LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 (slechte) ervaring...
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 okt 2010 13:26
Tele2 (slechte) ervaring...
Goedendag,
Ik heb zo'n 3 weken geleden het complete pakket (internet 20mbit - televisie -telefonie) aangevraagd bij Tele2. Dit zou gister (08-10-10) opgeleverd worden.
Telfort (oude internet provider) had op deze dag keurig de stekker er uit getrokken, en ik kreeg in de ochtend al een berichtje van Tele2 dat om ze om 18.00 mijn lijn aan zouden sluiten. (ook stond erin dat wanneer dit niet het geval was ik even moest bellen met de klantenservice).
Om 18.00 uur nog steeds geen brandend adsl lampje op het modem.... Gewacht tot 19.00 uur toen toch maar is gaan bellen. (na het modem diverse malen ge-reset te hebben)
De vriendelijke medewerker aan die ik aan de lijn kreeg (na 10 min. wachten 0900 nr.) vertelde mij dat ze ook niet wist hoe het kwam dat deze sms verstuurd werden. Maar dat ze tot 0.00 de tijd hadden om mijn internet aan te sluiten. Als hij het de volgende dag nog niet deed moest ik maar weer even bellen. Oke dacht ik, ze zeiden 8-10-10 even los van het smsje dus ik geef ze nog de tijd....
Volgende dag nog geen internet.... Dus wederom gebeld met tele2, eerst geholpen door een mevrouw die 3 x mijn gegevens heeft nagecheckt (0900nr...)en vervolgens tot de conclusie kwam dat zij mij niet verder kon helpen. "Ik verbind u door met een collega die u hier verder mee kan helpen" Zei de vriendelijke dame aan de telefoon. Ik zeg nou heel erg graag.
Toen kreeg ik de volgende medewerker aan de telefoon, deze vroeg mij of ik een sms had gehad met een tijd van de opleverdatum waarop ik volmondig "ja" antwoorde. Ik vertelde hem dat deze oplevertijd gister was om 18.00 uur. En dat ik inmiddels wel graag mijn lijn geactiveerd zou hebben. Hierop antwoorde hij dat ze de lijn gingen activeren 24 uur na de genoemde tijd in de sms en tevens dat dit een geautomatiseerd proces is waar hij niets aan kon doen..... Waarop ik zei dat dit niet de afspraak was, we waren immers overeen gekomen dat mijn lijn geactiveerd zou worden op 08-10-10! De medewerker vertelde mij dat er niets was wat hij kon doen en dat ik vanavond na 18.00 nog maar eens moet bellen als het dan nog niet werkt.
Het kan toch niet zo zijn dat als je een opleverdatum afspreekt met een provider zij hier zomaar een dag aan vast kunnen plakken en dat ze me vertellen dat een normaal geautomatiseerd proces is???
Bij Telford had ik dit probleem niet 1 belletje was voldoende om de boel weer draaiende te krijgen bij problemen.
Ik baal hier flink van, je word bij deze helpdesk totaal niet serieus genomen. Ik had echt zin in de overstap maar vind dat ze op deze manier een hele slechte start maken met hun nieuwe klanten!
Ik heb zo'n 3 weken geleden het complete pakket (internet 20mbit - televisie -telefonie) aangevraagd bij Tele2. Dit zou gister (08-10-10) opgeleverd worden.
Telfort (oude internet provider) had op deze dag keurig de stekker er uit getrokken, en ik kreeg in de ochtend al een berichtje van Tele2 dat om ze om 18.00 mijn lijn aan zouden sluiten. (ook stond erin dat wanneer dit niet het geval was ik even moest bellen met de klantenservice).
Om 18.00 uur nog steeds geen brandend adsl lampje op het modem.... Gewacht tot 19.00 uur toen toch maar is gaan bellen. (na het modem diverse malen ge-reset te hebben)
De vriendelijke medewerker aan die ik aan de lijn kreeg (na 10 min. wachten 0900 nr.) vertelde mij dat ze ook niet wist hoe het kwam dat deze sms verstuurd werden. Maar dat ze tot 0.00 de tijd hadden om mijn internet aan te sluiten. Als hij het de volgende dag nog niet deed moest ik maar weer even bellen. Oke dacht ik, ze zeiden 8-10-10 even los van het smsje dus ik geef ze nog de tijd....
