LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] speedlinq(killed voice)
-
speedlinq(killed voice)
Heeft er iemand ervaring met het zo geheten killed voice
Ik krijg daar ineens een te horen dat ik 9.50 per maand extra moet betalen voor een killed voice dat zegt speedlinq
Dit is overgens het zoveelste probleem bij speedlinq,ik heb de balen van dat ik bij hun adsl heb stelletje paardenvijgen
Ik krijg daar ineens een te horen dat ik 9.50 per maand extra moet betalen voor een killed voice dat zegt speedlinq
Dit is overgens het zoveelste probleem bij speedlinq,ik heb de balen van dat ik bij hun adsl heb stelletje paardenvijgen
Re: speedlinq(killed voice)
Peetiepeet,
heb eens gecheckt hoe het zit met die killed voice. Staat in de algemene
voorwaarden, dat dit wordt doorberekend bij stopzetten gebruik KPN lijn
Als je dit niet weet, dan is dat natuurlijk balen. Zeker als je al het nodige
hebt meegemaakt met speedlinq. Net als ik overigens.
Alleen hier doe je weinig aan ben ik bang voor.
Succes met Speedlinq, want dat heb je nodig.
heb eens gecheckt hoe het zit met die killed voice. Staat in de algemene
voorwaarden, dat dit wordt doorberekend bij stopzetten gebruik KPN lijn
Als je dit niet weet, dan is dat natuurlijk balen. Zeker als je al het nodige
hebt meegemaakt met speedlinq. Net als ik overigens.
Alleen hier doe je weinig aan ben ik bang voor.
Succes met Speedlinq, want dat heb je nodig.
Tsja, als je de algemene voorwaarden had gelezen had je dat geweten...
-
De voorwaarden heb ik al lang gelezen,probleem is ik ben helemaal niet verhuisdt.
Maar ik moet toch betalen,omdat speedlinq zegt dat de kpn dat in rekening brengt,en die weten vervolgens nergens van.
En ik ga speedlinq niet weer bellen,ben al een vermogen kwijt aan die blaffers van de help desk.
Maar ik moet toch betalen,omdat speedlinq zegt dat de kpn dat in rekening brengt,en die weten vervolgens nergens van.
En ik ga speedlinq niet weer bellen,ben al een vermogen kwijt aan die blaffers van de help desk.
Killed Voice is als je geen KPN telefoon lijn meer hebt. Dus als je geen vaste lijn meer hebt.
Verhuizen is iets totaal anders en dat kost 125 euro.
Dus als je je telefoonlijn hebt opgezegt, klopt het wat ze doen.
Verhuizen is iets totaal anders en dat kost 125 euro.
Dus als je je telefoonlijn hebt opgezegt, klopt het wat ze doen.
-
Ik heb ook nooit zonder telefoon lijn gezeten.
En speedlinq helpdesk, had het over een verhuizing en KPN.
Het zijn toch een stelletje prutsers,bij speedlinq.
En speedlinq helpdesk, had het over een verhuizing en KPN.
Het zijn toch een stelletje prutsers,bij speedlinq.
Als je kpn-telefonie niet is opgezegd of niet is verhuisd (ook niet inpandig), dus je hebt nog gewoon linesharing (dus telefonie van KPN en DSL via een splitter op dezelfde koperlijn) zou ik ze toch even bellen.
Bel ze vanaf thuis op! Hoe kunnen ze je killed voice toeslag rekenen als je vanaf het vast nummer van thuis belt. (het telefoon nummer waarop het is aangevraagd.)
Hun helpdesk heeft nummer weergave dus ze kunnen zien vanaf welk nummer er gebeld wordt. Dan zien ze je eigen nummer staan, het nummer waarop de lijn geregistreerd staat, ze zullen zien dat het hetzelfde nummer is.
Je moet dan gelijk geld terug vragen voor de killed voice toeslag en het telefoontje dat je er aan moest spenderen.
Hun helpdesk heeft nummer weergave dus ze kunnen zien vanaf welk nummer er gebeld wordt. Dan zien ze je eigen nummer staan, het nummer waarop de lijn geregistreerd staat, ze zullen zien dat het hetzelfde nummer is.
Je moet dan gelijk geld terug vragen voor de killed voice toeslag en het telefoontje dat je er aan moest spenderen.
Dat zegt nog niet alles, als je dat nummer verhuisd hebt naar een ander adres of zelfs inpandig naar een andere lijn klopt de nummerweergave. Maar ook de killed-voice op de koperlijn waar DSL op zit.
-
Ik ben inmiddels terug gebelt door een medewerker van Speedlinq.
En die heeft alles na gekeken,en kwam tot de conclusie en schriftelijk bewijs dat KPN een verhuising had doorgegeven.
Dus heeft Speedlinq het geld terug gestort,en 1 week gratis internet aangeboden.
Ik ben wel tevreden, hoe Speedlinq dit heeft terug gedraaid.
Met anderen worden een warmen douche voor Speedlinq,en een vrieskist voor KPN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En die heeft alles na gekeken,en kwam tot de conclusie en schriftelijk bewijs dat KPN een verhuising had doorgegeven.
Dus heeft Speedlinq het geld terug gestort,en 1 week gratis internet aangeboden.
Ik ben wel tevreden, hoe Speedlinq dit heeft terug gedraaid.
Met anderen worden een warmen douche voor Speedlinq,en een vrieskist voor KPN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!