Al in oktober vorig jaar heb ik een aanvraag gedaan voor een Tele 2 aansluiting, uiteindelijk kreeg ik eind december een telefoontje van een van uw medewerkers met het goede nieuws dat dit snel geregeld kon worden.
Omdat ik door de lage duur van de aanvraag periode nogal mijn vraagtekens heb gekregen over de manier van werken bij tele2 wilde ik het zekere voor het onzekere nemen door een nieuwe lijn aan te laten sluiten zodat ik niet zonder internet kwam te zitten, de dame die ik mij het aanbod heeft gedaan wist mij te verzekeren dat de kosten hiervan voor Tele2 waren, en dat er een monteur zo komen om mij de juiste lijn aan te wijzen (er liggen hier zo’n 40 lijnen) en dat ik via SMS op de hoogte gehouden zou worden van de voortgang van mijn aansluiting.
In januari zag ik tot mijn grote verbazing dat Tele2 was begonnen met het incasseren van het abonnementsgeld maar ik heb nog geen aansluiting! Ik heb toen gebeld met de klantenservices en de dame die ik toen gesproken heb vertelde mij dat de dame ik in december heb gesproken dingen gezegd heeft die zij niet had mogen zeggen en dat ik zelf maar moest uitpuzzelen welke lijn van mij was. Dit terwijl ik dit nadrukkelijk heb besproken met de dame die mij een abonnement heeft verkocht.
Na aandringen om een meerdere te spreken heeft zij mij verteld dat er binnen 4 dagen contact met mij opgenomen zou worden door de administratie, na 2 weken wachten heb ik weer contact opgenomen met uw klantenservice alleen konden zij mij niet te woord staan omdat er een computerstoring was en tot op heden heb ik nog niets van jullie vernomen.
Ik heb nu dus geen internet of aansluiting en ik heb ook nog geen welkomsbrief en modem ontvangen maar betaal wel de kosten.
Het meest heb ik mij verbaasd dat mijn bovenbuurman het wel voor elkaar heeft gekregen om binnen 1 maand een Tele2 aansluiting te regelen waarbij wel een monteur ik langs geweest! (die ik zelf binnen heb gelaten omdat hij op dat moment niet thuis was).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 komst afspraken niet na!
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele 2 komst afspraken niet na!
Geachte aardenne
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Alex weijer
Tele2 webservice
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Alex weijer
Tele2 webservice
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tele 2 komst afspraken niet na!
http://www.ad.nl/economie/article1699767.ece
http://www.ad.nl/economie/article169088 ... geNumber=2
Het is dweilen met de kraan open bij Tele2
Tele2 heeft DERTIG DAGEN de tijd om je bestelling werkend op te leveren. Doen ze dat niet dan kun je de overeenkomst per direct NIETIG VERKLAREN oftewel ontbinden. Dat weet Tele2 ook heel goed maar dat zullen ze je natuurlijk nóóit vertellen. Tele2 liegt ook klanten voor door glashard te ontkennen dat je na die dertig dagen het recht hebt om de overeenkomst te ontbinden.
Opzeggen zou ik trouwens aangetekend doen. Gewone brieven "verdwijnen" meestal op mysterieuze wijze.
Zie ook:
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... etprovider
http://www.ad.nl/economie/article169088 ... geNumber=2
Het is dweilen met de kraan open bij Tele2
Tele2 heeft DERTIG DAGEN de tijd om je bestelling werkend op te leveren. Doen ze dat niet dan kun je de overeenkomst per direct NIETIG VERKLAREN oftewel ontbinden. Dat weet Tele2 ook heel goed maar dat zullen ze je natuurlijk nóóit vertellen. Tele2 liegt ook klanten voor door glashard te ontkennen dat je na die dertig dagen het recht hebt om de overeenkomst te ontbinden.
Opzeggen zou ik trouwens aangetekend doen. Gewone brieven "verdwijnen" meestal op mysterieuze wijze.
Zie ook:
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... etprovider