LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2 abbonnement
tele 2 abbonnement
heb een groot probleem met tele 2, wel het volgende op 12 july 2007 heb ik mijn abonnement schriftelijk en aangetekend verstuurt met het verzoek om 1 maand later op 12 augustus 2007 mijn kontrakt te ontbinden ivm 4 maanden geen internet en ook problemen met telefonie ,heb er ook ingezet of zij een bevesteging wilden sturen ,nou je raad het al nooit iets gehoord ! ik weer bellen waar hun antwoord bleef ja meneer er zit een verwerkingstijd van 3 weken maar hij zou het nakijken maar weer niets gehoord ,via email werd ook niet gereageerd maar wel het bedrag van september eraf halen ,nou gauw terug gevorderd via de bank daarna kreeg weer post dat ik moest betalen heb weer gebeld en daar werd mij gezegd dat op dat moment het kontrakt was gestopt en kreeg ik weer aanmaningen dan moest ik maar weer bellen ,jaja blijf niet aan de gang, nu heb ik van intrum justitia een vordering gekregen (incassokosten)
probeer die lui te bereiken maar helaas heb alles bewaard dus ga niet betalen sta toch in mijn recht zeker wie heeft dit ook bij de hand gehad? gaarne reactie
probeer die lui te bereiken maar helaas heb alles bewaard dus ga niet betalen sta toch in mijn recht zeker wie heeft dit ook bij de hand gehad? gaarne reactie
Re: tele 2 abbonnement
Mijn verhaal sluit hier bij aan:
- Verhuizing in juni netjes 6 weken van tevoren doorgegeven, er waren geen problemen met de verhuizing te verwachten volgens de persoon aan de helpdesk
- Na verhuizing geen telefoon en internet beschikbaar
- Vrijwel dagelijks langdurig contact gehad met ondeskundige klantenservice om probleem op te lossen (kosten mobiele telefoon!)
- Nadat eindelijk voor iedereen duidelijk was dat de problemen niet bij mijn instellingen lagen maar bij Tele2 werd eindelijk actie ondernomen om problemen in een wijkcentrale op te lossen
- Na twee maanden was het tele2 nog steeds niet gelukt om een werkende verbinding tot stand te brengen
- Hierna heb ik mijn abonnenment opgezegd en ben overgestapt naar internet en telefonie via de kabel.
Intussen had ik dus drie maanden geen telefoon en internet gehad en heb ik hiervoor wel betaald en ook betaald voor de verhuizing van de aansluiting. Deze kosten (totaal ca. €120) heb ik terug gevraagd bij Tele2. Nog diezelfde maand is mij telefonisch en per E-mail te kennen gegeven dat het abonnementsgeld teruggestort zou krijgen (ik dacht nog: dit wordt in ieder geval netjes opgelost). Maar, het vervolg:
- Eind october gebeld waar het geld bleef: zou binnen een maand worden gestort
- Eind november nogmaals gebeld: er was iets fout gegaan, maar nu ging alles over 4 weken teruggestort worden
- Eind december weer gebeld: excuses maar er was weer iets fout gegaan maar nu wordt het geld ECHT over 4 weken gestort. Het geld eerder storten is onmogelijk.
Kortom, ik heb er weinig vertrouwen in dat de situatie kan worden opgelost en vraag mij zeer sterk af of Tele2 wel bereid is om dit op te lossen. Ik kan mij overigens niet voorstellen dat Tele2 net zo geduldig is als het gaat om het wachten op betalingen van klanten. Ik kan alleen maar waarschuwen: ga niet in zee met deze ZEER ONBETROUWBARE ORGANISATIE. Het wordt tijd dat dit soort praktijken van hogerhand wordt aangepakt!
- Verhuizing in juni netjes 6 weken van tevoren doorgegeven, er waren geen problemen met de verhuizing te verwachten volgens de persoon aan de helpdesk
- Na verhuizing geen telefoon en internet beschikbaar
- Vrijwel dagelijks langdurig contact gehad met ondeskundige klantenservice om probleem op te lossen (kosten mobiele telefoon!)
