LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spyware op trosradar.nl!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Spyware op trosradar.nl!

Ongelezen bericht door Gast »

In de uitzending van deze week werd gewaarschuwd voor spyware.
Er werden ook 2 anti-spyware programma's aangeraden.
Maar wat blijkt nu?!
Mijn firewall (Zone Alarm Pro) geeft aan dat trosradar.nl coockies op mijn pc wil zetten, en coockies zijn spyware!
Wil dit zeggen dat trosradar.nl nu ook zo'n ' :twisted: EVIL :twisted: WEBSITE :twisted: ?!

plop
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 okt 2004 17:32

Re: Spyware op trosradar.nl!

Ongelezen bericht door plop »

gelieve 1st te lezen voordat je zoiets post.
er lopen al een stuk of 3-4 topic hierover.
dan had je ook geweten dat het in het geval van cookies lang niet altijd om spyware gaat.
als ik de phpBB cookies van deze site verwijder ben ik spontaan uitgelogt.
1 van deze bewaart tijdenlijk mijn gebruikers naam en password en is dus uitermate belangrijk.
een andere houd weer bij welke topics voor mij nieuwe berichten bevatten.

plop

bora

Re: Spyware op trosradar.nl!

Ongelezen bericht door bora »

8)
Cookies zijn ook spyware, die jezelf kunt verwijderen. Installeer Spyboot.Zoek bij Google. Alles kan dan in quarantaine gezet worden en verwijderd.[/i]

Gast

Re: Spyware op trosradar.nl!

Ongelezen bericht door Gast »


Geplaatst op 29 Oct 2004 20:22 door bora
Cool
Cookies zijn ook spyware, die jezelf kunt verwijderen. Installeer Spyboot.Zoek bij Google. Alles kan dan in quarantaine gezet worden en verwijderd.[/i]
Cookies kunnen spyware zijn maar dat hoeft niet .
Dat bestaat al veel langer als spyware .

Gast

Re: Spyware op trosradar.nl!

Ongelezen bericht door Gast »

:shock: :shock: **** hey, je moet niet zo veel praten als je er geen verstand van heb!!! De meeste spyware komt niet eens al ookie binnen! Een cookie is simpelweg een textbestand met daarin opgeslagen gegevens bijvoorbeeld om een username en password te onthouden!!! :x

Gesloten