LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Loeke de Waal
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 sep 2005 13:43

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Loeke de Waal »

Mike misschien een idee om morgen de redactie eens te bellen !!

pjg
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 feb 2006 11:33

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door pjg »

Zelfde probleem hier ook dat ik met die vood modem op het netwerk van zweden zit. Zou vandaag veranderd worden maar helaas. modem staat in bridge dus ook geen mutli mogenlijk heden. Ik kan zelfs niet in de modem komen. lullig allemaal

ewillems
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:09

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door ewillems »

Beste Wittenaar en andere,

Heb je misschien een voorbeld in gebreke stelling voor mij?
ik ga hen in een brief nog 2 weken respijt geven anders sruur ik de hele zooi terug.

De helpdesk van Tele2 is niet veel te verwijten, ze hebben mij zelfs een keer teruggebeld, echter een oplossing voor mijn probleem (slechte verbinding en nog geen telefonie) hebben ze niet. Steeds wordt er een software updatenuitgevoerd !! echter zonder al te veel resultaat.

Wondermike
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2006 19:14

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Wondermike »

@pjg

Het modem is bij mij nog wel te bereiken. Gewoon op 192.168.1.1.
Als je je pc aanpast kan je er gewoon in. Momenteel zijn ook alle opties weer zichtbaar die vaak verborgen zijn in het modem. En er staat een bridge verbinding in maar die uitzetten lukt mij (nog) niet.

Vol verwachting zitten wachten vandaag maar en het is niet opgelost en ik ben weer niet terug gebeld. wat is nieuw?

Ook ik ben geintresseerd in een degelijke brief om ze in gebreke te stellen. Ik heb zelfs per fax geprobeerd contact te krijgen met tele2 maar je hoort helemaal niets meer van ze.

De helpdesk mag in mijn ogen die naam niet dragen. Het zijn uiterst vriendelijke mensen maar ze zeggen niks nuttigs en de teller loopt door.

shipp
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2006 22:44

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door shipp »

Hallo,

blijkbaar zijn we niet de enigen...
- eveneens medio nov.2005 digitaal paket besteld
- begin jan. modem geleverd
- aansluiten/instaleren en... NIETS NADA NOPPES :cry:
- Tele2 helpdesk gebeld: mededeling, het werkt pas vanaf 9 jan (terwijl in de brief bij het paket stond dat e.e.a. direct zou werken)
- 9 jan geprobeerd... NIETS NADA NOPPES :evil:
- Tele2 helpdesk gebeld: mededeling, lijn is nog niet geactiveerd. Op 16 jan moet alles werken
- 16 jan geprobeerd... NIETS NADA NOPPES :evil: :evil:
- Tele2 helpdesk gebeld: mededeling, raar, geen problemen bekend. E.e.a. had reeds 9 jan moeten werken. Toezegging dat technische dienst contact opneemt tussen 18-20h
- 19:45 opnieuw gebeld omdat Technische dienst niet heeft gebeld. Volgens Tele2 zou men geen toezegging kunnen doen m.b.t. terugbel tijdstip. Duurt 10 dagen
- 10 dagen later, opnieuw getest en vervolgens helpdesk gebeld. Mededeling: geen problemen bekend. (raar als digitaal paket uit assortiment op webpage is verdwenen...) Verbinden met technische dienst is niet mogelijk. Verbinden met leidinggevende eveneens niet mogelijk (telecombedrijven kunnen geen gesprekken doorverbinden :roll: :?: ). Technische dienst zal bellen als e.e.a. is opgelost.
- Technische dienst belt terug :P mededeling: e.e.a. zou nu moeten werken omdat lijn is geactiveerd. Navraag m.b.t. activatie-datum kan niet worden beantwoord :?
- opnieuw geprobeerd... NIETS NADA NOPPES :evil: :twisted: :evil: :twisted:
- e-mail aan klantenservice... na enkele dagen antwoord dat telefoonkosten naar helpdesk kunnen worden vergoed...
- e-mail aan klantenservice hoe verzoek voor teruggaaf telefoonkosten gedaa dient te worden. Tot heden geen antwoord.
- klantenservice gebeld.. hoe zit het met 2 maanden abonnementskosten vrij... Facturatie zal beginnen per 9 maart :evil: :twisted: :evil: :twisted:
(terwijl in die 2 maanden (en wie weet hoe lang nog...)kabelabonnement bij @home en KPN-rekening doorlopen en we via tele2 nog geen seconde is gebeld of 1 bitje is gedownload)
We willen er nu vanaf.... Zijn er voorbeelden van zo'n brief ???????

