Mijn Klacht:
Ik heb 6 weken geleden een aanbieding gekregen ven Tele2 omdat ik een vraag had over wifi,toen mijn vraag beantwoord was vroeg de medewerker mij of ik geen nieuw abonnement wilde voor mijn internet, ik ben al 8 jaar klant bij Tele 2 en ik kon nu 40 MB krijgen voor minder geld, nou dat is mooi, dus ik heb ja gezegd, vervolgens word ik 3 dagen later gebeld dat 40 MB niet te leveren is dus het hel abonnement is van de baan( dacht ik) nou niets is minder waar , ik krijg een week later een doos waarin ik me oude modem moet opsturen terwijl ik geen nieuwe zou krijgen want 40 mb konden ze niet leveren , ik weer gebeld over die doos en die moest ik als niet verzonden beschouwen, vervolgens word ik een week later gebeld dat ik over gestapt was naar KPN, ik gebeld naar KPN en daar is niks van een overstap van mij naar hun.bekend, weer Tele2 gebeld , omdat ik geen internet meer had, toen zeiden ze, ja u heeft een nieuw signaal voor 40 MB dus het oude modem werkt niet meer, u moet uw nieuwe modem aansluiten , ik zeg maar die moet ik wel hebben dan!! O dat was een fout, die was nog niet verzonden, een week later krijg ik het modem en ik had internet , maar constant viel me wifi weg ,dus weer bellen en nu zit ik inmiddels zonder internet al een week en zeggen ze gewoon dat IK het opgezegd heb, ik ga dus 6 weken geleden akkoord met een nieuw contract , die Tele2 niet waar konden maken, en toen vertelde ze maar dat ik was overgestapt naar een andere provider en nu heb ik een nieuw modem van ze die het een week gedaan heeft met mankementen en daarom zeggen ze nu dat ik het opgezegd heb, terwijl ik 6 weken aan het bellen geweest ben om gewoon mijn internet weer te hebben, ik ben al 8 jaar klant bij Tele2,ik heb al vaker goedkopere aanbiedingen gehad van andere providers en heb dat nooit gedaan omdat alles naar behoren functioneerde, en als je dan van je eigen provider een aanbieding krijgt en bij hun gaat alles verkeerd, krijg je als trouwe klant zelf de schuld, ik heb de afgelopen weken wel 40 keer een medewerker/ster aan de telefoon gehad, waarom zou ik hemelsnaam zo vaak bellen als ik een andere provider zou hebben genomen, vandaag 11-10-14 werd gewoon de telefoon opgehangen omdat ik belde , en de medewerker mij vertelde dat ik 10-10-14 had opgezegd, toen ik hem vroeg of hij kon zien welke collega mij had geholpen, zei die ja zeker, dat kan ik zien, ik vroeg hem de collega zijn naam en toen noemde hij mijn achternaam, toen ik daar kwaad over werd, zei hij, mevrouw belt u maar terug als u weer gekalmeerd bent, en toen hing hij op!!!!!!!! schandalig hoe Tele2 met klanten omgaat!!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2
-
Bob Schurkjens
Re: Tele2
Als het eenmaal mis gaat met Tele2, gaat ook meestal he-le-maal mis. Dit soort rampenverhalen komen regelmatig voorbij op dit forum en worden niet opgelost. Ook niet nadat Tele2 Webcare hier excuses etc aan komt bieden.
Als het is zoals jij schrijft dan zou ik als ik de TS was maar afscheid nemen van Tele2 en een andere provider zoeken. Las ook al je commentaar met ander probleem bij Tele2 waarvan je wel klant bent maar verder niets van verwacht en die persoon een gmail adres adviseert. Daar heb je als klant dus weinig aan als klant.Bob Schurkjens schreef:Als het eenmaal mis gaat met Tele2, gaat ook meestal he-le-maal mis. Dit soort rampenverhalen komen regelmatig voorbij op dit forum en worden niet opgelost. Ook niet nadat Tele2 Webcare hier excuses etc aan komt bieden.
Klopt niet helemaal, want het verhaal van Bob klopt niet.tenormin schreef:Als het is zoals jij schrijft dan zou ik als ik de TS was maar afscheid nemen van Tele2 en een andere provider zoeken. Las ook al je commentaar met ander probleem bij Tele2 waarvan je wel klant bent maar verder niets van verwacht en die persoon een gmail adres adviseert. Daar heb je als klant dus weinig aan als klant.Bob Schurkjens schreef:Als het eenmaal mis gaat met Tele2, gaat ook meestal he-le-maal mis. Dit soort rampenverhalen komen regelmatig voorbij op dit forum en worden niet opgelost. Ook niet nadat Tele2 Webcare hier excuses etc aan komt bieden.
Een e-mail adres van Online werkt perfect,dus hij heeft Online en niet Tele 2.
-
Bob Schurkjens
Nou, mijn Online e-mailadres werkt in elk geval niet. Ik heb het al ruim 2 jaar en heb het net nog even voor de grap getest. E-mails er naar toe komen niet aan, net zoals bij topicstarter. E-mails verzenden lukt wel. Werk heb ik er nooit van gemaakt omdat ik al Gmail heb.
Kan ik niet begrijpen.Bob Schurkjens schreef:Nou, mijn Online e-mailadres werkt in elk geval niet. Ik heb het al ruim 2 jaar en heb het net nog even voor de grap getest. E-mails er naar toe komen niet aan, net zoals bij topicstarter. E-mails verzenden lukt wel. Werk heb ik er nooit van gemaakt omdat ik al Gmail heb.
Ik heb hier nog een werkend e-mail adres, ofwel ik geen Online meer heb.
Misschien nog eens da instellingen controleren.