LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Super Asso & erg klantonvriendelijke klanten xx Service !

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
M_B_2013

Super Asso & erg klantonvriendelijke klanten xx Service !

Ongelezen bericht door M_B_2013 »

Super Asso & erg klantonvriendelijke klanten xx Service en nog steeds geen Internet..

Mensen,

Ik heb net weer gebeld naar de zogenaamde klantenservice van Telfort.. je krijgt dan na ( 12 min x 15 ct per Min & de mobiele kosten per min ) in de wacht te hebben gestaan personeel aan de lijn dat geheel niets weet van stand van zaken en zelfs de diensten van Telfort zelf niet kennen. Als je een normale vraag stelt over een verbinding die het niet, blijft de persoon gewoon in herhaling vallen over het feit dat ik later maar terug moet bellen want het is nu op dit moment te druk. Dit is echt schandalig en te GEK voor woorden. De klantenservice is er juist toch voor de klanten of heb ik het nu mis ?? Je betaalt nota bene voor die diensten en als er dan een probleem is dan lijkt het alsof ze je niet kennen. Ik weet voldoende dit is helaas niet de eerste keer maar vanaf nu wel de laatse keer voor mij want ik ga een andere profider zoeken. Zo gaat Telfort namelijk met klanten om !

Inmiddels heb ik gisteren wel een andere gebruikte modem gekregen maar het probleem is nog steeds niet opgelost, want heb namelijk nog steeds geen internet.

Ik ben het helemaal zat en vindt het gewoon zeer slecht hoe er met klanten om gegaan wordt.

Dit is wat er op hun website staat :

Duidelijke service
Iedere klant is voor ons belangrijk. Centraal staat de manier waarop Telfort een klant van dienst kan zijn. Wij willen vooral duidelijk zijn. Vooraf vertellen we welke service een klant van ons mag verwachten. En die leveren wij dan ook.

crazyme

Re: Super Asso & erg klantonvriendelijke klanten xx Service !

Ongelezen bericht door crazyme »

M_B_2013 schreef:Super Asso & erg klantonvriendelijke klanten xx Service
Wat is super asso ?

En klantonvriendelijke klanten ?

kusjes voor de service ?

M_B_2013

crazyme schreef:
M_B_2013 schreef:Super Asso & erg klantonvriendelijke klanten xx Service
Wat is super asso ?

En klantonvriendelijke klanten ?

kusjes voor de service ?

Er staat eigenlijk Super asso en erg klantonvriendelijke K ..service van Telfort , de klantenservice !

M_B_2013

G-Girl schreef:
M_B_2013 schreef: Er staat eigenlijk Super asso en erg klantonvriendelijke K ..service van Telfort , de klantenservice !
Er staat toch klantonvriendelijke klanten xx Service?

Staat er zelfs 2 keer.

Ik weet wat er staat , maar die xxx staan voor *** service van Telfort.. snap je nu wel wat er staat ?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

M_B_2013 schreef: Ik weet wat er staat , maar die xxx staan voor *** service van Telfort.. snap je nu wel wat er staat ?
er stonden toch echt twee kruisjes hoor.

Maar het zijn geen kusjes dus ? Eigenlijk vindt u die xxx-klantenservice zwaar xxx ?

M_B_2013

crazyme schreef:
M_B_2013 schreef: Ik weet wat er staat , maar die xxx staan voor *** service van Telfort.. snap je nu wel wat er staat ?
er stonden toch echt twee kruisjes hoor.

Maar het zijn geen kusjes dus ? Eigenlijk vindt u die xxx-klantenservice zwaar xxx ?

Juist ....

Gesloten