LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 en administratiekosten.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
SrHornes

Tele2 en administratiekosten.

Ongelezen bericht door SrHornes »

Sinds april dit jaar ben ik al overgestapt van Tele2 naar ziggo. Alles aan de kant van ziggo ging ok alleen bleef Tele2 mij rekeningen sturen en het geld werd ook van mijn rekening afgehaald. In september toch maar eens met tele2 gebeld en het zou geregeld worden aangezien ik recht had op geld terug. Omdat september al in rekening gebracht was zou er aan het einde van de maand de eindrekening opgemaakt worden en het geld zou halverwege oktober (de 20e) overgemaakt worden.
27 Oktober maar eens gebeld waas het geld bleef. Er bleek een storing in het betalingssysteem te zijn en het zou een maand langer gaan duren voordat ik ook maar een cent zou zien. Ik heb ik direct aangegeven dat ik administratiekosten in rekening wil gaan brengen aangezien ik dus al 5 maanden onterecht betaal, zelf moet bellen waarom het zo lang duurt en ook rente misloop. Tele2 rekent niet met rente dus naar dat geld kan ik fluiten.

Nu is mijn vraag: Kan ik eigenlijk wel admin kosten in rekening brengen? Als ik zelf een rekening niet kan betalen omdat ik een storing heb met betalen krijg ik een herinnering met admin kosten al in de prijs berekend.

Tis weer bijzonder

Re: Tele2 en administratiekosten.

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

SrHornes schreef:Er bleek een storing in het betalingssysteem te zijn en het zou een maand langer gaan duren voordat ik ook maar een cent zou zien.
Ik geloof dat ik die smoes ook maar eens in ga voeren. :lol:

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dreigen met Incasso bureau en de bijbehorende kosten wil wel eens helpen.

Ook U als Particulier mag dat doen en als het niet binnen week alsnog op Uw rekening staat gewoon doen!

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste SrHornes,

Het spijt me te lezen dat je nog rekeningen ontving nadat je al was overgestapt naar een andere provider.
Stuur je postcode en huisnummer en/of je klantnummer naar [email protected], o.v.v. SrHornes. Dan kan er naar een gepaste oplossing worden gezocht.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten