LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 licht mij op van 300 euro voor niks

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Joeri050
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2010 15:05

Tele2 licht mij op van 300 euro voor niks

Ongelezen bericht door Joeri050 »

GEACHTE LEZERS.

Ik ben opgelicht door tele2 en intrum justia van 300 euro, heb rechtzak tegen,ik heb alle hulp nodig om bewijzen tele2 is niet goed doet,ik heb niks bij tele2,maar alsnog heb betaald? wat enw ie kan mij verder helpen?


pas op niet met tele2 op zee gaan:.
MVG

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Tele2 licht mij op van 300 euro voor niks

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Joeri050 schreef:GEACHTE LEZERS.

Ik ben opgelicht door tele2 en intrum justia van 300 euro, heb rechtzak tegen,ik heb alle hulp nodig om bewijzen tele2 is niet goed doet,ik heb niks bij tele2,maar alsnog heb betaald? wat enw ie kan mij verder helpen?


pas op niet met tele2 op zee gaan:.
MVG
Je hebt niets van tele2 maar je hebt wel betaald of je moet betalen ?
Om wat gaat het uberhaupt ?

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Tele2 licht mij op van 300 euro voor niks

Ongelezen bericht door Remster »

Je vraagt om hulp, maar op basis van deze gegevens kan niemand je helpen.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Tele2 licht mij op van 300 euro voor niks

Ongelezen bericht door SirPeter »

Aha, tele2 zijn dus oplichters. Nou dank u wel, ik wist dat nog niet. Op grond van uw mailtje ben ik overtuigt en zal nooit overstappen naar tele2.

Enya84
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2010 01:04

Re: Tele2 licht mij op van 300 euro voor niks

Ongelezen bericht door Enya84 »

SirPeter schreef:Aha, tele2 zijn dus oplichters. Nou dank u wel, ik wist dat nog niet. Op grond van uw mailtje ben ik overtuigt en zal nooit overstappen naar tele2.
:lol: :D

DePienMasjien
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 sep 2010 13:05

Re: Tele2 licht mij op van 300 euro voor niks

Ongelezen bericht door DePienMasjien »

Zou eerst eens correct nederlands gaan leren. Wellicht nemen ze je dan ook serieus.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Tele2 licht mij op van 300 euro voor niks

Ongelezen bericht door CB »

@DePienMasjien,

Ik heb je reacties hier op het forum eens gelezen. Ik vraag mij af, wanneer je je eerste zinnige opmerking hier gaat plaatsen, of ben je hier omdat je je verveeld?

buurman1970
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2010 18:49

Re: Tele2 licht mij op van 300 euro voor niks

Ongelezen bericht door buurman1970 »

hier aan deze kant hadden we ook problemen met tele 2 en heb het voor laten komen bij een rechter.
tele 2 kwam zelf met een deurwaarde ,vertelde dat er een rekening open stond .
op het adres waar ik al meer als 3 jaar niet meer woonde ,en daar ook nooit tele 2 heb aangevraagd.
het heeft bijna een half jaar geduurt maar we hebben het gewonnen want ze konden niets aan tonen dat ik gebruik heb gemaakt van de diensten van tele 2.

al de kosten heeft tele 2 betaald ,dus laat je niet afschrikken door een deurwaarde gewoon voor laten komen.

comeyer
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jan 2010 14:16

Re: Tele2 licht mij op van 300 euro voor niks

Ongelezen bericht door comeyer »

Tele2 heeft er duidelijk een puinhoop van evenals wel meerdere dictoriale bedrijven. Het jammerlijke is juist dat de rechters hun vrijwel altijd gelijk geeft. Welke presentjes zouden de zogenaamde onafhankelijke rechters krijgen?

Northman
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 20:18

Re: Tele2 licht mij op van 300 euro voor niks

Ongelezen bericht door Northman »

@DePienMasjien,

Als je iemand aanspreekt op zijn Nederlands, schrijf dan zelf de volgende keer "nederlands" even met een hoofdletter en begin je zin niet met "Zou", maar met "Ik zou"!

Gesloten