Volgende dag nog geen internet.... Dus wederom gebeld met tele2, eerst geholpen door een mevrouw die 3 x mijn gegevens heeft nagecheckt (0900nr...)en vervolgens tot de conclusie kwam dat zij mij niet verder kon helpen. "Ik verbind u door met een collega die u hier verder mee kan helpen" Zei de vriendelijke dame aan de telefoon. Ik zeg nou heel erg graag.
Toen kreeg ik de volgende medewerker aan de telefoon, deze vroeg mij of ik een sms had gehad met een tijd van de opleverdatum waarop ik volmondig "ja" antwoorde. Ik vertelde hem dat deze oplevertijd gister was om 18.00 uur. En dat ik inmiddels wel graag mijn lijn geactiveerd zou hebben. Hierop antwoorde hij dat ze de lijn gingen activeren 24 uur na de genoemde tijd in de sms en tevens dat dit een geautomatiseerd proces is waar hij niets aan kon doen..... Waarop ik zei dat dit niet de afspraak was, we waren immers overeen gekomen dat mijn lijn geactiveerd zou worden op 08-10-10! De medewerker vertelde mij dat er niets was wat hij kon doen en dat ik vanavond na 18.00 nog maar eens moet bellen als het dan nog niet werkt.
Het kan toch niet zo zijn dat als je een opleverdatum afspreekt met een provider zij hier zomaar een dag aan vast kunnen plakken en dat ze me vertellen dat een normaal geautomatiseerd proces is???
Bij Telford had ik dit probleem niet 1 belletje was voldoende om de boel weer draaiende te krijgen bij problemen.
Ik baal hier flink van, je word bij deze helpdesk totaal niet serieus genomen. Ik had echt zin in de overstap maar vind dat ze op deze manier een hele slechte start maken met hun nieuwe klanten!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 okt 2010 13:26
Re: Tele2 (slechte) ervaring...
Nou net nog een keer gebeld met de helpdesk.... Ik word hier echt niet vrolijk van, ze zeggen dus vrij weinig alleen dat er een vertraging is en dat ze er maandag of dinsdag mee bezig gaan....
Dus voorlopig geen internet, tv en vaste telefoon. Lekker dan!!
Mensen denk even goed na voor je overstapt. De service is echt onder de maat te noemen!
Dus voorlopig geen internet, tv en vaste telefoon. Lekker dan!!
Mensen denk even goed na voor je overstapt. De service is echt onder de maat te noemen!
Re: Tele2 (slechte) ervaring...
Helaas de oplevering van het signaal heeft vertraging opgeleverd. U heeft het daar gemeld en ze zijn er mee bezig.
Geduld is een schone zaak.
Even afwachten dus.
Geduld is een schone zaak.
Even afwachten dus.
Re: Tele2 (slechte) ervaring...
Beste.
Inderdaad TELE2 is een oplichters. ze komen nooit op tijd. ik heb het zelfde probleem met hun. Je mag na 2 week opzeggen als je niet bevalt.maar als ze 3 maand later mee aankomen,dan ben je lekker laat.zo ze hebben met mij gedaan,maar ik doe mijn best om iedereen waarschuwen om bij tele2 niet gaan,of weg gaan.lukt mij aardig paar mensen overhalen,tele2 is oplichter en blijft ook zo.
mvg
Inderdaad TELE2 is een oplichters. ze komen nooit op tijd. ik heb het zelfde probleem met hun. Je mag na 2 week opzeggen als je niet bevalt.maar als ze 3 maand later mee aankomen,dan ben je lekker laat.zo ze hebben met mij gedaan,maar ik doe mijn best om iedereen waarschuwen om bij tele2 niet gaan,of weg gaan.lukt mij aardig paar mensen overhalen,tele2 is oplichter en blijft ook zo.
mvg
Re: Tele2 (slechte) ervaring...
