LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ik had een 1-jaars contract en heb daar 4 maanden van mogen "genieten".

Maar die contractsperiode is ongeldig zodra ze in gebreke blijven nadat je ze schriftelijk in gebreke hebt gesteld met een redelijke termijn waarbinnen je ze nog de kans geeft je klacht(en) te verhelpen.

Daarna kun je er vanaf ook al zou je contract nog 1,5 jaar duren.

rayann
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2006 13:26

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door rayann »

Wij hebben enkele weken geleden gebeld voor Tele 2 compleet. Dit was allemaal geen probleem, maar we zouden vooralsnog Tele 2 basis krijgen, omdat Tele 2 compleet nog niet mogelijk was op ons adres. OK, allemaal goed en wel, dat is wel met meer providers dat het allemaal wat langer laat wachten. Tele 2 compleet zou een draadloos modem bevatten en snelle verbiding, wat voor ons wel handig zou zijn met veel laptops in huis.

Maar nu komt het. Vorige week belden we met de helpdesk van Tele 2, omdat we nog steeds niks ontvangen hadden en vroegen of ze al wisten wanneer er Tele 2 compleet zou komen. Nu zeiden ze dat we helemaal geen Tele 2 compleet krijgen :evil: Dat zouden ze nooit gezegd hebben, terwijl dat wel duidelijk de afspraak was. Ons probleem op dit moment is dus: wij willen GEEN Tele 2 meer hebben, maar ons internet abonnement wordt opgezegd per 1 mei, dus we zitten volgende week zonder internet, weet iemand hiervoor een oplossing?

Een kennis van ons heeft het pakket en het zou aangesloten worden op 14 april. Inmiddels is het 20 april en heeft hij nog steeds NIKS gehoord. Op telefonische berichten wordt niet gereageerd. Kortom: Tele 2 WAARDELOOS!

johanna34
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2006 10:45

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door johanna34 »

Ik heb sinds januari tele2 en het heeft nog steeds niet goed gewerkt.
Ik heb al een x aantal keren gebeld met tele2 en het is nog niet verholpen.
Mijn zusje heeft ook tele2 en heeft net zo veel problemen als mij dus ik vind tele2 waardeloos als ik op het internet zit kan ik niet bellen dus mensen denk goed na als u overstapt

rovanitel
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 feb 2006 13:36

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door rovanitel »

Hoe kan het toch dat het bij de mensen die ik ken wel goed werkt en bij jullie niet :shock:
Ik heb eens bij iemand die graag draadloos werkt en liep te moperen dat zijn internet steeds uitviel, op de computer een poort voor draadloos uit gezet. Hij had er namelijk 2 open staan. En dat gaat erklaar tegen werken. Hij had geen idee hoe het kwam, hij had namelijk geen verstand van computers.
Hierna nooit meer problemen gehad. Bij tele2compleet moet je ook de splitter er tussen uit halen & je 2e lijn via *21 doorschakelen naar je hoofd nummer. Anders werkt het nooit. Dit staat duidelijk in de handleiding.
Echt, als je alles netjes en correct aansluit heb je een prima produkt.

rodzit
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2006 18:23

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door rodzit »

Tja, ik had al een forumpje gestart over het digitale pakket van deze flutorganisatie...
Tussenstandje:
Ik kan nog steeds niet internetten en bellen tegelijkertijd.
Internetten gaat vrij goed, maar bellen is altijd een probleem:
Echo op de lijn
De verbinding valt elk gesprek minstens 1x uit
Ik heb nog steeds (4 mnd.) een tijdelijk telefoonnummer!
Meestal ingesprekstoon bij elk nummer
0900 nummers ook een ingesprekstoon!!!???
Modem vanaf dag 1 al niet goed werkend en nog steeds niet vervangen

Deze week heb ik een brief verstuurd dat ik me afmeld en vanaf 1 mei niets meer met hen te maken wil hebben. Is dat eigenlijk mogelijk?
Ik heb ook alle incasso's teruggevorderd. Ze krijgen geen rooie cent van mij!!!

rodzit
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2006 18:23

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door rodzit »

