LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spaarprogramma's
Spaarprogramma's
Wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met spaarprogramma's op Internet en heeft tips voor betrouwbare sites? Het zijn er zoveel, en ik zie door het bos de bomen niet meer... 

Re: Spaarprogramma's
In ieder geval niet Myclics:
Het begon als een goed spaarprogramma, maar toen het tijd werd om uit te keren was er ineens complete radiostilte. Recentelijk zeggen ze een nieuwe eigenaar te hebben en zeggen ze dat ze alle achterstallige betalingsaanvragen alsnog betalen, maar dat doen ze dus niet. Hij heeft wat familieleden gecharterd, die wat positieve berichten op facebook achterlaten, maar het geld komt er niet. Alle negatieve berichten van gebruikers worden gewist, ik kan zelfs helemaal niet meer op de site komen. Hetzelfde geldt voor de facebooksite. Euroclix, nucash en ipay betalen wel goed.
Het begon als een goed spaarprogramma, maar toen het tijd werd om uit te keren was er ineens complete radiostilte. Recentelijk zeggen ze een nieuwe eigenaar te hebben en zeggen ze dat ze alle achterstallige betalingsaanvragen alsnog betalen, maar dat doen ze dus niet. Hij heeft wat familieleden gecharterd, die wat positieve berichten op facebook achterlaten, maar het geld komt er niet. Alle negatieve berichten van gebruikers worden gewist, ik kan zelfs helemaal niet meer op de site komen. Hetzelfde geldt voor de facebooksite. Euroclix, nucash en ipay betalen wel goed.
Na drie jaar mag dat ook wel. Zeker geen dikke rode balk in beeld gezien? Bijzonder dat je dan wel die vreemde mails van die spaarprogramma's kunt lezen...nndm77 schreef:In ieder geval niet Myclics:
-
Spaarprogramma's dan ga je centjes krijgen voor het lezen van spam. Wil je daadwerkelijk voordeel behalen.
Ga dan naar p-less.nl maak ik al wat jaartjes gebruik van, een pure cashbacksite.
Heb daarmee al wat 100derde euries aan overgehouden.
Spam lezen voor 1/2 cent, was zeer vermoeiend.
Suc7
Ga dan naar p-less.nl maak ik al wat jaartjes gebruik van, een pure cashbacksite.
Heb daarmee al wat 100derde euries aan overgehouden.
Spam lezen voor 1/2 cent, was zeer vermoeiend.
Suc7
Die korting kun je zo ook krijgen. Daar heb ik geen site voor nodig. Het is overigens geen "cashback" maar doodeenvoudig korting.