- Nadat eindelijk voor iedereen duidelijk was dat de problemen niet bij mijn instellingen lagen maar bij Tele2 werd eindelijk actie ondernomen om problemen in een wijkcentrale op te lossen
- Na twee maanden was het tele2 nog steeds niet gelukt om een werkende verbinding tot stand te brengen
- Hierna heb ik mijn abonnenment opgezegd en ben overgestapt naar internet en telefonie via de kabel.
Intussen had ik dus drie maanden geen telefoon en internet gehad en heb ik hiervoor wel betaald en ook betaald voor de verhuizing van de aansluiting. Deze kosten (totaal ca. €120) heb ik terug gevraagd bij Tele2. Nog diezelfde maand is mij telefonisch en per E-mail te kennen gegeven dat het abonnementsgeld teruggestort zou krijgen (ik dacht nog: dit wordt in ieder geval netjes opgelost). Maar, het vervolg:
- Eind october gebeld waar het geld bleef: zou binnen een maand worden gestort
- Eind november nogmaals gebeld: er was iets fout gegaan, maar nu ging alles over 4 weken teruggestort worden
- Eind december weer gebeld: excuses maar er was weer iets fout gegaan maar nu wordt het geld ECHT over 4 weken gestort. Het geld eerder storten is onmogelijk.
Kortom, ik heb er weinig vertrouwen in dat de situatie kan worden opgelost en vraag mij zeer sterk af of Tele2 wel bereid is om dit op te lossen. Ik kan mij overigens niet voorstellen dat Tele2 net zo geduldig is als het gaat om het wachten op betalingen van klanten. Ik kan alleen maar waarschuwen: ga niet in zee met deze ZEER ONBETROUWBARE ORGANISATIE. Het wordt tijd dat dit soort praktijken van hogerhand wordt aangepakt!
Re: tele 2 abbonnement
ja heb weer mailtjes gestuurd naar tele2 en intrim justitia maar helaas men reageerd niet ik vind het gewoon onbeschoft kom op mensen wie heeft er nog meer problemen met deze aso beweging
Re: tele 2 abbonnement
Ook wij hebben problemen met tele2.
anderhalf jaar geleden begon dat al. de tv kanalen werkte niet naar behoren. Dus gebeld met tele2.na vele telefoontjes kwam er een monteur,die heeft alles na gelopen ,nieuwe bedraading gelegt ,en een nieuwe decorder. Maar het bleef het zelfde,toen een brief weg gedaan,Dat ik vanaf januarie 2007 geen tv kanalen meer wilde hebben. Er kwam een brief dat ze per 4 april op gezegt zouden worden. en wij geld dat teveel betaald werd ,maar in mei 2007 weer de tv kanalen er af gehaald van de bank. Ik heb dat terug geboekt .want bellen helpt geen bal. want ze beloven en komen niks na .schriftelijk doen ze niks meer. naar vele mailtjes en moeilijk heden eindelijk een reactie .ons geld kon niet van de bank worden af geschreven,daarop heb ik weer gebeld ,het was in behandeling en we zouden spoedig wat horen. intussen ging het maar door ,tot agustis 2007 een brief kwam van een rekening van €269, een dag later het dubbelen van een incaso bureau.
