| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 "aanmaning"
Tele2 "aanmaning"
Tele2 heeft besloten klanten die een vervaldatum van 29-04-2011 op hun factuur hebben staan, een aanmaning te sturen waarin gedreigd wordt met een incassoprocedure. Als er vandaag niet betaald wordt, word ik afgesloten. Meteen het geld overgemaakt uiteraard. De aanmaning dateert van 9 mei dus in die tussentijd zou ik ook nog een herinnering gehad hebben. Er is dus nooit een herinnering o.i.d. gestuurd.
Ik besluit de klantenservice te bellen, een erg vriendelijke dame hoor. Ik was de 3e al die vandaag belde met hetzelfde probleem en of ze me verder nog iets mocht adviseren over mijn belgedrag. Al was die rekening 500 euro geweest, dat interesseert me niet!! Ik stel de vraag waarom ik een aanmaning krijg. Helaas kon ze me dat niet vertellen want ze zag dat ik altijd keurig betaal. Het is gewoon wel een beetje vervelend hoor merkte ze op!!! Kortom je belt met een klacht/vraag en vervolgens weten ze er geen antwoord op te geven dus nog maar een abonnement voor onbeperkt bellen aanschaffen??!!
Dit is niet de 1e x dat er iets aan de hand is met mijn account van Tele2 en nu wil ik daar een keer een melding van maken. Bij dezen dus gedaan.
Met vriendelijke groet,
Merlin83
Ik besluit de klantenservice te bellen, een erg vriendelijke dame hoor. Ik was de 3e al die vandaag belde met hetzelfde probleem en of ze me verder nog iets mocht adviseren over mijn belgedrag. Al was die rekening 500 euro geweest, dat interesseert me niet!! Ik stel de vraag waarom ik een aanmaning krijg. Helaas kon ze me dat niet vertellen want ze zag dat ik altijd keurig betaal. Het is gewoon wel een beetje vervelend hoor merkte ze op!!! Kortom je belt met een klacht/vraag en vervolgens weten ze er geen antwoord op te geven dus nog maar een abonnement voor onbeperkt bellen aanschaffen??!!
Dit is niet de 1e x dat er iets aan de hand is met mijn account van Tele2 en nu wil ik daar een keer een melding van maken. Bij dezen dus gedaan.
Met vriendelijke groet,
Merlin83
Re: Tele2 "aanmaning"
tele2 blijft de topper in miskleumen 
Als je pas vandaag hebt betaald, is de aanmaning rechtens, want het vervaldatum is/was 29-04-2011!Tele2 heeft besloten klanten die een vervaldatum van 29-04-2011 op hun factuur hebben staan, een aanmaning te sturen
Tele2 interesseert het ook niet hoor, als je maar op tijd betaalt. Misschien hebben ze daar geen vertrouwen in.Al was die rekening 500 euro geweest, dat interesseert me niet!!
Als je pas vandaag hebt betaald, is de aanmaning rechtens, want het vervaldatum is/was 29-04-2011![/quote]
Het klopt absoluut dat ik te laat wat, alleen werd dat vandaag pas duidelijk aangezien ik nooit eerder correspondentie heb gehad en nooit eerder op mijn tele2 heeft gestaan!
Mevrouw gaf zelf aan tijdens het gesprek dat er ook geen herinneringen o.i.d. gestuurd zijn... En dat ze normaal wel 3x herinneringen versturen voor er een aanmaning komt.
Ik ben het met het feit eens dat wanneer je moet betalen en je doet dat niet, er consequenties moeten zijn.
Maar ik zou in het vervolg graag op de hoogte gehouden worden, als er een betaling mislukt (nog nooit gebeurd maar eens moet de 1e keer zijn) en dan graag d.m.v. een herinnering (volgens mij ook verplicht voordat ze een aanmaning sturen, zo zei de mevrouw aan de telefoon wel tenminste en na navraag bleek dit ook).
Misschien zie ik of heb ik dat verkeerd.
Het klopt absoluut dat ik te laat wat, alleen werd dat vandaag pas duidelijk aangezien ik nooit eerder correspondentie heb gehad en nooit eerder op mijn tele2 heeft gestaan!
Mevrouw gaf zelf aan tijdens het gesprek dat er ook geen herinneringen o.i.d. gestuurd zijn... En dat ze normaal wel 3x herinneringen versturen voor er een aanmaning komt.
Ik ben het met het feit eens dat wanneer je moet betalen en je doet dat niet, er consequenties moeten zijn.
Maar ik zou in het vervolg graag op de hoogte gehouden worden, als er een betaling mislukt (nog nooit gebeurd maar eens moet de 1e keer zijn) en dan graag d.m.v. een herinnering (volgens mij ook verplicht voordat ze een aanmaning sturen, zo zei de mevrouw aan de telefoon wel tenminste en na navraag bleek dit ook).
Misschien zie ik of heb ik dat verkeerd.
Tele2 interesseert het ook niet hoor, als je maar op tijd betaalt. Misschien hebben ze daar geen vertrouwen in.
[/quote]
Haha
misschien zal dat het zijn haha..we praten in dit geval over zo'n 50 euro, net zo hoog al altijd en wat altijd betaald is maar inderdaad... wie weet!
Haha