LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 04 feb 2013 08:21
TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Ik ben al 3 jaar klant bij Tele 2 en nooit problemen gehad. Omdat er een storing bij ING was in september/oktober hebben ze niet kunnen incasseren. Ze hebben de vordering naar het incasso bureau gezet en er komt € 5 verhoging op. Ze hebben mij niet op de hoogte gebracht dat er een openstaande vordering is.
Het wordt nog leuker. Ze hebben mij ook afgesloten, terwijl ik het bedrag heb voldaan aan het incasso bureau.
Graag wil ik zo snel mogelijk weer aangesloten worden.
mvg,
Boomsma1982
Het wordt nog leuker. Ze hebben mij ook afgesloten, terwijl ik het bedrag heb voldaan aan het incasso bureau.
Graag wil ik zo snel mogelijk weer aangesloten worden.
mvg,
Boomsma1982
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Bij zoiets wil je toch weg?? Wat een provider.
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Lijkt me stug dat Tele2 na 1x niet incasseren gelijk een incasso dr op zet. Volgens mij krijg je dan toch gewoon een accept.
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Wat ik weet, gehoord van iemand.
Tele2 doe maar 1x incasso. als dat niet lukt krijg je als het goed is een e-mail.
En daarna zullen ze wel incasso er op zetten.
Ze moeten gewoon 2x incasso proberen als de eerste keer weigert.
Ik zou in de bocht gana met tele2. De persoon die ik ken had dan wel geen incasso.
Mara wel zelfde probleem door fout van ING. Tele2 , ballen bedrijf.
Tele2 doe maar 1x incasso. als dat niet lukt krijg je als het goed is een e-mail.
En daarna zullen ze wel incasso er op zetten.
Ze moeten gewoon 2x incasso proberen als de eerste keer weigert.
Ik zou in de bocht gana met tele2. De persoon die ik ken had dan wel geen incasso.
Mara wel zelfde probleem door fout van ING. Tele2 , ballen bedrijf.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Beste boomsma1982,
Lastig dat er onduidelijkheid is over ons facturatieproces en vervelend dat er problemen zijn ontstaan met een betaling.
Uit je bericht kan ik helaas nog niet opmaken om welke diensten het gaat. Wanneer de automatische afschrijving mislukt worden meerdere betalingsherinneringen verstuurd en kun je de betaling alsnog handmatig overmaken. Bij een handmatige betaling is het belangrijk om het juiste betalingskenmerk te vermelden:
https://forum.tele2.nl/nieuws-and-actie ... ing-11438/
Via Mijn Tele2 kun je zelf facturen inzien en nagaan welke betalingen verwerkt zijn. Wanneer een betaling niet tijdig binnen is kunnen de diensten afgesloten worden en kan een incassotraject gestart worden. De verwerking van een betaling via het incassobureau duurt langer en ook bij deze betaling is het belangrijk dat de juiste gegevens vermeld zijn.
Heb je al een bevestiging van het incassobureau ontvangen over de verwerking van de betaling? Wanneer de betaling binnen is worden je diensten zo snel mogelijk weer aangesloten.
Ik hoor het graag van je als ik nog ergens bij kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Lastig dat er onduidelijkheid is over ons facturatieproces en vervelend dat er problemen zijn ontstaan met een betaling.
Uit je bericht kan ik helaas nog niet opmaken om welke diensten het gaat. Wanneer de automatische afschrijving mislukt worden meerdere betalingsherinneringen verstuurd en kun je de betaling alsnog handmatig overmaken. Bij een handmatige betaling is het belangrijk om het juiste betalingskenmerk te vermelden:
https://forum.tele2.nl/nieuws-and-actie ... ing-11438/
Via Mijn Tele2 kun je zelf facturen inzien en nagaan welke betalingen verwerkt zijn. Wanneer een betaling niet tijdig binnen is kunnen de diensten afgesloten worden en kan een incassotraject gestart worden. De verwerking van een betaling via het incassobureau duurt langer en ook bij deze betaling is het belangrijk dat de juiste gegevens vermeld zijn.
Heb je al een bevestiging van het incassobureau ontvangen over de verwerking van de betaling? Wanneer de betaling binnen is worden je diensten zo snel mogelijk weer aangesloten.
Ik hoor het graag van je als ik nog ergens bij kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Kan het me niet voostellen dat het gegaan is!!