Sascha

pjg
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 feb 2006 11:33

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door pjg »

Er zijn geen voorbeelden. Je moet gewoon het hele verhaal in de brief zetten en gelijk zeggen dat je ze in gebreken stelt.

LET OP!!!! Deze brief aangetekend versturen en je moet ze minimaal 2 weken de tijd geven. Heb je dan niets gehoord kun je een advocaat in de arm nemen wegens wangedrag.

succes iedereen

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Consumentt »

@pjg
Het modem is bij mij nog wel te bereiken. Gewoon op 192.168.1.1.
Als je je pc aanpast kan je er gewoon in. Momenteel zijn ook alle opties weer zichtbaar die vaak verborgen zijn in het modem.
Momenteel zitten ze elke dag in het modem lijkt wel.
Gisteren stond DHCP weer uit -> aangezet en gesaved
Vandaag stond DHCP echter alweer uit, ik ga nou alles maar vaste IP nummers geven want zo blijf je aan de gang.

Ook nadat vanaf december tot vorige week de modem status 2044/416 heeft aangegeven verandert dit nu ook regelmatig.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Consumentt »

@shipp
hoe zit het met 2 maanden abonnementskosten vrij... Facturatie zal beginnen per 9 maart
Ja Digitaal pakket zou toch de 1e 2 maanden gratis zijn.
Ik ben begonnen op 7-12-2005 -> vanaf 7-2-2006 betalen toch?

Vandaag viel echter de rekening in de bus met

Digitaal pakket - December en
Digitaal pakket - Januari

Moet ik dus weer achter heen, gaat er wel iets goed bij die Toko.

En extra balen is dat ze nu dat T2 compleet hebben dat een stuk minder kost, alleen zit je daar 2 jaar aan vast en dat zie ik niet zitten. Als de kwaliteit zo **** blijft dan heb ik de langste tijd gehad daar.

Positief is dat ik 1 maand KPN heb teruggekregen, maar dat zijn dus eigenlijk ook weer 2 maanden te weinig terug omdat ondertussen ook januari en februari zonder nummerportering zijn verstreken.

pjg
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 feb 2006 11:33

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door pjg »

@consumentt

Kun jij mij even vertellen hoe ik mijn modem weer als router kan instellen. Ik moet met 2 pc's tegelijk het internet op anders kan ik mijn werk niet doen.

Wil jij mij hier mee helpen. Ik heb een vood 422 modem.

Alvast bedankt

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ik neem aan dat je al een switch of accesspoint of zoiets aan je Vood hebt aangesloten, want daar zit immers maar 1 UTP connector op.

Gezien de perikelen met veranderende modem instellingen kun je het beste je PC's een vast IP adres geven (als DHCP op de Vood aan zou staan en blijven aanstaan dan was dit niet nodig).

Ik ga even uit van Windows XP

R-muis op Mijn netwerk locaties - Eigenschappen
R-muis op LAN verbinding - Eigenschappen
Internet protocol - Button Eigenschappen
De onderstaande gegevens invullen

192.168.1.1 kun je niet gebruiken, dat is het modem zelf

Dus 1e PC bijvoorbeeld 192.168.1.2, de volgende 1 hoger etc
Mask is steeds 255.255.255.0
Gateway 192.168.1.1
DNS 192.168.1.1

pjg
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 feb 2006 11:33

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door pjg »

Het werkt,

Mijn dank is groot.

S. Kiladze
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2006 12:16

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door S. Kiladze »

beste trosradar,

ook ik wil langs deze weg reageren op de puinhoop die Tele2 maakt van de nieuwe adsl-aanmelding.

