LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 problemen met modem en internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sweetman

Tele2 problemen met modem en internet

Ongelezen bericht door sweetman »

Ik heb sinds een goed half jaar nu fiberspeed 50Mb internet van tele2 en heb sindsdien niets anders dan problemen hiermee ( hier hoort ook tv en telefonie bij ) Ik heb al verschillende brieven gestuurd en over en weer gemaild , maar tot nog toe , gebeurt er eigenlijk helemaal niets . Ik heb het volgende probleem: mijn modem en internet loopt nu bijna dagelijks vast , waardoor ik geen internet , tv en telefoon meer heb. Ik moet het modem dan een aantal keer resetten voor dat ik weer een ip adres toegewezen krijg en dus mijn modem weer gaat werken . Het kost mij iedere keer een vermogen om te bellen naar tele2 en die kosten , krijg je bijna nooit helemaal terug . Nadta je dan gebeld hebt wordt er gezegd dat het probleem is opgelost , maar na een dag gebeurt hetzelfde gewoon weer opnieuw , en kan je dus weer helemaal opnieuw beginnen. Ik krijg sterk het gevoel dat tele2 gewoon niet kan leveren wat ze beloven , maar er wordt niets aan gedaan. Het levert een hele hoop frustratie bij mij en bij andere mensen op die tele2 hebben . Mischien is het handig om met zijn allen eens de problemen rond tele2 te inventariseren en mischien kan trosradar hier ook eens een onderzoek naar doen , zodat dit eens aan de kaak gesteld kan worden , omdat ik denk dat er toch wel heeel veel mensen zo in de maling genomen worden . Ik hoop dat er iemand is die mij en al die anderen eens kan helpen hiermee..
mvg ,

Sweetman

Tele2 Webcare

Re: Tele2 problemen met modem en internet

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste sweetman,

Wat vervelend dat je last hebt van een uitvallende verbinding. Het spijt me dat je bij de klantenservice nog niet tot een passende oplossing gekomen bent. Ik wil dit graag voor je uitzoeken! Zou je je postcode/huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. trosradar/sweetman?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
dit woord gebruik je wel heel erg makkelijk Danielle
Weet bijna zeker dat ze het nog meent ook. Welk bedrijf zou er nu niet alleen tevreden klanten willen hebben ?.
als dat zo zou zijn, dan waren er niet zoveel topics over tele2

CB

Ongelezen bericht door CB »

bprosman schreef:
dit woord gebruik je wel heel erg makkelijk Danielle
Weet bijna zeker dat ze het nog meent ook. Welk bedrijf zou er nu niet alleen tevreden klanten willen hebben ?.
Je zou haast zeggen, dat ze geen tevreden klanten nastreven. Het is toch godsgeklaagd dat er zoveel bedrijven zijn die er webcareteams op na moeten houden om de klachten op internet op te pakken.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ziggo heeft ~1.6 Miljoen klanten, UPC ~880.000, Tele 2 ~1 Miljoen, dan valt t nog wel mee als ik het aantal klachten bekijk.

bprosman

als je echt spijt hebt dan zorg je dat je de zaakjes oporde hebt.
Ik denk dat jij nooit voor een bedrijf gewerkt heeft wat een technisch product levert. Het is leuk om dat na te streven maar als je echt het geloof hebt dat het (technisch) kan ben ik bang dat je in de Efteling leeft (en zelfs daar stopte de 8-baan er mee).
Voor zover ik mee kan lezen worden de zaken die Danielle oppakt netjes afgehandeld.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Voor zover ik mee kan lezen worden de zaken die Danielle oppakt netjes afgehandeld.

lariekoek , je leest hier herhaaldelijk dat het nog steeds niet verholpen is, als een provider zo vaak hier komt dan heb ik sterk mijn twijfels bij de wil.

en nogmaals als je echt spijt hebt dan moet je het ook menen.

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman

zal wel dus aan de klager liggen
In 2/3 van de gevallen ligt het inderdaad ook nog eens aan de installatie bij de mensen thuis :wink: .
Mij hoor je ook niet zeggen dat de klacht niet terecht is, ook Tele 2 beweesrt dat niet maar als ze dan zeggen dat het ze spijt en mee willen werken aan een oplossing worden ze alsnog afgezeken vanwege het (in andermans ogen verkeerde) woordgebruik.

seconds-out

Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman

Selectief quoten doe je nog steeds :
Mij hoor je ook niet zeggen dat de klacht niet terecht is, ook Tele 2 beweesrt dat niet maar als ze dan zeggen dat het ze spijt en mee willen werken aan een oplossing worden ze alsnog afgezeken vanwege het (in andermans ogen verkeerde) woordgebruik.
sommigen posten dubbel
Anderen zijn blij dat ze na een poosje weer MOGEN posten :wink:

seconds-out

Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Tele2 Webcare

Beste sweetman,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit oppakken en kom hier z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste sweetman,

Ik heb van mijn collega begrepen dat er contact met je is opgenomen om uitleg te geven over de verbinding. Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten