De technische, zowel als de administratieve kant van dit bedrijf is in een woord SLECHT !
Ik heb een snelheidsaanpassing laten doen, waarbij het abonnementsbedrag niet gespijzigd is. Er staat in het geweldige formulier dat je kunt downloaden op hun site letterlijk:
“Bij snelheidswijziging naar een nieuw tariefplan gaat de minimumduur van het abonnement opnieuw in. In een aantal gevallen zijn hier kosten aan verbonden, zie tarieven.
Bij verzenden van dit formulier ga je akkoord met de automatische afschrijving van de eventuele kosten van de wijziging”
Nu beweert Speedlinq dat ik, ondanks dat er geen wijziging in tariefplan is toegepast, (abonnement hetzelfde maanbedrag ook), dat ik toch nog driekwart jaar moet wachten met opzeggen. Dit is natuurlijk bezopen en getuigd van het feit dat de helpdeskmedewerkers andere dingen zeggen als de papieren die je via internet kunt downloaden.
Is er iemand die ervaring heeft met deze situatie, dan houd ik mij aanbevolen, om dan zo snel mogelijk van deze kwelling verlost te worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq DOE HET NIET
Re: Speedlinq DOE HET NIET
Sluit je aan bij de rest..........
Zo een slecht bedrijf heb ik niet eerder meegemaakt.
Het is ongelooflijk
Zo een slecht bedrijf heb ik niet eerder meegemaakt.
Het is ongelooflijk