LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq gestopt met aanbieden van newsservice

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
maarten.hamers
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2004 12:55

Speedlinq gestopt met aanbieden van newsservice

Ongelezen bericht door maarten.hamers »

Ik kreeg onlangs een mailtje van Speedlinq, dat ze zijn gestopt met het aanbieden van de huidige newsservice.

---------------------------------------------------------------------------

Speedlinq heeft besloten de huidige nieuwsdienst niet te continueren. Een zorgvuldige analyse heeft geleerd dat we met de gekozen opzet niet geheel uit de voeten kunnen. Speedlinq gaat tijdelijk terug naar een eenvoudige newsserver omgeving en zal de komende periode gebruiken om de mogelijkheden voor een alternatieve newsservice te onderzoeken.

We zijn ons ervan bewust dat het niet continueren van de dienst voor een aantal abonnees als onplezierig zal worden ervaren.

Hiervoor onze excuses.

Nu heb ik speedlinq mede genomen, na jaren tevreden te zijn geweest bij een andere provider, omwille van zijn uitstekende nieuwservers. Tot voor kort had ik een retentie op de gerenormeerde nieuwsgroepen van over de 3 dagen. Nu staat er niets meer compleet op...

Ik zou graag willen veranderen van provider, maar dat gaat niet omdat ik aan het contract nog 1,5 jaar vast zit.

Is hier wat aan te doen?

M.v.g.

Maarten Hamers

Scriptkiddy
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 nov 2004 16:16

Re: Speedlinq gestopt met aanbieden van newsservice

Ongelezen bericht door Scriptkiddy »

Jazeker. Hier is sprake van een éénzijdige wijziging van een overeenkomst. Hierdoor kan u deze overeenkomst ontbinden.

Gast

Re: Speedlinq gestopt met aanbieden van newsservice

Ongelezen bericht door Gast »

Ook als er 2 overeenkomsten zijn ??

jest
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 apr 2005 18:20

Re: Speedlinq gestopt met aanbieden van newsservice

Ongelezen bericht door jest »

Hallo Maarten,

Plaats je bericht op www.boycot.nu.

Succes! :)

2jest

Re: Speedlinq gestopt met aanbieden van newsservice

Ongelezen bericht door 2jest »

Hey, werk jij bij Boycot ofzo?
Ik heb die site net bekeken en ziet er goedkoop uit, 1995 stijl.

Alsof heel Nederland zich iets van Boycot.nl aantrekt, niemand weet bijna dat het bestaat.
Voorlopig gaat Speedlinq gewoon zn gang terwijl RADAR er nu op TV mee komt.

Oh nee,..boycot.nl heeft natuurlijk meer publiciteit dan RADAR zeker.
Je zit gewoon reclame (waarschijnlijk voor je eigen site) te maken.

Ik heb nog nooit ergens iets gehoord van,...bedrijf X aangepakt Boycot.nl,...laat me niet lache.

BjcK
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 mei 2004 01:05

Re: Speedlinq gestopt met aanbieden van newsservice

Ongelezen bericht door BjcK »

Zoek even uit of de binarie usenetdienst onderdeel uit maakte van de overeenkomst. Veel ISP's bieden het niet aan maar je kan er wel gebruik van maken. Het stoppen van zo'n dienst kan dus zonder problemen omdat het niet een overeengekomen extra is wat in je overeenkomst staat.

In dat geval heb je gewoon pech.

Gesloten