LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speurders

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
EllenRoisin
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 sep 2015 18:37

Speurders

Ongelezen bericht door EllenRoisin »

Ik plaatste op speurders een advertentie met titel "Ellen zoekt vrouw huisgenote voor echtgenoot "

De eerste berichten die ik kreeg van 4 verschillende websites, maar daar begin ik niet aan, ik stelde de vraag in het publiek.
Na vier uur krijg ik bericht van Speurders ik blijk de regels te hebben overtreden.
Nog een uur later Advertentie is verwijderd.
Binnen een half uur Account is geblokkeerd.
En contact gemaakt met speurders. Zo'n callcentermiep ik heb de regels vaker overtreden en nu ga ik jullie ip-adres blokkeren

Het lijkt wel dat op speurders de houders van betaalde websites de regels en diensten uitmaken, als jij niet gebruik maakt van hun diensten

Moneyman
Berichten: 31123
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Speurders

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kun je t misschien nog eens zo uitleggen dat ik wel begrijp wat het probleem is en wat je van ons verwacht?

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Speurders

Ongelezen bericht door harkja »

Moneyman schreef:Kun je t misschien nog eens zo uitleggen dat ik wel begrijp wat het probleem is en wat je van ons verwacht?
Ze zoekt een vriendin voor haar zelf volgens mij.

EllenRoisin
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 sep 2015 18:37

Re: Speurders

Ongelezen bericht door EllenRoisin »

Moneyman schreef:Kun je t misschien nog eens zo uitleggen dat ik wel begrijp wat het probleem is en wat je van ons verwacht?
Moneyman
Kort samengevat. We mogen een gratis advertentie plaatsen. Je wordt door allerlei instanties benaderd, waar je niet op zit te wachten, die willen aan je verdienen.
Bij geen reactie aan dit soort figuren, krijg ik bericht van Speurders ik blijk de regels te hebben overtreden.
en daarna verwijdering tot zelfs blokkade van mijn ipadres.

Ben ik de enige bij speurders waar ik een ban krijg of zwijgt de rest van adverteerders daarover.
Een kennis heeft mijn advertentie met dezelfde inhoud (tekst) op zijn ipadres en account geplaatst, 18,95 betaald en na 3 weken had ik een geschikte kandidate en de advertentie laten verwijderen.

EllenRoisin
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 sep 2015 18:37

Re: Speurders

Ongelezen bericht door EllenRoisin »

harkja schreef:
Moneyman schreef:Kun je t misschien nog eens zo uitleggen dat ik wel begrijp wat het probleem is en wat je van ons verwacht?
Ze zoekt een vriendin voor haar zelf volgens mij.
Harkja,
Laat ik je even uit je droom helpen.
Ik heb niet de voorkeur voor vrouwen. Ik ga per 1 januari 2016 weer over naar Spanje om onze gesloten ontspanningskliniek weer op te zetten. In 2008 toen de crisis begon hebben we de vestiging Spanje afgestoten en ons gericht op NL Nu we weer uit de rode cijfers zijn, ga ik de gesloten onderneming weer openen. Mijn echtgenoot kan alleen de wintermaanden in Spanje verblijven, door zijn ziekte clusterhoofdpijn zijn temperaturen boven de 20 graden voor hem fataal en daarom blijft hij in Nederland.
De huisgenote die ik vroeg is alleen voor de noodgevallen, omdat snel overkomen kost gemiddeld 6 uur duurt, wat uiteindelijk fataal kan zijn bij een noodgeval.

martine81
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 jun 2015 17:08

Re: Speurders

Ongelezen bericht door martine81 »

eh, begrijp ik het goed dat je een soort van 'reserve echtgenote' zoekt voor je man? Iemand die dus bij hem kan zijn en zorg voor hem kan dragen als jij er niet bent?

Ik denk dat speurders je dan heeft verwijderd omdat zij het zien als een contact advertentie, wat misschien niet mag.

Had je niet beter kunnen vragen voor een huisgenoot met licht verzorgende taken?

Overigens is mij niet bekend dat je kunt overlijden aan clusterhoofdpijn (ongeacht de temperatuur) maar dat terzijde.

martine

stofzuigertje

Re: Speurders

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U wekte inderdaad met deze tekst een verkeerde indruk.....

Speurders is geen relatie bureau of zo.....
Gewoon jammer en je kunt ook elders adverteren maar denk eerst na over de tekst want ook ik had andere gedachten....

Gesloten