ik had een rechts verzekering ,die heb ik gebeld en de tussen persoon zij dat we weinig kans maakte voor zon klein bedrag .wel heeft hij zelf gebeld met tele2 .daar vertelde ze hem dat als we die incaso bureau betalde er vanaf 24.8.2007 geen geld meer af gehaald zou worden. maar helaas het ging maar door . tot in december weer een rekening kwam van €269 ,nu ik weer bellen , en het zou terug betaald worden. vandaag 7,januarie weer gebeld en ik zou de zelfde dag gebeld worden .want ze gingen dat uit zoeken. nou geen telefoontje dus , een adres krijg je niet .want ze zitten overal in waalwijk en groningen en amsterdam . ik heb zelf een adres op internet gezocht wil er met de trein heen gaan vor mijn part met een camera ploeg ,om mijn geld terug te halen + al de onkosten die we hebben gemaakt en van het incaso bureau ,ik snap niet dat er tegen deze lui niks te doen is, zal het woord maar niet gebruiken.nu is het 2008 en hebben we nog niks
groetjes Ria
anderhalf jaar geleden begon dat al. de tv kanalen werkte niet naar behoren. Dus gebeld met tele2.na vele telefoontjes kwam er een monteur,die heeft alles na gelopen ,nieuwe bedraading gelegt ,en een nieuwe decorder. Maar het bleef het zelfde,toen een brief weg gedaan,Dat ik vanaf januarie 2007 geen tv kanalen meer wilde hebben. Er kwam een brief dat ze per 4 april op gezegt zouden worden. en wij geld dat teveel betaald werd ,maar in mei 2007 weer de tv kanalen er af gehaald van de bank. Ik heb dat terug geboekt .want bellen helpt geen bal. want ze beloven en komen niks na .schriftelijk doen ze niks meer. naar vele mailtjes en moeilijk heden eindelijk een reactie .ons geld kon niet van de bank worden af geschreven,daarop heb ik weer gebeld ,het was in behandeling en we zouden spoedig wat horen. intussen ging het maar door ,tot agustis 2007 een brief kwam van een rekening van €269, een dag later het dubbelen van een incaso bureau.
ik had een rechts verzekering ,die heb ik gebeld en de tussen persoon zij dat we weinig kans maakte voor zon klein bedrag .wel heeft hij zelf gebeld met tele2 .daar vertelde ze hem dat als we die incaso bureau betalde er vanaf 24.8.2007 geen geld meer af gehaald zou worden. maar helaas het ging maar door . tot in december weer een rekening kwam van €269 ,nu ik weer bellen , en het zou terug betaald worden. vandaag 7,januarie weer gebeld en ik zou de zelfde dag gebeld worden .want ze gingen dat uit zoeken. nou geen telefoontje dus , een adres krijg je niet .want ze zitten overal in waalwijk en groningen en amsterdam . ik heb zelf een adres op internet gezocht wil er met de trein heen gaan vor mijn part met een camera ploeg ,om mijn geld terug te halen + al de onkosten die we hebben gemaakt en van het incaso bureau ,ik snap niet dat er tegen deze lui niks te doen is, zal het woord maar niet gebruiken.nu is het 2008 en hebben we nog niks
groetjes Ria
Re: tele 2 abbonnement
ja ria weet 1 ding alles aangetekend en bewaren. vind het trouwens wel vreemd dat je tussenpersoon zegt dat je weinig kans maakt voor dat bedrag mijn rechtsbijstandsverzekering zei alles bewaren en laat ze maar komen je staat in je recht ,heb gisteren gebeld naar tele2 en daar gaf men aan dat ze nu fout zitten men ging ermee aan de gang,wacht het wel af wel heb ik de naam gevraagd van de persoon die mij geholpen heeft en verteld dat ik alles opneem was geen probleem zei men want hun deden dat ook
Re: tele 2 abbonnement
Ja balddveld
Ik kan je een ding zeggen . bij ons duurt het anderhalf jaar dat ze er mee bezig zijn. en uit moeten zoeken . Dan is het weer ik zie dayt u al een hoop heeft gedaan ,dan moet het weer naar de goede afdeling toe .
En weet wat ik weer vreemd vind ,je kunt alleen een formelier via de site of vie de telefoon berijken.
Ik ben in november naar een bureau geweest voor rechts bijstand ,nou die man typte een brief uit onze naam ,en ik kon hem posten. dus dat schoot ook niet op . Ik probeer vandaag weer de rechts verzekering.
Want wij krijgen nooit geen bericht van die lui terug . daar heb ik een keer naar gevraagd ,word er gezegt dat ze daar niet aan kunnen begingen om dat ze teveel klanten hebben.,Ik hoop dat radar dit ook eens onder de aandacht wil brengen.
Groetjes van Ria
Ik kan je een ding zeggen . bij ons duurt het anderhalf jaar dat ze er mee bezig zijn. en uit moeten zoeken . Dan is het weer ik zie dayt u al een hoop heeft gedaan ,dan moet het weer naar de goede afdeling toe .
En weet wat ik weer vreemd vind ,je kunt alleen een formelier via de site of vie de telefoon berijken.
Ik ben in november naar een bureau geweest voor rechts bijstand ,nou die man typte een brief uit onze naam ,en ik kon hem posten. dus dat schoot ook niet op . Ik probeer vandaag weer de rechts verzekering.
Want wij krijgen nooit geen bericht van die lui terug . daar heb ik een keer naar gevraagd ,word er gezegt dat ze daar niet aan kunnen begingen om dat ze teveel klanten hebben.,Ik hoop dat radar dit ook eens onder de aandacht wil brengen.
Groetjes van Ria
Re: tele 2 abbonnement
Het lijkt er sterk op dat Tele2 bewust dit soort zaken (terugbetaling) zeer lang laat duren. Al die tijd wordt er door Tele2 op de niet terug betaalde bedragen rente getrokken. En waarschijnlijk zal een deel van de klanten die nog geld tegoed hebben het vergeten om er achteraan te zitten en een ander deel van de klanten is het na verloop van tijd zo ontzettend zat dat ze het verder maar laten zitten. Op deze manier pakt (steelt!) Tele2 waarschijnlijk behoorlijk veel geld van klanten.
Re: tele 2 abbonnement
Hallo heijnele
Dat is ook mijn optie dat ze het daarom doen. Maar eigenlijk zou ons abonement deze maand af lopen dus ik denk dat het daar aan ligt. gelukkig hebben we het bewijs dat de recorder en het modem.al in begin september is terug gestuurt . Dat heb ik ze gisteren ook duidelijk gemaak ,dat ik niet betaal voor diensten die ik niet meer heb, mijn dochter heeft nu ook problemen maar haar was geadvieseert om aan getekent een brief te doen sturen. en dan extra geld te betalen als hun dan voor ontvangst hebben getekent krijg je daar bericht van. Dat heb ik nooit geweten dus.
Groetjes van Ria
Dat is ook mijn optie dat ze het daarom doen. Maar eigenlijk zou ons abonement deze maand af lopen dus ik denk dat het daar aan ligt. gelukkig hebben we het bewijs dat de recorder en het modem.al in begin september is terug gestuurt . Dat heb ik ze gisteren ook duidelijk gemaak ,dat ik niet betaal voor diensten die ik niet meer heb, mijn dochter heeft nu ook problemen maar haar was geadvieseert om aan getekent een brief te doen sturen. en dan extra geld te betalen als hun dan voor ontvangst hebben getekent krijg je daar bericht van. Dat heb ik nooit geweten dus.
Groetjes van Ria
Re: tele 2 abbonnement
volgens mij stond het knopje dikke inkt nog aan. Maar ik kan me ook vergissen hoor!!!
In gewone letters is het ook wel duidelijk
In gewone letters is het ook wel duidelijk
Re: tele 2 abbonnement
Tele-2 voert al langere tijd een zeer bewust beleid uit om je als cliënt aan het lijntje te houden. Ze beloven van alles, maar komen niets na. Tele-2 is een zeer asociaal bedrijf aan het worden. Advies: alle onterechte machtigingen storneren en daarna hun rekeningnummer door de bank laten blokkeren. Stel daarnaast een brief op waarin je jouw kant van de zaak toelicht: deze kun je richting Tele-2 of Interim Justita versturen. En daarna? Nergens meer op reageren !!! Ze hebben geen poot om op te staan, dus laat je niet bangmaken door dit walgelijke bedrijf. Maak je dus niet druk verder ! Dit bedrijf heeft namelijk geen intentie om het op een nette, klantvriendelijke wijze op te lossen. Het hangt van incompetentie en leugens aan elkaar. Laat ze dat maar eens bij de rechter uitleggen. Dat durven ze niet.
