Afgelopen donderdag had ik 4 x 25 euro paysafekaarten gekocht voor mijn vriendin mary19121957.
Dan kon ze voor 100 euro 70.000 punten krijgen bij spelpunt.
Het bleek echter dat je maar 3 nummers van paysafe in kon voeren, dus dan kom je niet op 100 euro.
Een medewerker van spelpunt gevraagd maar die wist het ook niet en ze kon pas maandag kantoor bellen.
Net gebeld naar spelpunt helpdesk en nu zeggen ze dat is pech 10.000 punten weg, want voor 50 euro krijg je er maar 30.000.
Moet je maar opwaarderen via IDEAL. Mijn vriendin zei dat dat niet altijd kan, omdat er soms niet genoeg geld op de rekening staat. Waarop de medewerker van spelpunt zei dat we dan maar moesten zorgen dat er genoeg geld op staat.!!!!
Het zijn en blijven oplichters die niets over hebben voor hun spelers, wij zijn al vanaf 2000 supervip en betalen heel veel, dat doen we zelf dat weet ik, maar dan mag je van spelpunt toch wel een klein beetje medewerking verwachten.
Ze kunnen alles nakijken en zien dat we al heel veel opgewaardeerd hebben, maar nee die 10.000 punten zijn en blijven weg.
Schandalig spelpunt, dat is echt iets voor de LODEN LEEUW
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spelpunt
Re: spelpunt
Geld betalen om online spelletjes te spelen....dat is pas dom...
-
Spelpunt-Webcare
- Contacteer:
Beste Hennij27,
We hebben inderdaad contact gehad met deze speler en haar uitgelegd wat de mogelijkheden waren. We begrijpen, uit je bericht hier, dat je hier niet tevreden mee bent. We vragen je dan ook om Mary nog eens te laten bellen met ons. Dit kan op 070-427 29 70 meestal tussen 09:00 en 17:30. Op maandag, woensdag, vrijdag en zondag kan het ook tussen 18:00 en 22:00. Uiteraard kan ze ook via het contactformulier met ons contact opnemen.
Met vriendelijke groet,
Spelpunt
Edit 20:57: Inmiddels hebben we contact gehad met deze speler en is ze helemaal happy
We hebben inderdaad contact gehad met deze speler en haar uitgelegd wat de mogelijkheden waren. We begrijpen, uit je bericht hier, dat je hier niet tevreden mee bent. We vragen je dan ook om Mary nog eens te laten bellen met ons. Dit kan op 070-427 29 70 meestal tussen 09:00 en 17:30. Op maandag, woensdag, vrijdag en zondag kan het ook tussen 18:00 en 22:00. Uiteraard kan ze ook via het contactformulier met ons contact opnemen.
Met vriendelijke groet,
Spelpunt
Edit 20:57: Inmiddels hebben we contact gehad met deze speler en is ze helemaal happy
Klopt ik ben idd helemaal happy
-
Mary-Ann.Larsen
Ik denk dat Radar er toch eens goed aan zou doen op Spelpunt onder de loep te nemen.
Aan veel dingen is te merken dat de computers speciaal staan afgesteld.
Natuurlijk begrijp ik dat het een commerciële site is die erop uit zijn ( zoals elke ondernemer ) om jou geld te laten uitgeven bij hen.
Maar hier is bedrog in het spel.
Zo jammer !
Aan veel dingen is te merken dat de computers speciaal staan afgesteld.
Natuurlijk begrijp ik dat het een commerciële site is die erop uit zijn ( zoals elke ondernemer ) om jou geld te laten uitgeven bij hen.
Maar hier is bedrog in het spel.
Zo jammer !
U dient dat bedrog eerst aan te tonen dmv bewijs. Vermoedens zeggen niks. En nogmaals: betalen om spelletjes te spelen...zo 2002.....