Heb ook wel eens problemen met een rekening gehad( skimmen) en rekening stond even op holt.( jaren terug)
Kreeg keurig een mailtje !! Dat ik de rekening voor die en die datum moest betalen...
Zou ik dat niet doen dan was er kans op afsluiting,
Nou had ik daar geen last van,bedrag is gelijk overgemaakt toen rekening niet geblokkeerd meer was...
Dus ....eerlijk gezegd,of je dacht loopt Zo.n vaart niet,of mail niet gezien? En dan incasso dan komt het heel ver....
Sorry tele 2 maakt fouten maar dit geloof ik niet,sorry
Heb ook wel eens problemen met een rekening gehad( skimmen) en rekening stond even op holt.( jaren terug)
Kreeg keurig een mailtje !! Dat ik de rekening voor die en die datum moest betalen...
Zou ik dat niet doen dan was er kans op afsluiting,
Nou had ik daar geen last van,bedrag is gelijk overgemaakt toen rekening niet geblokkeerd meer was...
Dus ....eerlijk gezegd,of je dacht loopt Zo.n vaart niet,of mail niet gezien? En dan incasso dan komt het heel ver....
Sorry tele 2 maakt fouten maar dit geloof ik niet,sorry
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Tele2 maakt veel fouten, wat er waar is laat ik in het midden, maar geef toch de voorkeur voor TS.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Ja ciske maa van de 200000 klanten ,lees je hier alleen de slechte....de goede niet..net als kpn,upc ,xs4 all....
Ze maken fouten ,maar elke provider ,
Moest gisteren nog aan jou denken kpn was op tv heb je toch gehad,wat een zooitje zeg..wees blij dat je er weg ben
Al zeggen ze dat tele 2 ook van kpn is???? Weet ik niet hoor...
Weet je in dit soort dingen ,weet je nooit wat er precies gebeurd is...
Ze maken fouten ,maar elke provider ,
Moest gisteren nog aan jou denken kpn was op tv heb je toch gehad,wat een zooitje zeg..wees blij dat je er weg ben
Al zeggen ze dat tele 2 ook van kpn is???? Weet ik niet hoor...
Weet je in dit soort dingen ,weet je nooit wat er precies gebeurd is...
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Ik ben blij dat ik er weg ben, maar UPC is ook niet alles hoor.Moest gisteren nog aan jou denken kpn was op tv heb je toch gehad,wat een zooitje zeg..wees blij dat je er weg ben
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Nee weet je....heb het al eens gezegd...
Alle begin hadden we upc,dat had iedereen hier,dus langzaam en traag...in het aller aller begin he...
Nou toen demon ,dure provider alleen internet 60 euro,geen tel of tv,
Toen werd dat( werd overgenomen?) xs4 all dat ging niet soepel!!! Gewoon 4 mnd geen internet ! Mocht niet klagen ,dan kwam je onder aan de lijst,letterlijk gezegd,heb bewijs nog liggen,waar halen ze het lef vandaan!!!!
Het is dat ze ergens in ams zitten geloof ik,anders had ik hem achter die tel vandaan getrokken...
Heb beperkingen maar adrealine doet een hoop
Ja toen zeiden we en nu??
Kpn slechte dingen ,upc klachten,alles? Dus ja??? Mensen in de straat allemaal tele2 ,perfect zeiden ze...
Mensen in omgeving dus niet in straat maar hier en daar,ja tele 2
Dus toen dat genomen,niet omdat het goedkoper was of?
Maar ...je weet het niet meer,overal is wat......
Ik heb mensen im me hee die hebben uoc en dagen geen telefoon ...of tv ligt eruit...
Dus ja....overal is gezeur.
Zou op zich niet erg zijn,storing kan gebeuren,maar hoe je geholpen wordt!!!
Gewoon als....niet zeuren,je bent nr zoveel,komt wel....je kan niks..dringt niet door en dat frustreert als ze dat nou eens allemaal veranderen ...mensen indruk geven oke we nemen u serieus....
Maar ......lang leve de 0900 nummers...
Maar je hebt nu toch geen problemen??.
Alle begin hadden we upc,dat had iedereen hier,dus langzaam en traag...in het aller aller begin he...