Re: tele 2 abbonnement
Ik heb zo'n 3 maanden geleden tel2 aangevraagd. ik moets zo'n 2 maanden wachten om me modem, tijdens het wachten heb ik het opgezegd. Naar een aantal dagen ontving ik toch een modem (ze hebben niet naar me geluisterd) ik dacht van oke misschein gaat het nu snel. Tervergeefs maand later nog steeds geen internet en die criminelen konden nog steeds niets voor me doen. Heb zo vaak gebeld niet normaal en elke keer zeggen ze dat het in behandeling is pfff.
neem nooit tele2
neem nooit tele2
Re: tele 2 abbonnement
Ja het zijn een steletjes ??????????????? moet op de worden passen . ik kreeg gisteren weer een rekening . maar de bank betaald niks meer. als je je geld af houden gelijk terug laten boeken . Na drie keer doet de bank er niks meer mee . vorige week was dat ook al in kassa .ben benieuwd of er van avond ook weer iets van tele2 bij is .
En ik ga weer rechts hulp zoeken. .Jou kan ik alleen aan raden dat modem terug te brengen op postkantoor. en goed je bewijsje te bewaren . zo ook al de bewijzen . zelf heb ik genoeg ,maar een hoop heb ik de datum vergeten. en dan kunnen ze er weinig mee. want je krijgt namelijk van hun geen bericht . Ik heb 2 weken geleden een brieg weg gedaan aan getekend met een euro extra ,al hun dan hebben getekend ,krijg je dat bewijs terug . het adrs heb ik niet naar een postbus gestuurt . maar naar amsterm . op de hulleweg of zo dat kun je op internet vinden. .
Groetjes van Ria
En ik ga weer rechts hulp zoeken. .Jou kan ik alleen aan raden dat modem terug te brengen op postkantoor. en goed je bewijsje te bewaren . zo ook al de bewijzen . zelf heb ik genoeg ,maar een hoop heb ik de datum vergeten. en dan kunnen ze er weinig mee. want je krijgt namelijk van hun geen bericht . Ik heb 2 weken geleden een brieg weg gedaan aan getekend met een euro extra ,al hun dan hebben getekend ,krijg je dat bewijs terug . het adrs heb ik niet naar een postbus gestuurt . maar naar amsterm . op de hulleweg of zo dat kun je op internet vinden. .
Groetjes van Ria
Re: tele 2 abbonnement
Krijg ik vandaag een incasso binnen van intrim, of ik even 175 euro wil betalen.
komt van Tele2, best bijzonder. nog nooit zaken gedaan met Tele2
bellen werkt niet , (2x 15 minuten de computer aan de lijn..)
mailtje gestuurd naar info/klantenservice @ tele2 maar standaard bounce (kan alleen via formulier en dus maar naar een adres van een directeur gedaan.
cc naar intrim, ben benieuwd...
Strakke aktie van ze..
Gaat me weer een hoop tijd kosten, die pannekoeken bij incasso werken standaard niet mee.. maar gelukkig heb ik rechtsbijstandverzekering..
komt van Tele2, best bijzonder. nog nooit zaken gedaan met Tele2
bellen werkt niet , (2x 15 minuten de computer aan de lijn..)
mailtje gestuurd naar info/klantenservice @ tele2 maar standaard bounce (kan alleen via formulier en dus maar naar een adres van een directeur gedaan.
cc naar intrim, ben benieuwd...
