LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE 2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Daan1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2007 14:58

TELE 2

Ongelezen bericht door Daan1978 »

Wat een zootje bij Tele 2. Werdt ik zomaar afgesloten op een dag.
Ik bellen en vragen wat er was, Ik had een limit van 150 euro, daar zat ik overheen. Geen reactie gehad daarover. Geblokt dus. Woedend!
Of ik dan ff 300 euro wilde overmaken zodat ze de klanten kunnen vertrouwen.pffffffffff heb ik mooi niet gedaan. Uiteindelijk had ik een bedrag overgemaakt van 150 euro, en een bewijsje gestuurd. Ik maar wachten want het zou binnen 48 uur worden aangesloten. Krijg vandaag een brief of ik even 350 euro wil dokken een soort afkoopsom over 2 jaar. Dan hoefde ik dat niet meer te betalen. Abbo is nog niet aangesloten. Wat zijn dat voor freaks bij tele 2? 350 euro!!!!
Ik vind gewoon dat ze me moeten aansluiten. Ik heb 150 overgemaakt en dat was ook mijn factuur. Ben dus gewoon de dupe.

mister_toenny
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jul 2007 10:32

Re: TELE 2

Ongelezen bericht door mister_toenny »

Had u ook nog betalingstermijnen? Uiterste betaal data... daar kan het ook aan liggen. als tele 2 u sommeert een bedrag te betalen en u doet dat niet ... tja

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: TELE 2

Ongelezen bericht door rene117 »

waar slaat dit nou weer op dit antwoord
heb het zelfde probleem mee gemaakt had betaald
en sluiten zo maar af lekker bedrijf
uw heeft het bewijs dat uw betaalt heeft zomeer tele2 direct
om de aansluiten doen ze dat niet dan zijn ze in gebreken en
kunt uw het contract laten ontbinden

Gesloten