Nou toen demon ,dure provider alleen internet 60 euro,geen tel of tv,
Toen werd dat( werd overgenomen?) xs4 all dat ging niet soepel!!! Gewoon 4 mnd geen internet ! Mocht niet klagen ,dan kwam je onder aan de lijst,letterlijk gezegd,heb bewijs nog liggen,waar halen ze het lef vandaan!!!!
Het is dat ze ergens in ams zitten geloof ik,anders had ik hem achter die tel vandaan getrokken...
Heb beperkingen maar adrealine doet een hoop
Ja toen zeiden we en nu??
Kpn slechte dingen ,upc klachten,alles? Dus ja??? Mensen in de straat allemaal tele2 ,perfect zeiden ze...
Mensen in omgeving dus niet in straat maar hier en daar,ja tele 2
Dus toen dat genomen,niet omdat het goedkoper was of?
Maar ...je weet het niet meer,overal is wat......
Ik heb mensen im me hee die hebben uoc en dagen geen telefoon ...of tv ligt eruit...
Dus ja....overal is gezeur.
Zou op zich niet erg zijn,storing kan gebeuren,maar hoe je geholpen wordt!!!
Gewoon als....niet zeuren,je bent nr zoveel,komt wel....je kan niks..dringt niet door en dat frustreert als ze dat nou eens allemaal veranderen ...mensen indruk geven oke we nemen u serieus....
Maar ......lang leve de 0900 nummers...
Maar je hebt nu toch geen problemen??.
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Maar je hebt nu toch geen problemen??.
mail van upc is naadje maar alsnog zou ik geen tele2 moeten hebben.
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Beetje vaag verhaal, ik kan me niet heugen dat er heel september en oktober een storing bij de ING was? En als ze nu, 3 à 4 maanden later maar 5 euro verhoging toepassen, móet dat wel het laagste incassotarief van Nederland zijn.boomsma1982 schreef:Ik ben al 3 jaar klant bij Tele 2 en nooit problemen gehad. Omdat er een storing bij ING was in september/oktober hebben ze niet kunnen incasseren. Ze hebben de vordering naar het incasso bureau gezet en er komt € 5 verhoging op. Ze hebben mij niet op de hoogte gebracht dat er een openstaande vordering is.
Het wordt nog leuker. Ze hebben mij ook afgesloten, terwijl ik het bedrag heb voldaan aan het incasso bureau.
Graag wil ik zo snel mogelijk weer aangesloten worden.
mvg,
Boomsma1982
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Ja ieder zijn ding ciskeciske schreef:Maar je hebt nu toch geen problemen??.
mail van upc is naadje maar alsnog zou ik geen tele2 moeten hebben.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
hmmmm, instellingen in pc zal naadje zijn denk ik eerder.mail van upc is naadje
Mailserver van upc heb ik nog geen probleem over gehoord.
Maar je kan natuurlijk ook de webmail gebruiken..
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
rozemarijntje schreef:Ja ieder zijn ding ciskeciske schreef:Maar je hebt nu toch geen problemen??.
mail van upc is naadje maar alsnog zou ik geen tele2 moeten hebben.
Zo is dat rozemarijntje
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Als "ze" zeggen dat tele2 van KPN is, dan hebben ze het verkeerd.rozemarijntje schreef: Al zeggen ze dat tele 2 ook van kpn is???? Weet ik niet hoor...
Tele2 Wiki
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Dank je wel! Nou is da ook uit de wereld....
Mensen zeggen het? ....maar belgie lees je wel..overgenomen kpn...
Dank je wel norgmaals!
Mensen zeggen het? ....maar belgie lees je wel..overgenomen kpn...
Dank je wel norgmaals!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 04 feb 2013 08:21
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Dank je wel voor je reactie Danielle.
Ik plaats een bericht bij internet, dus vreemd dat je aangeeft dat je niet weet om welk product het gaat.
De facturatieproces is voor mij duidelijk maar het is niet netjes. Want bij elke provider doe je een vooruitbetaling, dus jullie hebben het geld al voor de maand dat ik 1 keer niet betaal.
Er worden meerdere betalingsherinneringen gestuurd, maar helaas met reclame bladjes weet jullie me altijd te vinden. Als het gaat om een herinnering dan ben ik waarschijnlijk niet belangrijk genoeg of PostNL doet zijn werk weer niet goed. Jullie geven ook aan 2 sms’jes gestuurd te hebben, helaas dien ik mede te delen dat deze niet zijn aangekomen. Jullie email is ook verspillende moeite want ik gebruik de mailbox niet wat jullie hebben gegeven, dus bij de laatste ben ik misschien in gebreke.