Lekker he, smaad en laster plegen.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 okt 2010 13:26
Re: Tele2 (slechte) ervaring...
Dit gaat niet over smaad en laster plegen... Dit gaat erover andere mensen te informeren en even goed na te laten denken alvorens ze besluiten over te stappen naar Tele-2.
Ik heb vandaag een thuiswerkdag van kantoor en hiervoor heb ik een internet verbinding nodig waarbij ik mijn laptop aan mijn modem moet hangen via een utp kabel. Op deze manier moet ik mijn rapporten versturen. Mijn vriendin is zelfstandig ondernemer en heeft ook internet nodig. Wij zitten nu gewoon in een lastig onwerkbaar pakket.
Bij de klantendienst krijg ik wederom te horen dat het in behandeling is, maar een datum kunnen ze niet noemen, ook kunnen ze niet benoemen wat het probleem nou precies is.
Als mijn verbinding morgen nog niet werkt zie ik mij helaas genoodzaakt mijn contract in te trekken, en terug te gaan naar mijn oude provider waar men wel direct antwoord kan geven op mijn vragen en waar ik wel serieus genomen word.
Ik heb vandaag een thuiswerkdag van kantoor en hiervoor heb ik een internet verbinding nodig waarbij ik mijn laptop aan mijn modem moet hangen via een utp kabel. Op deze manier moet ik mijn rapporten versturen. Mijn vriendin is zelfstandig ondernemer en heeft ook internet nodig. Wij zitten nu gewoon in een lastig onwerkbaar pakket.
Bij de klantendienst krijg ik wederom te horen dat het in behandeling is, maar een datum kunnen ze niet noemen, ook kunnen ze niet benoemen wat het probleem nou precies is.
Als mijn verbinding morgen nog niet werkt zie ik mij helaas genoodzaakt mijn contract in te trekken, en terug te gaan naar mijn oude provider waar men wel direct antwoord kan geven op mijn vragen en waar ik wel serieus genomen word.
Re: Tele2 (slechte) ervaring...
Mijn reactie over smaad en laster ging over de reactie van justmegr. Uw klacht kan ik me wel voorstellen. Echter zover ik nu lees is er wel weer een verbinding omdat het internet via utp kabeltje wel werkt maar draadloos nog niet?
Draadloos is een kwestie van de juiste instellingen in de pc zetten of de draadloze beveiliging lager zetten of de frequentie veranderen van de uitzender. Kan Tele2 op afstand misschien mee helpen maar kunt u zelf ook doen.
Draadloos is een kwestie van de juiste instellingen in de pc zetten of de draadloze beveiliging lager zetten of de frequentie veranderen van de uitzender. Kan Tele2 op afstand misschien mee helpen maar kunt u zelf ook doen.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 okt 2010 13:26
Re: Tele2 (slechte) ervaring...
@SirPeter
Ik geloof niet dat u het begrepen hebt, mijn internet werkt nog steeds niet. Ik zit nu bij een vriend van mij te werken. U begrijpt wel dat dit alles behalve ideaal is.
Als ik inlog op het modem, staat er bij "adsl link status: FAIL"
Heb het modem al diverse malen gereset maar ook dit haalt helaas niets uit.
Ik geloof niet dat u het begrepen hebt, mijn internet werkt nog steeds niet. Ik zit nu bij een vriend van mij te werken. U begrijpt wel dat dit alles behalve ideaal is.
Als ik inlog op het modem, staat er bij "adsl link status: FAIL"
Heb het modem al diverse malen gereset maar ook dit haalt helaas niets uit.
Re: Tele2 (slechte) ervaring...
http://w3.terlouw.nl/2010/05/19/pas-op- ... -justitia/
als jullie goed lezen,tele2 is oplichter. ze hebben meer mensen opgelicht met hun bloofte en steeds mensen voor de gek houden.
wij gaan voor zorgen dat Mensen wel wakker worden voor te laat is met die tele2. er zijn 1000 site ,iedereen klachten over tele2. Niemand doet wat aan?
