-10-2006 in telefoniebeheer om mijn persoonlijke instellingen te doen. 05-11-2006 kreeg ik een e mail van Het Net met de mededeling [ uw aansluiting is gereed]maar vanaf die dd kan ik tot op heden mijn instellingen niet wijzigen want ik krijg iedere keer als ik wil inloggen te lezen,uw gebruikersnaam of wachtwoord is niet correct.
als je dan na 3 x proberen te lezen krijgt vanwege de veiligheid kunt u 2 of 3 uur niet meer inloggen pak je maar de telefoon om het 0900-1407 van de helpdesk te bellen,en krijg je te horen,het is erg druk wilt u het later nog eens proberen, maar dat later nog eens proberen dat heb ik al zo vaak gedaan maar dan ook zonder resultaat,als het iedere keer zo druk is bij de helpdesk maak ik daaruit op dat er erg veel klachten zijn,dus dan mail je de klacht en dan krijg je een mail terug dat het te gecompliceert is om te behandelen en je maar met de helpdesk moet bellen.ik ben dan ook zo kwaad dat ik mijn abonnement via de KPN medewerker wil opzeggen want zo ga je niet met klanten om.m.vr.gr.A.S. [/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] snel surfen en bellen van Het Net.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 feb 2007 11:29
Re: snel surfen en bellen van Het Net.
je moet als je de helpdesk belt gewoon een andere menu kiezen wat niet zo druk is dan krijg je iemand aan de lijn en dan moet je het hem vertellen .. want dat je later moet bellen krijg je iedere avond te horen .. het heeft dus geen zin.
Re: snel surfen en bellen van Het Net.
wij hebben er ook problemen mee, we wachten nu al 2 maanden en nog steeds niets. de technische dienst zou ons nog bellen, maar is niets van terecht gekomen....
dit is niet aan te raden.
dit is niet aan te raden.