LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] technische problemen internet omschakelen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
flipse

technische problemen internet omschakelen

Ongelezen bericht door flipse »

Ik heb nog tot 1 feb internet/televisie/telefonie bij ziggo en stap daarna over naar tele2. Tenminste dat was de bedoeling. Er schijnt een technisch probleem te zijn. KPN zegt dat er signaal is; Tele 2 van niet. Ik wordt er steeds tussengeplaatst, maar dat wil ik helemaal niet. Ik ben toch geen doorgeefstation voor technische problemen, weet ook niet waar ze het over hebben. Mag ik er op rekenen dat zij er onderling uit komen? Het pingpongt nu al een week op en neer en ik moet steeds maar weer wachten tot iemand een volgende stap zet: KPN, tele 2 of het installatiebureau dat tele2 inschakelt. Heeft iemand een concrete suggestie wat te doen? Wie kan ik waaraan houden? Moet ik uiteindelijk ziggo maar langer in de benen houden om in elk geval zeker te zijn van tv/internet/telefoon?

D1RK

Re: technische problemen internet omschakelen

Ongelezen bericht door D1RK »

Zolang Ziggo nog leverde is verlengen mogelijk, dat willen ze graag....
en als Tele2 niet leverde, voor zekerheid tijdelijk 2 verbindingen?

WebServiceTele2

Re: technische problemen internet omschakelen

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste Flipse,

ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.

Mvg,
Webservice Tele2.

Gesloten