LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq Ervaringen? Goed/Slecht [Speedlinq Abbonees]

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Wat vindt u van speedlinq?

Goed.
6
25%
Slecht.
18
75%

Totaal aantal stemmen: 24

XpLoD

Speedlinq Ervaringen? Goed/Slecht [Speedlinq Abbonees]

Ongelezen bericht door XpLoD »

Aangezien er behoorlijk berichten zijn over speedlinq start ik deze poll.
Ikzelf gebruik speedlinq en heb nog nooit problemen met speedlinq gehad. Vandaar dat ik ze goed vindt.
Voor speedlinq gebruikte ik Chello van UPC, heelaas krijg ik constante packet loss:(.
Na chello stapte ik over op speedlinq Allin 1024/768 abbo. En nu zit ik inmiddels op 8064/1024.
Ik heb op maandag 22 january speedlinq gebeld om mijn snelheid naar 20000/1024 te laten wijzigen en het gesprek duurde best kort, totaal 3 minuten of sow :) ik laat jullie allen weten hoe mijn wijziging zal verlopen.

Wat vinden jullie van speedlinq?

Wilt u ook reageren waarom u speedlinq slecht/goed vindt?

Srry voor mijn slecht NL :P. :lol:
Groetjes Edin.

kuiffie

Re: Speedlinq Ervaringen? Goed/Slecht [Speedlinq Abbonees]

Ongelezen bericht door kuiffie »

voor speedlinq een vette 1
Al krijg ik het voor nx , nooit aan beginnen .
ik had een contract voor een jaar , maar na drie maanden ellende schriftelijk opgezegt .
Kwamen ze na maand 12 met een aanmaning dat ik niet betaald had voor maand 13 , daarna een aanmaning voor de maanden 13 + 14 , daarna voor drie maanden met de dreiging van een rechtzaak .Ik zei dat ik al 8 maanden geleden opgezegd had , dat was niet waar volgens hun .
Wat was ik blij dat ik de bevestiging van mijn opzegging had bewaard .

doo

Ongelezen bericht door doo »

hallo heb net dit meeste slecht internet aansluiting binnen nog geen maand er zijn al drie modums kapot 140 euro aan kosten voor het bellen en ik kan er nog niks mee de telefoonlijn werkt voor geen meter doet dus echt niks wel al vast alles afgeschreven dat wel maar het werkt dus niet zeg het ook gelijk weer op zit er dus al wel een jaar aan vast nou bedankt speedlinq voor de geweldige kwaliteit

XpLoD

Hai again.

Vrijdag 02-02-2007 kreeg ik een email bericht van speedlinq dat het exacte datum van de 20mbit lijn op mijn volgende factuur word vermeld.

Toch nog steeds geen nare ervaringen. :).

Success all Ik hou jullie nog steeds op de hoogte.

Grtjes Edin.

XpLoD

NOU :)
Op een of andere manier kreeg ik gisteren ADSL2 Lijn :).[04 - 02 2007] en vandaag [05 - 02 -2007 ]een nieuwe factuur :).

Mijn Download Snelheid: 1.9 Mb per seconde upload:115 Kb per seconde. In ieder geval niets over te klagen :).
Totaal te Voldoen 0.0 Euro
En -22 euro voor volgende maand :) dus ik moet volgende maand alleen 18 euro betalen :).

Toch goed geregeld? :).

Groetjes Edin Hodzic.

n.v.t

Ongelezen bericht door n.v.t »

zeg maar gerust superslecht en degene die zegt dat je binnen 1 minuut word geholpen heeft volgens mij geen speedlinq.als je belt is het in behandeling bij mij is het al drie maanden in behandeling maar moet wel gewoon betalen asociaal.dus zeg nou niet dat je snel word geholpen want dan ben je minimaal tien euro verder en dan weet je nog niks zonde van je duurverdiende geld, speedlinq nooit aan beginnen.

n.v.t

Ongelezen bericht door n.v.t »

even over die xplod volgens mij is dat een medewerker van speedlinq die probeert speedlinq gewoon schoon te praten dat geloof je toch niet als je al zoveel klachten heb gezien en uit eigen ondervinding schei toch uit man het zijn gewoon 1e klas oplichters.

XpLoD

HAHA!!!

Zullen we maar iedereen die geen klachten over een bedrijf heeft een mederwerker ervan noemen? :D

Grappig :)!