Die grapjassen sturen me nu ook nog eens een brief dat ik per 8 mei afgesloten zal worden als ik niet de eerste factuur (die ik teruggevorderd heb) snel overmaak. Maar het eerste factuur dat ik kreeg was een rekening die ik niet had mogen krijgen. DE EERSTE 2 MAANDEN ZIJN TOCH GRATIS!!!??? :evil: :evil: :evil:

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Consumentt »

Hier precies hetzelfde. Ik wordt ook 8 mei afgesloten.
Er is helaas voor T2 een probleem. Ik ben 7 april al afgesloten, op eigen verzoek.
Ik had ook mijn 1e nota terug laten boeken (ook wegens gratis maanden). Daar heb ik na de 1e aanmaning nog 3 kwartier voor aan de telefoon gehangen met de financiele afdeling. Ook de administratie daar deugt niet!

espada
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2006 21:49

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door espada »

Ach, kom op nou dames en heren. Die goeie Tele 2 valt toch best mee :twisted:

Ik ben dan ook pas sinds 7 december 2005 met ze bezig. Nog steeds heb ik geen normale verbindingssnelheid 512/256.... en kan ik niet fatsoenlijk bellen :oops:
Als je hier wat over vraagt dan moet de centrale nog steeds geupdate worden, (maar ja, dan blijft de vraag wanneer he? ja misschien dit jaar nog wel denk ik / hoop ik?) Ze weten het gewoonweg niet, het had eigenlijk allang uitgevoerd moeten zijn maar kijkt u het nog even aan, anders belt u later nog maar eens terug.... :shock:
Tuurlijk, ik ben tenslotte pas sinds 7 december 2005 met jullie bezig. Ik heb best nog wel wat geduld over hoor...

Over die geweldige telefoonverbinding? Tja sinds heel kort heb ik zelf ontdekt dat ik er ineens één heb. Tele2 heeft dit nog steeds niet gemeld. Maar vooruit dat hoeft ook niet wat mij betrefd. Bij een dagje testen viel tenslotte toch steeds naar 2 minuten de verbinding weg :evil:
Maar ja, ze zien natuurlijk wel dat er een aantal keer voor maximaal 2 minuten 'gebeld' is. Meteen maar even wat starttikken en een abboo'tje in rekening brengen moet er dus één of andere malloot gedacht hebben. Ik meen me nochthans vaag te herinneren dat een aardige dame aanbod bij de eerste facturen rekeningen van KPN in mindiring te zullen brengen..... En dan waren er nog ergens 2 gratis maanden die pas vanaf het moment dat alles naar behoren zou werken zouden ingaan....
Nou fatsoenlijk werken doet het dus nog steeds niet.
Die incasso is dus maar meteen weer terug gevorderd. Ik ben benieuwd of ik dan nu eindelijk wel een keer wordt terug gebeld :P

Maar dan is er altijd weer positieve kant:
nog 3 dagen en dan is ook weer de redelijke termijn van de gehele afgelopen maand die ik heb gesteld weer voorbij en kan de definitieve opzegging eindelijk de deur uit. :P 8)

Ik had nooit gedacht blij te zullen zijn om weer terug te kunnen naar mijn ouwe vertrouwde 'dure' aanbieder die ik hiervoor had. Daar werkte alles tenminste gewoon altijd en had ik wel de juiste hoge snelheid op dezelfde gouwe ouwe centrale. (we hebben er hier echt maar 1)

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Consumentt »

Toevallig: ik ben ook op 7-12-2005 met het T2 avontuur begonnen.

Vanmorgen ben ik weer aangesloten door mijn oude provider (kabel). Het werkte meteen goed!
Ik haal een download 600KB+ met een 4Mbit abo!
Dat is nog eens even anders dan met de T2 prut :!:

Back to the future: van KPN+Kabelinternet naar T2 digitale pakketprut weer terug naar KPN+Kabelinternet.

Ik vond het een goede film sequence dat Back to the future, maar hier thuis had ik het liever anders gezien. Bijna 5 maanden gedoe, gedoe en nogeens gedoe. En met die crediteuren administratie van T2 ben ik dan nog niet eens klaar......

inge2d
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2005 10:44

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door inge2d »

Bij ons in de decoder door een storing elders kapot gegaan. Dat is nu twee maanden geleden en nog steeds zitten wij zonder televisie. En de service? Ronduit beroerd. Het enige dat ze kunnen zeggen daar is 'u moet nog even geduld hebben'. Dus maak die fout niet.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Consumentt »

Vanmorgen nog een collega van een misstap weerhouden.
Die was al bij T2. Hij gaat verhuizen en in een telefoontje daarover had T2 hem geadviseerd om T2 compleet te nemen.
Ik heb hem dat maar uit zijn hoofd gepraat. Je collega een mogelijke hoop ellende besparen is wel zo collegiaal.
Hij was erg blij met mijn info.

gtjes
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:37

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door gtjes »

Hallo Tele 2 gebruikers, ik had belooft om te laten weten hoe mijn aansluiting zou verlopen bij Tele2. Nou op 28 febr. 2006 heb ik me aangemeld en na een aantal telefontjes te hebben gepleegd kon ik vandaag de boel eindelijk installeren en kon weer vanaf 1 april 2006 online. Ik moet wel zeggen dat tot nu toe de installatie goed is verlopen en alles werkt naar behoren. Maar ik ben natuurlijk alleen vanavond nog maar online geweest, maar de telefoon doet het ook nog goed. Ik moet verder nog afwachten maar na wat lang wachten is het eindelijk zover. Ik laat over een tijdje nog wel weten of alles nog goed gaat. Ik heb verschillende telefoontjes met Tele2 gepleegd en moet eerlijk zeggen dat ik iedere keer erg netjes te woord ben gestaan en ik duidelijke antwoorden kreeg waarom het wat langer duurde. Dus nu na een paar uur ben ik nog voorzichtig, maar het werkt nog wel. Afwachten dus.

shaheira
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2006 19:29

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door shaheira »

:twisted: heb diverse berichten gelezen komen jullie er nog genadig vanaf heb vanaf dec digitale telefonie heeft mischien bijelkaar 1 maand gewerkt.geloof ook niet dat je omgezet wordt van de kpn heb vanmorgen gebeld niets bekend heb gemaild dat ik naar radar ga(heb ik gedaan)en dat ik maandag de ombudsman ga bellen hoe ik hier liefst gisteren vanaf kan anders volg ik het advies schrijven niets doen alles afkoppelen en een nieuwe server succes met z.n allen shaheira @mail [email protected]

Pikkepoelie
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:46

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door Pikkepoelie »

TELE 2 Internet?
Een hoop ergenis 6 weken verder en nog steeds geen oplossing!! :x

En die zgn. Helpdesk van ze, mag wat mij betreft onmiddelijk opgeheven worden wat een onzin is dat zeg....kunnen niets, mogen niets, en.....weten niets! en er nog geld voor vragen ook, hoe is het mogelijk?
Een probleem escaleren?? huh wat bedoelt u? Dat mogen wij niet....

Nee Tele2 is zodra ik het kan van mij af, en ik van hen, hoop ik!!!!!

jolandajoey
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2006 14:21

Re: Tele2 Compleet: doen of niet doen?

Ongelezen bericht door jolandajoey »

Vanaf 1 mei j.l. ben ik overgestapt naar Tele2 compleet lite. Vanaf de eerste dag zijn er strubbelingen geweest. Was het eerst de ADSL verbinding die niet draadloos zou kunnen............nu werkt onze telefoon niet meer. Vandaag een boos mailtje gezonden dat ik ze nog 5 werkdagen geef om alle problemen bij ons op te (komen) lossen. Zo niet, dan is het einde verhaal. Ik ga een verbintenis aan voor levering van....en als er niets geleverd wordt dan redeneer ik dat er ook geen verbintenis is. Zonodig stap ik hiervoor naar de rechtbank.
En de helpdesk...........je doet wat ze zeggen..........maar je raakt nog verder van huis af. Oftewel ik kan niet meer bellen of gebeld worden. Zelfs het reservenummer wat ik toegespeeld heb gekregen werkt niet. Over het terugkrijgen van mijn oude nummer nog maar te zwijgen.

Tele 2 : Niet doen !

Gesloten