| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spamklacht
Spamklacht
Via de site van Tros Radar kwam ik terecht op de site Spamklacht.nl van Opta. Hier kan men een klacht indienen als men spam ontvangt.
Nou ontvang ik de laatste tijd heel erg veel spam in mijn inbox. Ik heb daarom geprobeerd via het klachtenformulier (https://www.spamklacht.nl/asp/klachtind ... mulier.asp) een klacht over de spamberichten in te dienen, maar zodra je op ''versturen'' klikt krijg je de foutmelding :
''Internal server error (Error 500)
Er is een fout opgetreden waardoor het niet mogelijk is de webpagina te tonen.
Wij verzoeken u het nog eens te proberen.''
Nou heb ik het al heel vaak geprobeerd ook op andere computers maar de foutmelding blijft verschijnen. Ik heb via de site van Opta een e-mail verstuurd met de mededeling dat er een error verschijnt, maar hier is nu een maand later nog niet opgereageerd.
Jammer dat ik over een site die klachten behandeld juist een klacht moet indienen!!
Nou ontvang ik de laatste tijd heel erg veel spam in mijn inbox. Ik heb daarom geprobeerd via het klachtenformulier (https://www.spamklacht.nl/asp/klachtind ... mulier.asp) een klacht over de spamberichten in te dienen, maar zodra je op ''versturen'' klikt krijg je de foutmelding :
''Internal server error (Error 500)
Er is een fout opgetreden waardoor het niet mogelijk is de webpagina te tonen.
Wij verzoeken u het nog eens te proberen.''
Nou heb ik het al heel vaak geprobeerd ook op andere computers maar de foutmelding blijft verschijnen. Ik heb via de site van Opta een e-mail verstuurd met de mededeling dat er een error verschijnt, maar hier is nu een maand later nog niet opgereageerd.
Jammer dat ik over een site die klachten behandeld juist een klacht moet indienen!!
-
Moppentappers
Re: Spamklacht
Elk spamfilter met enige kwaliteit houdt al die spam makkelijk tegen, zolang er iBayes, PDB, GSG en RecentTerms in je filter zit (wat zoals gezegd elk kwaliteitsfilter wel heeft) ontvang je echt geen spam meer 
Klacht indienen omdat je spam ontvangt?? Wist geen eens dat dat bestond. Als dat kan, dan zijn de providers je voor geweest. Zo'n 60% van de ontvangen mails gaat op aan irritante spam. Dus deze klachtenafedling is misschien alleen een uitlaatklep voor frustraties, want geen enkele spammer heeft een postvakje bij de opta om je klachten te verwerken.
Het best blijft zoal Moppentappers als zei, een goede SpamFilter. Veelal bieden providers dit gratis aan, om de bovenstaande reden.
Success!
Het best blijft zoal Moppentappers als zei, een goede SpamFilter. Veelal bieden providers dit gratis aan, om de bovenstaande reden.
Success!
Als G mail gebruiker een prima filter gekregen!
Alle E mails van normale providers laat ik nu doorsturen naar mijn G mail adres en dan komt het spamvrij binnen.
Als we dit allemaal zouden doen is spam versturen naast strafbaar ook nutteloos en zal het eerder stoppen.
Dus neem G mail of een goed spam filter!
Alle E mails van normale providers laat ik nu doorsturen naar mijn G mail adres en dan komt het spamvrij binnen.
Als we dit allemaal zouden doen is spam versturen naast strafbaar ook nutteloos en zal het eerder stoppen.
Dus neem G mail of een goed spam filter!
Gmail heeft inderdaad een prima spamfilter!,
Wanneer ik spam tref op mijn Gmailadres, ga ik even via de webmail naar Gmail en open mijn emailadres daar, dan zoek ik de spammer op en zet deze onder "Spam rapporteren" en zie ik deze nooit meer op mijn computer terug!,
Een prima gratis emailservice die ik al jaren zonder problemen gebruik!,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Wanneer ik spam tref op mijn Gmailadres, ga ik even via de webmail naar Gmail en open mijn emailadres daar, dan zoek ik de spammer op en zet deze onder "Spam rapporteren" en zie ik deze nooit meer op mijn computer terug!,
Een prima gratis emailservice die ik al jaren zonder problemen gebruik!,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.