Ik heb mij in november aangemeld voor tele2 internet, met het verzoek mijn account per 2 februari 2006 te activeren, ik ontving toen een mail waarin stond dat ik enkele weken voor mijn account actief werd het modempakket zou ontvangen.

Een week voor 2 februari checkte ik hun site om te zien wat de status van mijn bestelling was. Er stond dat er geen gegevens bekend waren.

Ik heb toen gebeld en mij werd verteld dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het modempakket onderweg was.

Op 1 februari 2006 wederom gebeld, omdat ik nog geen pakket had ontvangen. Toen bleek dat in het systeem geen opleverdatum door hen was geregistreerd terwijl ik hiertoe wel had verzocht.

De datum werd alsnog ingevoerd en de oplevering zou ongeveer twee weken vertraging opleveren. En sorry daarvoor.

Na twee weken geen modem. Mijn oude verbinding was inmiddels afgesloten dus ik had helemaal geen internet meer.

Weer gebeld met de klantenservice, er werd gezegd dat er een probleem was met het leveren van modems en dat het nog twee weken zou duren. Twee weken later weer geen modem en geen bericht hierover.

Nogmaals gebeld. Het was inmiddels eind februari. De medewerkster die ik sprak gaf aan dat het modem verzonden was aan Selectvracht en het afhankelijk was van de drukte bij hen wanneer het modem geleverd kon worden. Toen ik met Selectvracht belde, bleek dat zij in het geheel nooit opdracht hebben gekregen mij een modem te sturen.

Teruggebeld naar Tele2.
Hier werd gezegd dat de opdracht echt de deur uit was en het modem UITERLIJK afgelopen dinsdag 28 februari zou worden geleverd. En weer niks.

Vandaag, 3 maart, weer gebeld. Krijg ik toch te horen dat er nooit een regel is aangemaakt mijn modem te verzenden en ik daarom geen modem heb ontvangen!!!!!

De meneer die ik sprak gaf aan dat het nu echt opgelost werd, en dat het ongeveer twee weken duurt voor het modem wordt geleverd.
Ik heb aangekondigd dat ik direct weer ga opzeggen, Trosradar een brief schrijf en daarnaast niet voornemens ben om te betalen voor een niet geleverde dienst.

Die meneer zegt vervolgens dat ik wel moet betalen, omdat de lijn WEL is opgeleverd. Ik kan intussen een modem kopen met een brigded-functie om toch internet op te kunnen. Met andere woorden: ik moet nu 24,95 betalen voor een dienst die ik niet tot mijn beschikking heb gehad door nalatigheid van Tele2 en daarnaast moet ik zelf een nieuw modem kopen.... ik ben toch niet gek zeker....

Ik heb aangegeven dat ik vind dat tele2 in gebreke is gebleven en dat zij zich verplicht zouden moeten voelen om als eerste een modem aan mij te leveren omdat ik al met al nu drie maanden bezig ben om een nieuwe adsl verbinding tot stand te brengen. Ja maar.... dit modem heeft een levertijd van twee weken.

Vervolgens heb ik voorgesteld mij dan een modem te sturen waar geen levertijd op zit. Daar ging meneer niet over, dat was een collega. Gevraagd of ik die dan aan de lijn kon krijgen maar dat ging helaas niet. "Nog een prettige dag verder"...

:evil: :twisted:

Ik ben zoooooooo boooooooossssssssss.
Wellicht kunnen jullie dat stelletje uilskuikens in de uitzending ter verantwoording roepen???

Ik bied me hierbij vrijwillig aan om ze de oren te komen wassen mocht het zover komen. Kan ik eindelijk eens face-to-face om opheldering vragen. Ik ben gewoon voorgelogen en aan het lijntje gehouden.

En een oplossing zoeken, ho maar.


Ik stuur een kopie van dit bericht naar tele2, dan zijn ze gewaarschuwd.

Met vriendelijke groet,


Sheila Kiladze - van der Steenhoven

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Consumentt »

Hetzelfde heb ik meegemaakt bij het bestellen van een Prepaid telefoon.

