LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Modem retour terug sturen !!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
leontine70

Tele2 Modem retour terug sturen !!!

Ongelezen bericht door leontine70 »

Ik heb mijn Tele 2 internet opgezegt en heb nu een pakketje gekregen om mijn modem terug te sturen. Wat moet ik precies terugsturen? Hoe weet ik het zeker dat zij het hebben ontvangen?
Toen ik de klantenservice had gebeld zei ze dat ik geen schriftelijke bevestiging zou ontvangen.
Het adres is een antwoordnummer. En als ik het niet opstuur, wat kan er dan gebeuren?

D1RK

Re: Tele2 Modem retour terug sturen !!!

Ongelezen bericht door D1RK »

Niet opsturen betekende modem betalen en dat is duurder als in winkel!

Wel duidelijk je afzender en klantnummer vermelden want alleen jou naam is meestal onvoldoende.

Schrijf duidelijk dus al jou gegevens en in de doos zelf nogmaals deze gegevens via stikker op modem plakken is niet verboden!

bij het postkantoor krijg je een bewijs naar wie je het stuurde en het gewicht van pakje.

WebServiceTele2

Re: Tele2 Modem retour terug sturen !!!

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  leontine70

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex weijer
Tele2 webservice

Gesloten