Maar nog steeds geen problemen :D.!

mariska666

Ongelezen bericht door mariska666 »

hallo,
Ik heb het comfort 20000 abonnement afgesloten per 28 december 2006, en ik had in 3 dagen tijd al 65 euro verbeld naar de helpdesk en alleen om in de wacht te staan. De tijd dat ik echt iemand aan de telefoon kreeg van de helpdesk was hooguit 5 minuten. En service is bij hun ver te zoeken. Ik had telefonie van hun maar ik kon niet bellen. Na 2x de telefoon bij de buren te hebben geleend, had ik mijn prepaid toestel op gewaardeerd met 20 euro. Toen stond er dus 21,79 euro op,en ik ging bellen. Na een hele poos kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon en ik vroeg gelijk of hij mij asjeblieft terug kon bellen omdat mijn beltegoed bijna op was, maar nee dat kunnen ze niet. En toen klonkt het gevreesde tuut tuut tuut door de hoorn. Nee, voor mij geen speedlinq meer.
groetjes

P.S. 11 februari was ik telefonisch weer niet te bereiken, de hele ochtend kregen mensen te horen dat mijn nummer niet meer in gebruik was.

GEWELDIG SPEEDLINQ

olaf1979

Ongelezen bericht door olaf1979 »

Ben alle onderwerpen over speedlinq aan het bekijken en dit is al het 8e onderwerp. Ik heb nu pas 3 pagina's gehad. Niet naormaal hoeveel mensen er klachten hebben.

Ray2007

Ongelezen bericht door Ray2007 »

Vooropgesteld:Ik heb geen aandelen bij Speedlinq want ik heb tot op heden hele goeie ervaring met Speedlinq. Begin januari via internet internet abonnement aangevraagd en na een paar dagen een nette bevestiging gekregen en vervolgens hun welkomsbrief. Heb 3 keer met hun gebeld voor wat aanvullende vragen en de eerste keer kreeg ik na 3 minuten verbinden en de andere 2 keer was het zo druk en na mijn tel.nr te hebben ingesproken werd ik netjes binnen een paar uur teruggebeld. Onderhand het modem ontvangen en dvdspeler plus uitgebreide brief met alle info erin. Van de week alles aangesloten en met de bijgeleverde activeer cdrom binnen een 1.5 uur verbinding op internet. Snelheid is ook goed. Heb een 4 mb abonnement en de snelheid is ongeveer 3.8 mb en tot nu toe heel stabiel. Voor het installeren heb je wel een beetje gevoel voor pc's nodig en dan is het een fluitje van een cent. Helaas kan ik alleen positief zijn over speedlinq. Hoop dat het zo blijft. Vraag me echt af hoe het kan dat de ene persoon hele slechte ervaringen hebt en de andere (zoals ik) helemaal niet. Ik raad iedereen van harte speedlinq aan.

swierstra

Ongelezen bericht door swierstra »

ben ook overgestapt op speedlinq.Hier mijn relaas : na een welles nietes discussie veel moeite (en geld) moeten investeren om een omzetting van de lijn te krijgen.Helpdesk is waardeloos de lui die er zitten hebben nergens kaas van gegeten.>De beloofde snelheden worden absoluut nooit gehaald ,veel storingen .I n een woord : ronduit waardeloos ! maar goed er is in mijn geval weinig andere keus.Als laatste : van te voren aangegeven dat ik niets meer met KPN te maken wilde hebben ,wat blijkt je hebt altijd de KPN nodig om de lijn omte zetten.

Rolandroland

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Speedlinq, die medewerkers mogen wel aan de speed, elke keer als ik wat vraag moeten ze navraag doen bij hun collega's. Verder heb ik een normale nummer van Speedlinq werkt beter. In Augustus zou ik 209 euro terug moeten krijgen is pas nu uitbetaald. Zij werken nl. met 50% korting acties als je actie voucher + KPN nota naar hun opstuurt krijg je pas de korting. Dus eerst dik betalen om later het geld terug te krijgen, ik verleen hun alsware credit! Op brieven reageren ze niet behalve als je op wilt zeggen dan krijg je een bevestiging daar van. Ik zou 1 maart worden afgesloten maar heb nog steeds verbinding. Eerst zou ik worden afgesloten maar moest ik wel tot 1 juli blijven betalen! Ja, geen levering wel betalen leuke optie is dat! Terwijl ik gewoon wilde opzeggen intepeteren zij dat je geen ADSL meer wilt van hun!

Ik eis van hun vanwege wanprestatie de bel kosten terug + de rente (wettelijke rente van 5%) kosten voor het te laat uitbetalen!

BugMeNot

Ongelezen bericht door BugMeNot »

dat gewone nummer mag je hier dan wel even plaatsen

er zijn heeel veel mensen die dat graag zouden willen hebben

gtbl

Ongelezen bericht door gtbl »

speedlinq krijgt van mij een vette 1, wat een zootje daar zeg. Ik kreeg de modem in huis en aansluiten, maar tot op heden heb ik nog geen internet. maar krijg wel een telefoonrekening van circ 400 euro in huis om naar hun dure helpdesk te bellen. Ze zeggen iedere keer dat de fout bij ons ligt, maar de modem is gewoon stuk. Kreeg ik vandaag een brief in huis, met de melding, als de modem niet stuk is brengen ze de kosten van een nieuwe modem in rekening.. Ze zijn echt niet wijs daar

Rolandroland

Speedlinq 0900 7733354 070 3816981 (is maar net wie je aan de lijn krijgt als ze je al willen helpen)

Trouwens stuur ook lekker veel post aub naar hun antwoordnummer toe!SPEEDLINQ ANTWOORDNUMMER: 10988 2501WB Den Haag.

XpLoD

Nou ik heb nog steeds geen problemen met speedlinq {en nee ik ben geen medewerker van speedlinq}.

Alleen ik vindt het heel raar dat nieuwe speedlinq klanten zo slecht geholpen worden :(.
Echter hoop ik dat speedlinq al deze problemen snel oplossen :).

Rolandroland

Het is van KPN he? Of is dat hier al een x gezegd. Ik heb geen problemen meer met Speedlinq, komt ook omdat ik geen klant meer bij ze ben. Het geld voor de modem heb ik nooit meer terug gekregen, ze weten niets van dat ik de mogelijkheid had om het modem terug te mogen sturen. En dan geld terug krijgen. Ach, ze zijn een beetje dement wat altijd precies in hun voordeel komt.

Ruud001

Ongelezen bericht door Ruud001 »

:evil: :twisted:

SPEEDLINQ = OPLICHTERS.

Neem alleen een speedlinq abbo als je niet meer wilt internetten. Zit al vanaf zaterdag (nu 5 dagen) met een modem te internetten omdat speedlinq er WEER eens uit ligt. Helpdesk (70ct/min) werkt niet buiten kantoortijden en de techneuten blijkbaar ook.

Gek genoeg zijn er hier ook mensen die wel een werkende verbinding hebben.

Maar pas op: Blijkbaar is de kans erg groot dat je bij speedlinq tegen een verbinding van zeeer slechte kwaliteit aanloopt. En dan kun je geen kant op. Ik zit nu al maanden met een verbinding die het soms 1 a 2 uur prima doet, dan er weer 6 uur uitligt om dan weer een dag lang per 10 minuten 2 minuten alle sites "unable to connect to ...." en dan doet alles het ineens weer... of weer niet. Hier wordt je echt STAPELGEK van. Soms zit ik 2 uur achter de PC omdat ik iets op moet zoeken en dan kun je in een paar blokken van 5 a 10 minuten bij elkaar hooguit een half uur surfen.

Dus wees gewaarschuwd: BLIJF HOE DAN OOK WEG BIJ SPEEDLINQ. Als je pech hebt is de ellende niet te overzien.

SUPERTIP: zoek voor je een speedlinq abbo neemt eerst je 56k analoog modem op, noteer het nummer van KPNdirect: 06760-12321 en print uit hoe je deze verbinding moet opzetten. Zodra je speedlinq abbo geactiveerd is, wordt dit gedurende 20 UUR per dag de tijd je ENIGE betrouwbare toegang tot internet.

Gr
Ruud

Rolandroland

Voor de tijd dat je geen internet hebt gehad kun je een schade vergoeding vragen. Als ze daar aan geen gehoor geven geef ik je de tip om zware pakketjes te sturen naar hun antwoord nummer. Met daarbij de oproep aan hun verplichtingen te voldoen. Eerst natuurlijk via de normale post fatsoenlijke vriendelijke brieven sturen. Mocht daar geen reactie op komen dan via het antwoordnummer. Vaak reageert men dan wel erop www.antwoordnummer.nl als ik jou was zou ik de 0900 kosten ook terug willen. Zij maken fouten en zij verdienen daar ook nog aan. Op www.vraagalex.nl staat een normale nummer van Speedlinq zeg wel dat je dan van T for Telecom bent filiaal vul zelf maar in. Je wordt dan heel vriendelijk geholpen! Zakelijke relaties tellen meer voor hun. Ik heb mee gedaan met de Consumentenbond actie waar ik uit eindelijk na nog een mail aan de CB er achteraan mijn geld terug kreeg. Kreeg zelfs te veel geld terug maar goed dat kan ik weer compeseren met dat vreselijk dure 0900 nummer van hun.

Gesloten