LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 en hun grappen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
phugitive

Tele2 en hun grappen

Ongelezen bericht door phugitive »

Het blijft echt grappig met tele2.. ben net overgestapt na alleen internet had eerst het compleet pakket (ipb) 39.95 per maand.. betaal nu dus na mijn denken eerste maanden 9.95 maar totdat ik mijn factuur bekeek.. tot mijn ontdenkking staan der ineens xstra kosten in verwerkt (5 euro Lijn abonnementskosten) die tele2 nooit besproken hadden dacht dat tele2 zelfs upc aan had geklaagd inverband met dat hun blijkbaar niet duidelijk waren over de kosten die er nog aan hangen .. tele2 is zelf geen haar beter.. laten ze eerst eens na hun zelf kijken

berndv

Re: Tele2 en hun grappen

Ongelezen bericht door berndv »

als ik op hun site kijk staat dit ook gewoon op hun lijstje hoor.
Maandelijkse kosten: Internet Super Eerste 3 maanden €9,95 p/mnd. Daarna €19,95 p/mnd
Indien je geen actieve, analoge telefoonlijn van KPN hebt Betaal je €5,- extra p/mnd
Vind dit duidelijke dan wat jij hier vaag zegt over een rechtzaak van Tele2 en UPC. Een kabelaanbieder en een ADSL aanbieder die de netbeheerder van het telefoonnetwerk aanklagen? Maar ja, het plaatsen van leestekens is ook een kunst.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Vind dit duidelijke dan wat jij hier vaag zegt over een rechtzaak van Tele2 en UPC. Een kabelaanbieder en een ADSL aanbieder die de netbeheerder van het telefoonnetwerk aanklagen?
Zie:
http://www.zdnet.nl/news/114601/upc-en- ... aign=daily

SirPeter

Ongelezen bericht door SirPeter »

Voordat je overstapt moet je altijd zelf even een kort onderzoek doen. Ga naar de websites van desbetreffende providers en kijk wat je kunt krijgen met het budget wat jij wilt.

Gesloten