LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 = één grote ramp !!!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
small bill

tele 2 = één grote ramp !!!!!!

Ongelezen bericht door small bill »

ik had jaren lang tele2 telefoon, daarna ook mobiel van ze.
alles verliep daar heel goed.
ik heb 2 jaar lang planet internet gehad, nooit problemen gehad..maar nu !!
ik wilde ook small bill's !!
op 31 maart internet gekregen + telefoon voor 29,95 !!
wat denk je modem aan gelegd en alles werkte perfect !!
tot 6 april...de modem was overleden...tjeeeee....maar dat kan !
ik de volgende ochtend bellen, ze zouden gaan peilen .....verder niks gehoord.....9 april bellen ..hallo jongens mijn modem is overleden...ja, goh we denken dat uw modem stuk is, nou die was in iedergeval helder !
er zou een nieuwe opgestuurd worden !
nou zit ik 3 weken verder, en 12 telefoontjes verder, en wat denk je....ze zijn hem nu kwijt !!!!!!
goh, al die kostbare telefoontjes waren voor niks !!
maar ik heb van hun een gratis inbel nummer gekregen, om toch mijn post te kunnen doen, nou die post komt dan ook heeeel traag binnen en gaat er heeel traag uit, dat duurt uren, en wat zeggen ze nou???
ik kan niet 100% garanderen dat het een echt gratis inbel nummer is !!!

maar nu komt het ergste nog...begin april voordat de modem stuk ging heb ik mij ook aan gemeld voor t.v. dat prik je erbij op dezelfde modem !!! maar mijn upc abonnenment is 3 mei afgelopen en als ik dus geen modem heb, heb ik ook niet eens t.v. !!!!

WAT HEB IK EEN SPIJT !!!!! :(

EN IEDEREEN SCHUIFT OP IEDEREEN AF......JE KRIJGT VAN HUN NIEMAND AAN DE TELEFOON DIE WAT TE ZEGGEN HEEFT !!

jongens, deze small bill krijgt nu wel een hele BIG BILL gepresenteerd !!

robbiederob

Re: tele 2 = één grote ramp !!!!!!

Ongelezen bericht door robbiederob »

Ik wil niet stoken hoor, :roll: maar.... dit modem wordt behoorlijk warm van zichzelf. Had je soms het modem afgedekt? Nog beter is om 'm vertikaal op te stellen zodat de warmte maximaal afgegeven kan worden en er niets per ongeluk op kan blijven liggen.
Ook nog een mogelijkheid is dat de voedingsadapter het begeven heeft, een kennis van mij had dit bij Tiscali. (Daar werd het overigens binnen 3 werkdagen vervangen).
Wat de oplossing betreft. Tele2 moet natuurlijk een nieuw modem geven vanwege de garantie en als het lang duurt ook teruggave van het abonnementgeld gedurende de periode dat je geen gebruik kunt maken van je aansluiting. Zo niet dan kun je je beroepen op ontbinding van het kontrakt wegens het niet nakomen van de afgesproken diensten enz. enz.
Er is helaas wel één gouden regel: Er zit een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen!
suc6

small bill

Ongelezen bericht door small bill »

ik had de modem plat neer gelegd en hij stond helemaal vrij...........maar er kwam wel een vreemde lucht vanaf........
als ik ooit een andere modem krijg zet ik hem wel recht op,
dank je voor de tip

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

dat moet niet uitmaken, 'k heb mijn modem ook gewoon plat neergelegd en nooit wat mee aan de hand. Je hebt gewoon een slecht modem gekregen en dat horen ze behoorlijk op te lossen. Maar dat doet Tele2 niet! Bij mij gaat de vlag uit, 'k ben er met ingang van vandaag vanaf! Na een hoop ellende weliswaar...

Fam.vanderlaan

Ongelezen bericht door Fam.vanderlaan »

zij gewaarschuwd voor het fenomeen tele 2

ik zat een jaar of 3 geleden nog bij zonnet die toen over ging naar versatel, die bleef ook niet lang standhouden, en het werd tele 2,dat ging 3 weken goed, en toen begon de elende, per dag valt mijn internet verbinding 25 tot 30 keer weg soms een paar seconden soms langer,lekker handig als je met je website bezig bent, of je staat iets te downloaden, het is om te janken, , en het mooie is dan je hebt geen poot om op te staan, voor de klant gelden regeltje en opzegtermijnen, maar loopt het niet lekker, zitten wij met de problemen, want tele 2 schuift haar klachten snel af naar kpn(telefoon heb ik gewoon bij kpn)

ik heb 2 keer contact gehad met tele 2, ik moet zeggen ze waren heel behulpzaam voor 10 euro cent per minuut, ze geven alleen de verkeerde de schuld.of ze zoeken verkeerd, hier ging alles al jaren goed, tot tele 2 zijn intrede maakte, wat overgings niet mijn keuze was. mijn eis is dat ik met onmiddelijke ingang het adsl abonnement van tele 2 kan opzeggen, en niet pas met 9 okt aangezien zij niet in staat zijn te leveren waarvoor ik betaal,is dat mijn goed recht zou ik toch denken.

moet er ook nog aan toevoegen dat ik kwa snelheid met downloaden ook flink achteruit ben gegaan , ik krijg nog maar de helft voor wat ik betaal, je kunt dat wel wat verlies hebben, maar dit is toch wel erg veel, ook dit was voor tele 2 niet het geval

In de tussentijd dat ik dit bericht schrijf is mijn verbinding al 4 keer uitgevallen
hoop stiekem dat er iemand is die me verder kan helpen

hoogachtend fam.vanderlaan
Nuland

rovanitel

Ongelezen bericht door rovanitel »

Is small bill nu weer te vreden ?
Werkt de verbinding weel als verwacht nu je moden recht op staat ?
Mijn moden hangt in de meter kast en heb nog geen probleem gehad.

Gesloten