Die werd ook maar niet geleverd.
Bellen: "Er is iets misgegaan, we zien niets in ons systeem staan" (terwijl ik een bevestiging in mijn handen had). "Maar we sturen nu de telefoon met spoed".
Na 3 weken nog steeds niks en ja hoor er was wederom niets meer in het systeem te vinden. Ik heb het toen maar afgezegd en wonder jawel er kwam inderdaad geen telefoon (het zou me inmiddels ook niet verbaasd hebben als ik er 3 had gekregen).

Het is te hopen dat er ook zo vaak belgegevens uit het systeem verdwijnen dan zijn er tenminste ook nog mensen die voordeel hebben bij die krakkemikkige automatisering van die ballentent.

espada
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2006 21:49

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door espada »

Ook ik heb zo'n plezierige ervaring met (s)Tele2. Ik ga geen opsomming meer houden, die zijn er maar genoeg op internet te lezen, maar kort gezegd heb ik (s)Tele2digitaal begin december 2005 besteld, het zou opgeleverd worden per 1 februari. Na vele telefoontjes, een hoop onzin redenen en uitzichtloze beloftes van (s)Tele2, hebben wij nog steeds alleen een internet verbinding met een veel te lage snelheid (506 /253 kbps i.p.v. de vermelde 1536/256 kbps). En dat terwijl zelfs de bestelde snelheid inmiddels alweer een oude snelheid is. De snelheid die het zou moeten zijn ligt volgens de (s)Tele2 site en mooie reclames alweer hoger. Het digitaal pakket bestaat inmiddels alweer niet meer. :?

En dan nog die digitale voip telefoon mogelijkheid?
Die heeft het nog nooit gedaan en doet het nog steeds niet.
Intussen zal ik maar braaf de KPN aansluiting behouden, anders zijn we helemaal niet meer bereikbaar.

Ook op mijn bericht waarbij ik hen 2 weken de tijd heb gegeven om e.e.a. nu eindelijk in orde te maken anders zeg ik het contract op, is nog geen enkele reactie gekomen. Tja als je navraagt of dat bericht dan ooit is aangekomen, blijkt dat de telefonische helpdesk kennelijk weer een andere helpdesk is als die van het mailadres [email protected]??? :?

Nou ja, weer een nieuwe belofte dan: "Meneer ik ga er persoonlijk achter aan voor u, het komt gewoon in orde."
Inmiddels zijn we weer 10 werkdagen verder.......... :twisted:

pjg
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 feb 2006 11:33

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door pjg »

Jij hebt het zelfde probleem als ik. Tele 2 krijgt van mij tot as vrijdag de tijd. Werkt het dan nog niet goed dan neem ik contact op met de nationale ombudsman en ga ik een rechtzaak aan met tele2. Dat zal nog leuk worden ;-)

anti-versatel
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2006 10:51

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door anti-versatel »

Ik heb onlangs mijn contract (met instemming van Tele 2) binnen de contractsperiode ontbonden.

Om dit voor elkaar te krijgen zijn volgens mij een paar dingen van belang:

- Meld altijd alle problemen (telefonisch, per e-mail of per brief) !
- Is de maat vol dan stuur je een (aangetekende) brief waarin je Tele 2 in gebreke stelt en ze een redelijke termijn (paar weken?) geeft waarbinnen deze problemen moeten worden verholpen
- Gebeurt er niets dan stuur je (wederom aangetekend) een brief waarin je eenzijdig opzegt en eventueel aansprakelijk stellen voor kosten en een schadevergoeding (verwijzing naar wetsartikel 6:74 en 6:265 van het Burgerlijk Wetboek kan dan geen kwaad)
- Vervolgens neem je contact op met KPN om hun opdracht te geven de lijn terug te nemen (inporteren)
- Uiteraard vanaf moment opzeggen geen incasso's meer toestaan, er bestaat immers geen overeenkomst meer

Blijf in je contact kort, bondig en zo zakelijk mogelijk. Ze gaan toch niet inhoudelijk in op uitgebreide brieven etc. Het gaat om kern:
er is een probleem, zij lossen dit niet op, dus mag jij ontbinden

p.kerstholt
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2006 20:58

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door p.kerstholt »

Wij hebben ook zulke slechte ervaringen met tele2 en uiteindelijk besloten de boel op te zeggen en dat is gelukt. We hebben diverse brieven gestuurd waar wel op werd gereaggerd, echter het was blijkbaar moeilijk voor tele2 om afspraken na te komen:

De brief correspondentie...........misschien hebben jullie hier iets aan!




