LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Submappen weg bij webmail van KPN-planet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ciske

Re: Submappen weg bij webmail van KPN-planet

Ongelezen bericht door ciske »

Arnoud schreef: Een klant medewerker van KPN die mij over het probleem van het verdwijnen van de submappen mij hierover heeft teruggebeld vertelde mij dat KPN geen back-ups van de webmail schijfruimte wordt gemaakt.
Waarop ik als antwoord gaf dat ik het me bijna niet kan voorstellen dat KPN geen back-ups worden gemaakt.
Haar antwoord hierop was dat ik haar dus als leugenaar heb uitgemaakt. Waarop ik nogmaal als antwoord gaf dat ik het me bijna niet kan voorstellen, dat er van de webmail schijfruimte geen back-ups worden gemaakt.
Daarna werd door haar opgehangen met de mededeling dat zij verder geen gesprek wilde voeren omdat haar (in haar belevenis) voor leugenaar uitmaakte. Dat heb ik beslist niet gedaan, wel heb ik haar dus duidelijk gemaakt dat ik het mij niet kan voorstellen dat door KPN geen back-ups worden gemaakt van de webschijfruimte van de webmail.

Nog een keer bellen, dan heb je zeer zeker iemand anders aan de lijn. Wie weet is die wel vriendelijker.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Arnoud schreef: Een klant medewerker van KPN die mij over het probleem van het verdwijnen van de submappen mij hierover heeft teruggebeld vertelde mij dat KPN geen back-ups van de webmail schijfruimte wordt gemaakt.
Waarop ik als antwoord gaf dat ik het me bijna niet kan voorstellen dat KPN geen back-ups worden gemaakt.
Haar antwoord hierop was dat ik haar dus als leugenaar heb uitgemaakt. Waarop ik nogmaal als antwoord gaf dat ik het me bijna niet kan voorstellen, dat er van de webmail schijfruimte geen back-ups worden gemaakt.
Daarna werd door haar opgehangen met de mededeling dat zij verder geen gesprek wilde voeren omdat haar (in haar belevenis) voor leugenaar uitmaakte. Dat heb ik beslist niet gedaan, wel heb ik haar dus duidelijk gemaakt dat ik het mij niet kan voorstellen dat door KPN geen back-ups worden gemaakt van de webschijfruimte van de webmail.

Nog een keer bellen, dan heb je zeer zeker iemand anders aan de lijn. Wie weet is die wel vriendelijker.
Misschien kan Ts zich ook van z,n goede kant laten zien, werkt meestal naar 2 kanten toe :wink:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Kan ja , maar wij zijn er niet bij geweest. Kan zo zijn dat ts geen vriendelijk iemand aan de lijn heeft gehad. Komt bij elke provider voor. Beste kan je dan ophangen en terugbellen , krijg je sowieso een ander.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

koninklijke prutsers nederland.
Geen backup maken is zo'n beetje zelfmoord in cloud land. En dat voor een bedrijf dat online backup aanbiedt.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Als al bekend is, dat KPN geen backup maakt, dan moet de klant het zelf doen.
Staat ook duidelijk beschreven.
Hoe maak ik een backup van mijn webmail inbox?
Om een backup te maken van e-mails in uw webmail inbox volgt u onderstaande stappen:

Login in webmail
Plaats alle e-mail waarvan u een backup wilt maken in een folder.
Klik op 'Folders'. Onder 'Choose action', selecteer 'Create Folder'. Type hier een naam voor de folder (bijvoorbeeld 'backup')
Selecteer de folder 'backup'
Onder 'Choose action', selecteer 'Download folders'. U kunt nu kiezen uit 'download as file' of 'download as zip format'.
Wanneer het pop-up venster opent, klik op 'Save'

Om een backup weer terug te plaatsen in de webmail inbox, klik op 'Folders' en kies 'Import messages'.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

olaf79 schreef:koninklijke prutsers nederland.
Geen backup maken is zo'n beetje zelfmoord in cloud land. En dat voor een bedrijf dat online backup aanbiedt.
Natuurlijk maakt KPN een backup van de omgeving. Bij een crash / fout van hun kant zullen ze gewoon netjes de boel herstellen. Dat wil echter niet zeggen dat elke consument / klant zo maar even een verzoek kan doen om een backup terug te zetten. Dat is geen onderdeel van het servicecontract.

Gesloten