Ik heb de incasso bureau betaalt en wens binnen 3 werkdagen aangesloten te worden. Ook eis ik dat ik niet betaal voor de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken voor de diensten (zie 3de alinia).
MVG,
Boomsma1982
Ik plaats een bericht bij internet, dus vreemd dat je aangeeft dat je niet weet om welk product het gaat.
De facturatieproces is voor mij duidelijk maar het is niet netjes. Want bij elke provider doe je een vooruitbetaling, dus jullie hebben het geld al voor de maand dat ik 1 keer niet betaal.
Er worden meerdere betalingsherinneringen gestuurd, maar helaas met reclame bladjes weet jullie me altijd te vinden. Als het gaat om een herinnering dan ben ik waarschijnlijk niet belangrijk genoeg of PostNL doet zijn werk weer niet goed. Jullie geven ook aan 2 sms’jes gestuurd te hebben, helaas dien ik mede te delen dat deze niet zijn aangekomen. Jullie email is ook verspillende moeite want ik gebruik de mailbox niet wat jullie hebben gegeven, dus bij de laatste ben ik misschien in gebreke.
Ik heb de incasso bureau betaalt en wens binnen 3 werkdagen aangesloten te worden. Ook eis ik dat ik niet betaal voor de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken voor de diensten (zie 3de alinia).
MVG,
Boomsma1982
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 15 dec 2010 17:38
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
@Boomsma1982 ..wat had je dan verwacht wat Tele2 nog meer had moeten doen om jou op de hoogte te stellen dat een verschuldigd bedrag niet afgeschreven kan worden??
Men stuurt mails maar die lees je niet. Misschien deze mails naar een adres laten komen wat je wel regelmatig controleert.
Een brief is kennelijk zoek geraakt. Maar Tele2 heeft die wel verstuurd..
En 2 SMS,jes..
Wat moeten ze vervolgens doen? Jou persoonlijk gaan bellen?? Geloof niet dat een andere provider dit gaat doen.
Ik snap jou ook wel en heel vervelend wat er gebeurt is maar denk dat een andere provider ook stappen had gezet. Dus beginnen om de mails naar een adres te laten sturen wat je wel controleert en pogen om af en toe de afschriften in de gaten te houden.
Dit kan een ander ook gebeuren en ook ik kan bepaalde zaken niet goed gecontroleerd hebben maar goed dan moet je dat toch maar gaan doen om problemen te voorkomen..toch??
Men stuurt mails maar die lees je niet. Misschien deze mails naar een adres laten komen wat je wel regelmatig controleert.
Een brief is kennelijk zoek geraakt. Maar Tele2 heeft die wel verstuurd..
En 2 SMS,jes..
Wat moeten ze vervolgens doen? Jou persoonlijk gaan bellen?? Geloof niet dat een andere provider dit gaat doen.
Ik snap jou ook wel en heel vervelend wat er gebeurt is maar denk dat een andere provider ook stappen had gezet. Dus beginnen om de mails naar een adres te laten sturen wat je wel controleert en pogen om af en toe de afschriften in de gaten te houden.
Dit kan een ander ook gebeuren en ook ik kan bepaalde zaken niet goed gecontroleerd hebben maar goed dan moet je dat toch maar gaan doen om problemen te voorkomen..toch??
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: TELE2 stuurt een trouwe klant naar het incasso bureau voor 5
Deze bewering kan iedereen doen.grizzly1972 schreef: Een brief is kennelijk zoek geraakt. Maar Tele2 heeft die wel verstuurd..
Hoe kan iemand bewijzen dat a) de brief fysiek verzonden is, en b) dat deze aangekomen is bij het juiste adres?
(los daarvan - dat mailadres niet gebruiken.. beetje dom. Een forward instellen etc. moet kunnen. Wat als er dingen wijzigen waarvan men iemand per mail op de hoogte stelt? En dan gillen als de verandering doorgevoerd word omdat 'men niets meld' terwijl het al meerdere malen in de mail stond.. lijkt me voor een internet provider een ideale en correcte manier van communicatie)