Strakke aktie van ze..
Gaat me weer een hoop tijd kosten, die pannekoeken bij incasso werken standaard niet mee.. maar gelukkig heb ik rechtsbijstandverzekering..
Re: tele 2 abbonnement
Hallo .Ja incaso zijn ze wel vlug mee bij tele2.
Maar hun zelf laten maar wachten op het geld.
Ik heb er aan gedacht om met een hoop mensen naar dat kantoor te gaan. en dan een tv ploeg .Daar zullen ze dan echt niet blij mee zijn. Mijn rechts verzekering kan niks doen ik heb te weinig bewijs. zegen ze . maar ik heb papieren genoeg. Wie er ook over denk om naar tele2 te gaan hoor ik het graag.
Groetjes van Ria
Maar hun zelf laten maar wachten op het geld.
Ik heb er aan gedacht om met een hoop mensen naar dat kantoor te gaan. en dan een tv ploeg .Daar zullen ze dan echt niet blij mee zijn. Mijn rechts verzekering kan niks doen ik heb te weinig bewijs. zegen ze . maar ik heb papieren genoeg. Wie er ook over denk om naar tele2 te gaan hoor ik het graag.
Groetjes van Ria
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 05 feb 2008 20:29
Re: tele 2 abbonnement
Ook ik heb zeer slechte ervaringen met tele 2.
In 2006 ben ik gaan inwonen bij mijn vriendin in Wijchen. Nadat ik mijn eigen huis heb verkocht zijn we een huis gaan zoeken in de omgeving van Nijmegen. In januari 2007 hebben we dit ook gevonden in Bemmel. Tijdens ons verblijf in wijchen hebben we besloten om "tele 2 compleet"
abonnement te nemen. Aangezien het abonnement pas na 2 jaar opgezegd kon worden, hebben wij een verhuisverzoek gedaan. Dit is ruim op tijd verzonden en we gingen er dus vanuit dat het allemaal geregeld zou worden. Echter in januari hadden wij nog steeds niets gehoord van Tele 2 en besloten contact met ze op te nemen. Er werd ons toen verteld dat het niet mogelijk was om het over te zetten, omdat er nog signaal op de lijn zou zitten. Mijn reactie hierop was dat dit logisch was, aangezien er op dat adres nog mensen woonde. Om een lang verhaal kort te maken, dit was een reden voor opzeggen.
Vanaf dit moment begon de ellende.
Het contract bleek helemaal niet opgezegd te zijn. De kosten voor tele 2 gingen van mijn vriendin's postbank rekening, welke we nog sporadisch gebruikte. Toegegeven, we hadden daar ook eerder op kunnen komen om dit te controleren. Gebeld met tele 2 waarna ik na ongeveer een uur iemand aan de lijn heb gekregen. Na vele excuses en de mededeling dat alles in orde gemaakt zou worden ben ik accoord gegaan. U begrijpt het al. Na vele malen uren vergeefs gebeld te hebben, is het op dit moment nog niets geregeld. Aangetekende brief verstuurd, niets helpt. Er worden door de telefonistes zelfs verkeerde adressen gegeven.Tot overmaat van ramp, werd er ook nog eens € 384,= afgeschreven op een telefoon nummer wat ons niet bekend voor kwam. Dit geld hebben we direct terug laten boeken en de rekening geblokkeerd. Uiteraard kregen we van tele 2 een dreigbrief met incasso maatregelen.
In mijn aangetekende brief heb ik gesommeerd dat het geld binnen een week terug geschreven diende te worden op de rekening. Indien dit niet gebeurde zou ik contact opnemen met de media en een advocaat in handen nemen om zodoende mijn recht te kunnen halen.
Ik hoop dat er meer mensen deze ervaring met tele 2 hebben en dat we misschien gezamenlijk iets kunnen uitrichten om deze kwalijke zaken een halt toe te kunnen roepen.
Naar boven
In 2006 ben ik gaan inwonen bij mijn vriendin in Wijchen. Nadat ik mijn eigen huis heb verkocht zijn we een huis gaan zoeken in de omgeving van Nijmegen. In januari 2007 hebben we dit ook gevonden in Bemmel. Tijdens ons verblijf in wijchen hebben we besloten om "tele 2 compleet"
abonnement te nemen. Aangezien het abonnement pas na 2 jaar opgezegd kon worden, hebben wij een verhuisverzoek gedaan. Dit is ruim op tijd verzonden en we gingen er dus vanuit dat het allemaal geregeld zou worden. Echter in januari hadden wij nog steeds niets gehoord van Tele 2 en besloten contact met ze op te nemen. Er werd ons toen verteld dat het niet mogelijk was om het over te zetten, omdat er nog signaal op de lijn zou zitten. Mijn reactie hierop was dat dit logisch was, aangezien er op dat adres nog mensen woonde. Om een lang verhaal kort te maken, dit was een reden voor opzeggen.
Vanaf dit moment begon de ellende.
Het contract bleek helemaal niet opgezegd te zijn. De kosten voor tele 2 gingen van mijn vriendin's postbank rekening, welke we nog sporadisch gebruikte. Toegegeven, we hadden daar ook eerder op kunnen komen om dit te controleren. Gebeld met tele 2 waarna ik na ongeveer een uur iemand aan de lijn heb gekregen. Na vele excuses en de mededeling dat alles in orde gemaakt zou worden ben ik accoord gegaan. U begrijpt het al. Na vele malen uren vergeefs gebeld te hebben, is het op dit moment nog niets geregeld. Aangetekende brief verstuurd, niets helpt. Er worden door de telefonistes zelfs verkeerde adressen gegeven.Tot overmaat van ramp, werd er ook nog eens € 384,= afgeschreven op een telefoon nummer wat ons niet bekend voor kwam. Dit geld hebben we direct terug laten boeken en de rekening geblokkeerd. Uiteraard kregen we van tele 2 een dreigbrief met incasso maatregelen.
In mijn aangetekende brief heb ik gesommeerd dat het geld binnen een week terug geschreven diende te worden op de rekening. Indien dit niet gebeurde zou ik contact opnemen met de media en een advocaat in handen nemen om zodoende mijn recht te kunnen halen.
Ik hoop dat er meer mensen deze ervaring met tele 2 hebben en dat we misschien gezamenlijk iets kunnen uitrichten om deze kwalijke zaken een halt toe te kunnen roepen.
Naar boven
Re: tele 2 abbonnement
Zoals ik al had geschreven .Zijn ze vlug met incaso . Helaas hebben wij maar dan vierhonder euro betaald vorig jaar. om dat het ons door de rechts verzekering was aan geraden. Hij had namelijk telefoon contact gehad met een vrouw. zodra we betaalden zou verder allse geanuleert worden.
Helaas gaan de rekeningen door . de verzekering kan geen zaak maken ,want er is te weinig bewijs . Ik heb kort geleden weer een aan getekende brief weg gedaan ,met een bewijsje dat ik dan terug krijg zodra er door hun is getekend . kost wel een € extra. Ik zou willen dat er eens met dat bedrijf wat word gedaan ,voor het weer een anderen naam krijgt . Dit was eerst zonnet .toen versatel.nu tele2.
Ik wacht weer af of de rekening nu weer binnen komt . Ik hoop dat iemand van radar eens iets kan doen ,en dat het te veel betaalde geld word terug betaald zo als ze beloofde,
Groetjes
Ria
Helaas gaan de rekeningen door . de verzekering kan geen zaak maken ,want er is te weinig bewijs . Ik heb kort geleden weer een aan getekende brief weg gedaan ,met een bewijsje dat ik dan terug krijg zodra er door hun is getekend . kost wel een € extra. Ik zou willen dat er eens met dat bedrijf wat word gedaan ,voor het weer een anderen naam krijgt . Dit was eerst zonnet .toen versatel.nu tele2.