Ik vind het niet meer normaal,maar ik ga tot ik zeker alles voor elkaar heb,tegen tele2 op internet op straat aan. vrienden die bij tele2 zijn, overhalen daar weg gaan,dat kan ik doen.
als jullie goed lezen,tele2 is oplichter. ze hebben meer mensen opgelicht met hun bloofte en steeds mensen voor de gek houden.
wij gaan voor zorgen dat Mensen wel wakker worden voor te laat is met die tele2. er zijn 1000 site ,iedereen klachten over tele2. Niemand doet wat aan?
Ik vind het niet meer normaal,maar ik ga tot ik zeker alles voor elkaar heb,tegen tele2 op internet op straat aan. vrienden die bij tele2 zijn, overhalen daar weg gaan,dat kan ik doen.
Re: Tele2 (slechte) ervaring...
Als ik goed lees dan gaat dit over een persoon die problemen heeft met Tele2 over een vordering van 100 Euro. Inhoud van de tekst op de website is eenzijdig. Er gaat blijkbaar voor die individu een gerechtelijke procedure lopen.
Dus..... erg kort door de bocht om gelijk maar weer oplichting te roepen zonder de feiten te weten en zonder gerechtelijke uitspraak in het algemeen.
@Purplehazezzz
Die melding geeft aan dat de modem zijn signaal niet gepakt heeft. Waarschijnlijk is het signaal dus inderdaad nog niet opgeleverd.
Dus..... erg kort door de bocht om gelijk maar weer oplichting te roepen zonder de feiten te weten en zonder gerechtelijke uitspraak in het algemeen.
bronWie ontevreden is over een andere persoon of een bedrijf, kan zich op een website, blog of mailinglijst afreageren op die persoon of dat bedrijf. Dat mag, maar wanneer daarmee iemands eer of goede naam wordt aangetast, kan sprake zijn van belediging, smaad of laster.
Het opzettelijk aantasten van iemands eer of goede naam door verspreiding van een bepaald feit is een misdrijf: smaad. Als dat schriftelijk gebeurt, en publicatie op een website is "schriftelijk", maakt de dader zich schuldig aan smaadschrift. Een verwant misdrijf is laster: het opzettelijk verspreiden van iets waarvan de dader weet dat het een leugen is.
@Purplehazezzz
Die melding geeft aan dat de modem zijn signaal niet gepakt heeft. Waarschijnlijk is het signaal dus inderdaad nog niet opgeleverd.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 okt 2010 13:26
Re: Tele2 (slechte) ervaring...
Oke dan,
Gisteren heeft mijn vriendin nogmaals gebeld met tele2 toen kwamen ze tot de conclusie dat er een stekkertje niet goed zat in de wijkcentrale.
Dezelfde dag kwam er nog iemand langs van KPN en heeft het gefixt.
Internet en telefonie en tv werken nu! Bedankt hiervoor.
Groeten
Gisteren heeft mijn vriendin nogmaals gebeld met tele2 toen kwamen ze tot de conclusie dat er een stekkertje niet goed zat in de wijkcentrale.
Dezelfde dag kwam er nog iemand langs van KPN en heeft het gefixt.
Internet en telefonie en tv werken nu! Bedankt hiervoor.
Groeten
Re: Tele2 (slechte) ervaring...
oh je bent niet einge met tele2 geziek,tele2 is oplichter.zou ik maar ook overstapen naar normaal NL proveiders..zo als jullie zien, is genoeg site om tele2 als grote oplichters kan je zien,
http://www.tele2nee.nl/
als je op zo site gaat.dan heb je niks mee gemaakt met tele2..
tele2 is oplichters,en heeft dommste meewerkers.. dat is zeker,daarom probeer ik iedereen waarschuwen bij tele2 gaan abonne worden.
http://www.tele2nee.nl/
als je op zo site gaat.dan heb je niks mee gemaakt met tele2..
tele2 is oplichters,en heeft dommste meewerkers.. dat is zeker,daarom probeer ik iedereen waarschuwen bij tele2 gaan abonne worden.