Aan
Tele2 Nederland B.V.
t.a.v. de heer P. Heuman
Postbus 70041
9704 AA GRONINGEN


Betreft: -klacht oplevering digitaal pakket
-voorstel verrekening extra kosten

Datum: 30 december 2005



Geachte heer Heuman,

Eerder heb ik u op 28 december 2005 schriftelijk laten weten dat wij zeer ontevreden zijn over de afhandeling van een aangevraagde Internetaansluiting (digitaal pakket). Dit pakket zou geactiveerd worden op 30 december 2005. Op 29 december 205 heb ik telefonisch overleg gehad met uw afdeling klantenservice en heb ik het Tele2 inbel-telefoonnummer ontvangen waardoor ik tijdelijk gebruik kan maken van tele2internet middels het inbellen met de analoge telefoonverbinding waarover wij gelukkig nog wel beschikken.
Onze huidige ineternetverbinding hadden wij inmiddels opgezegd i.v.m. de aanvraag bij tele2.

In verband met bovengenoemde vertraging dat m.i. is ontstaan door een gebrekkige communicatie en/of verwerking van onze aanvraag worden wij ongevraagd geconfronteerd met extra kosten. Indien wij tijdig het installatiepakket van tele2 hadden ontvangen, hadden wij, conform uw (nog te ontvangen)instructies, onze KPN abonnement opgezegd en daarmee onze (extra)kosten, zoals de bedoeling was, behoorlijk kunnen beperken.

Gezien bovenstaande doe ik hierbij het voorstel om alle extra kosten m.b.t. telefonie en internet die boven het bedrag van € 49,95 uitkomen te verrekenen met tele2.

Graag ontvangen wij binnen 10 werkdagen bericht over bovengenoemd voorstel. Daarnaast hopen wij dat tele2 er alles aandoet om de aangevraagde internetaansluiting alsnog met spoed te leveren. Indien tele2 het voorstel zoals aangegeven, niet zal overnemen, voelen wij ons genoodzaakt, deze zaak uit handen te geven aan onze rechtsbijstandverzekering.




Hoogachtend,







Geachte heer Heuman,

Hierbij laat ik u weten dat ik het vertrouwen in Tele2 heb opgezegd. Begin november 2005 heb ik een aanvraag gedaan voor het digitale pakket en ondanks dat ik regelmatig heb gebeld en schriftelijk contact heb gezocht met Tele2 hebben wij nog steeds geen duidelijkheid met betrekking tot de activeringsdatum. Tele2 kan zich blijkbaar niet houden aan een gestelde termijn van 3 tot 4 weken en is niet in staat geweest om de beloofde CD ROM voor de zogenaamde Dial-up Internet naar ons toe te sturen. Onze teleurstelling heeft vooral te maken dat wij gemerkt hebben dat beloftes niet nagekomen worden en dat mondelinge afspraken voortdurend hebben geleidt tot “communicatiestoornissen” en dat Tele2 als het gaat om het maken van concrete afspraken weigert deze schriftelijk te bevestigen.

In verband hiermee hebben wij besloten om geen gebruik meer te willen maken van de diensten van Tele2. Voor ons betekent dit, dat wij afspraken zullen maken met een andere internetprovider en tevens geen gebruik meer zullen maken van Tele2 telefonie. De gemaakte kosten van de afgelopen maand zullen wij verrekenen met de laatste factuur.
.

Hoogachtend,



Bijlage:
1. ontvangen brief (per mail dd16-01-2006)
2. ontvangen mail annulering digitaal pakket dd 29-01-2006


________________________________________
Van: [email protected] [mailto:[email protected]] Namens [email protected]
Verzonden: maandag 16 januari 2006 12:28
Onderwerp: digitaal pakket



Sinds september 2005 biedt Tele2 in Nederland Digitale telefonie in combinatie met ADSL.
Net als veel andere Tele2 gebruikers heeft u zich ook voor onze nieuwe dienst aangemeld.
Tele2 is blij verrast met deze grote belangstelling.

Zoals u helaas heeft ondervonden is uw aanmelding niet op de juiste manier verwerkt. U
heeft hiervoor inmiddels een aantal keer contact opgenomen met onze klantenservice. Tot
op heden hebben wij uw klacht echter niet kunnen verhelpen. Dat spijt ons zeer. Tele2
werkt hard aan een oplossing, het kan echter nog tot maximaal 4 weken duren voordat uw
aanmelding op de juiste manier is verwerkt. Wij willen u daarom vragen om nog geduld te
hebben.

Ter compensatie voor bovengenoemd ongemak sturen wij u separaat een CD-Rom waarmee u
eenvoudig ‘Dial-up internet’ kunt installerenvoor installatie van. Binnen enkele dagen
kunt u dan internetten via uw ‘analoge’ (gewone) telefoonlijn, u betaalt daarvoor een
tarief per minuut. Dit tarief kunt u nalezen op ‘www.tele2internet.nl. Als tegemoetkoming
kunt u circa 20 uur gratis internetten, wat gelijk staat aan 20 euro. Bovendien ontvangt
u het abonnement voor het Tele2 Digitaal pakket gratis tot en met 30 juni 2006. Wij gaan
ervan uit u hiermee een passende compensatie aan te bieden.

Heeft u nog vragen, dan kunt u bellen met ons gratis nummer 0800-5522553. Dit nummer is
bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 8:00 uur tot 21:30 uur en op zondag van 9:00 tot
18:00.

Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Tele2 Nederland BV



________________________________________
Van: Margit van Corven [mailto:[email protected]] Namens [email protected]
Verzonden: zondag 29 januari 2006 13:27
Onderwerp: annulering digitaal pakket



Ik bevestig u bij deze dat we uw digitaal pakket gaan annuleren. We verwerken uw annulering zo snel mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Tele2 klantenservice

Toni Peperoni
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2006 21:35

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Toni Peperoni »

Hallo,

Helaas deel ik de ervaringen van vele voor mij. Het enige voordeel wat ik heb is dat het pakket en de aansluiting binnen een maand geregeld was. Maar nog geen behoud van mijn huidige tel. nummer. Tevens geen wireless modem met 4mb download.
Ik moet nog maar zien of het de komende dagen volledig is aangesloten. Vandaag 45 minuten van de ene medewerker naar de andere doorverbonden. Helaas maar als ik er nu nog onderuit kon stuurde ik het hele #@% gelijk terug. Helaas weer een gemiste kans van Tele2

H. Verdonk
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 mar 2006 11:56

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door H. Verdonk »

Geachte redactie,
Op het forumblad 3 doet zich een vreemde situatie voor!!
De eerste reactie op het blad is geplaatst op 22 februari 2006 en daarna wordt het met de volgende reacties wel heel bijzonder!! :idea:

De plaatsing van de volgende geschiedt op 23 februari 2006 en verder tot zelfs al op 1 maart 2006. Hoe is het toch mogelijk dat er vandaag al reacties van 1 maart geplatst kunnen worden?? Ik zie zelfs al een plaatsing op 21 maart 2006.
Maar ja, zo zie je maar dat zelfs bij Tros Radar vreemde dingen kunnen gebeuren, ook al zijn ze steeds bezig om vreemde zaken aan de kaak te stellen.
Wel redactie het kan nog gerectificeerd worden denk ik.

M.vr.gr.,
Haverdo

Zwollywood1970
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 mar 2006 12:10

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Zwollywood1970 »

mis ik iets? :?

Gesloten