Ik wacht weer af of de rekening nu weer binnen komt . Ik hoop dat iemand van radar eens iets kan doen ,en dat het te veel betaalde geld word terug betaald zo als ze beloofde,
Groetjes
Ria
Re: tele 2 abbonnement
ik heb vorig jaar een abbonement afgesloten bij tele2 met voetbal in het pakket.
er stond een regeltje in dat het het seizoen 2006/2007 betrof.
heb ik niet opgelet.
nu moet ik sinds 2 maanden extra betalen voor het voetbal.(€6,99 per wedstrijd)
heb mijn abbonnement op tele2 nagekeken blijkt dat ik er wel voor betaal, maar er volgens hun geen recht op heb. dus betaal voor tele2 vision gold, dat is inclusief voetbal, maar tele2 zegt gewoon dat het een actie was.
ik kan mijn abbonnement upgraden om toch voetbal te kunnen kijken, maar dan betaal ik exact hetzelfde bedrag. dan zit ik er weer 2 jaar aan vast.
heb nu mijn machtiging maar ingetrokken. dan kan ik zelf bepalen wat ik betaal aan tele2. krijg ik mail dat ik mijn machtiging niet eens in kan trekken.
hebben meer mensen dit probleem?
er stond een regeltje in dat het het seizoen 2006/2007 betrof.
heb ik niet opgelet.
nu moet ik sinds 2 maanden extra betalen voor het voetbal.(€6,99 per wedstrijd)
heb mijn abbonnement op tele2 nagekeken blijkt dat ik er wel voor betaal, maar er volgens hun geen recht op heb. dus betaal voor tele2 vision gold, dat is inclusief voetbal, maar tele2 zegt gewoon dat het een actie was.
ik kan mijn abbonnement upgraden om toch voetbal te kunnen kijken, maar dan betaal ik exact hetzelfde bedrag. dan zit ik er weer 2 jaar aan vast.
heb nu mijn machtiging maar ingetrokken. dan kan ik zelf bepalen wat ik betaal aan tele2. krijg ik mail dat ik mijn machtiging niet eens in kan trekken.
hebben meer mensen dit probleem?
Re: tele 2 abbonnement
Het is en blijft een bonevide bedrijf . ze kunnen doen waar ze zin in hebben.
Ik zelf had al een keer de gedachten naar amsterdam te gaan . en mijn geld tetug halen.
Wat jij met de voetbal kanalen hebt nu .Is het bij ons mee begongen. Maar het ergste ze werkten niet zoals het hoorde. ik moet ze wel na geven dat er een monteur is geweest ,die er ook helemaal niks van snapten dat het signaal slecht was, toen hebben we het op gezegt . sinds 4 april 2007 gingen ze eraf ,daar hebben we bericht van ,en we zouden dan geld terug krijgen , Maar dat duurde maar door maand na maand ,toen ben ik zo boos geworden dat ik alles op heb gezegt . Maar ik krijg nog steeds een rekening .Maar gelukkig betaald dse bank niks meer.
Ria
Ik zelf had al een keer de gedachten naar amsterdam te gaan . en mijn geld tetug halen.
Wat jij met de voetbal kanalen hebt nu .Is het bij ons mee begongen. Maar het ergste ze werkten niet zoals het hoorde. ik moet ze wel na geven dat er een monteur is geweest ,die er ook helemaal niks van snapten dat het signaal slecht was, toen hebben we het op gezegt . sinds 4 april 2007 gingen ze eraf ,daar hebben we bericht van ,en we zouden dan geld terug krijgen , Maar dat duurde maar door maand na maand ,toen ben ik zo boos geworden dat ik alles op heb gezegt . Maar ik krijg nog steeds een rekening .Maar gelukkig betaald dse bank niks meer.
Ria