LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Consumentt
Berichten: 755
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Ongelezen bericht door Consumentt »

Zojuist bij Kassa stonden diverse providers om stameldende en excuserend te beloven dat ze de klachten beter gingen afhandelen.

Wie had geweigerd te komen? Juist Tele2. Onder het mom van Company policy. Ik vind het gewoon minachting van je klagende klanten.
Bij een bezoekje aan het kantoor met camera zag je ook iedereen laf wegduiken.

Voor de rest was het een pot nat. Alle providers hadden zich verslikt in internet met bellen. Maar de rest had in ieder geval het fatsoen om zich te laten zien.

De ijskoude douche is dus naar Groningen naar Tele2.

Advies aan iedereen die wil gaan bellen via internet: wacht er nog even mee, tenzij je een tijdsbesteding zoekt (opgelost krijgen van je klachten) of je niet graag met je vaste telefoon belt of gebeld wilt worden (want dat deugt vaak van geen kanten). En je internetverbinding wordt er ook niet beter van. Was die eerst stabiel, dat is na overgang naar internet/bellen niet meer zo vanzelfsprekend!

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Ongelezen bericht door ?? »

Tele2 heeft anders een redelijk vooruitziende blik gehad. Deze uitzending was dermate tenenkrommend slecht dat ik de Vara directie zou willen adviseren om de hoofdredacteur van Kassa duidelijk te maken dat zijn of haar kwaliteiten bij de Story beter tot hun recht gaan komen.

Wat een blamage zeg. Dat stemmen was werkelijk het meest debiele wat ik de afgelopen maanden op TV heb gezien en de inval bij Tele2 was een bijzonder slechte kopie van Breekijzer. Met de nadruk op slecht.

Wat een waardeloze TV. En dat te bedenken dat dit programma vele tienduizenden euro's belastinggeld per aflevering moet kosten...

T. Jansen
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2006 22:14

Re: TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Ongelezen bericht door T. Jansen »

ik heb het idd ook gezien, ben ik ff blij dat ik in mijn verwoede pogingen naar een baan niet met scarlet in zee ben gegaan. Ik was aangenomen en heb de verkooptraining bijgewoond. Ik voelde ontzettend veel nattigheid en ben vervolgens thuis wat informatie gaan zoeken over de consumenten ervaringen van Scarlet. Mijn god, wat is dat een drama zeg. Ik heb op mijn eerste werkdag gebeld en gezegd dat ik het mijn geweten niet kon aandoen om bij hen te gaan werken. Vervolgens kreeg ik de vraag waarom ik er zo over dacht dus ik legde het uit om vervolgens het antwoord te krijgen: No hard feelings. Dat zegt genoeg neem ik aan, volgens mij krijgen ze dat regelmatig te horen en doet het hen dus ook niets meer.

Ik wil nog wel ff melden dat die gasten gedrild worden daar zeg je u tegen. Wanneer ze je telefonisch/aan de deur/op straat hun product aan proberen te smeren bedenk dan maar dat ze voor elke klant 10 (!) euro krijgen en ze minstens 5 klanten per dag moeten halen, liefst meer! Ze zullen ook voornamelijk vragen stellen tijdens hun verhaaltje van: Hoe lijkt u dat? Hoe klinkt dat? En dat dan voornamelijk wanneer ze net weer iets heel moois hebben verteld.

Kortom:

**** ALL THE NEW TELECOMCOMPANY'S!!!

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ben blij dat er eens een uitzending aan is besteed, ik was een zeeeer ontevreden Tele2 klant en deze uitzending bevestigt mijn beeld van dit bedrijf. Zeer klantonvriendelijk en ze gaan gewoon hun eigen gang! Wat een losers zeg!

dennisvandendikkenberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2006 23:23

Re: TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Ongelezen bericht door dennisvandendikkenberg »

:oops: weet je wie ik schijnheilig noem: TELE2!!! zulke vuillakken heb ik nog nooit meegemaakt. ja, wij zullen voor u kpn opzeggen... nou forget it!!! KPN kan hier helemaal niets aan doen, waren we maar bij hun gebleven. zit je kind in oostenrijk, ben je geeneens te bereiken. en stel je voor dat er wat ergs was gebeurt. wattan??? ja, tele2 weet wel raad... FORGET IT! schijnheilige lui!

mvg,
familie bruggink

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Ongelezen bericht door security »

Goed nieuws vanaf onze kant:

Na intensief overleg met Tele2 hebben wij duidelijk afspraken kunnen maken over
het indienen en afhandelen van door ons aangemelde klachten/problemen.

Wij zijn met Tele2 overeengekomen dat klachten die via ons worden aangemeld versneld
in behandeling zullen worden genomen. Overigens dienen deze klachten wel aan een aantal
voorwaarden te voldoen alvorens wij ze kunnen indienen.

Meer informatie over dit goede nieuws kunt u vinden op onze website.

Vanavond nog zullen wij alle geregistreerde gebruikers per email op de hoogte stellen
van deze nieuwe ontwikkelingen.


Helmer & Richard

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Ongelezen bericht door Martin1976 »

wat is uw website dan?

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Ongelezen bericht door queenfan »

Consumentt


Geplaatst op 20 Mei 2006 19:51 door Consumentt


De ijskoude douche is dus naar Groningen naar Tele2.
Tele 2 zit in Amsterdam, teminste de uitzending waar Felix Smulders Tele 2 een bezoek bracht kwam niet uit Groningen.

Voor de rest ik heb de uitzending ook gezien en wat was het slecht vooral @Home en Tele 2

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Tele2 zit ook in Groningen, heb daar meerdere malen naar geschreven, ik denk dat hun administratie daar onder gebracht zit, althans, wat daar voor door moet gaan!

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Ongelezen bericht door Helmer »

De website van Security aan refereert is : www.tele2klachtgroep.nl

\

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: TELE2 te laf om zich te verantwoorden!

Ongelezen bericht door security »

Klopt..
Was vergeten de link te plaatsen.
Maar het is duidelijk dat mensen inmiddels de site gevonden hebben ;-)

Gesloten