Hallo
Enige weken geleden was mijn Norton Antivirus abonnement verlopen en probeerde ik bij Symantec te verlengen.
Omdat ik gek word van telefonische reclame wilde ik het veld "Telefoonnummer" niet invullen. Helaas, dat kan bij Symantec niet, veld verplicht. Dan maar 0123456789, dat pikte hij. Vervolgens kreeg ik mijn bestelling terug, met alleen maar als informatie "Bestellingsinformatie onjuist" Ik deed een nieuwe poging, in plaats van betalen via credit card gekozen voor bankoverschrijding, maar zelfde effect.
Na nog ettelijke E-mails eindelijk te horen gekregen dat mijn telefoonnummer onjuist is. Ik heb gemaild dat ze voldoende moeten hebben aan mijn adres en Email-adres, maar kreeg als antwoord terug dat ze echt mijn telefoonnummer nodig hebben.
Inmiddels heb ik maar besloten af te zien van mijn bestelling, ik heb zonder een telefoonnummer te hoeven opgeven, de gratis viruschecker AVG gedownload.
Groetjes
Nickie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoon verplicht bij Symantec?
Re: telefoon verplicht bij Symantec?
Ik heb mijn abonnement verlengd, maar tot op heden (4 maanden later) nog geen telefoontje gekregen waarbij ik hun interventie bespeurde.....
Ik heb een geheim nr. en me afgemeld bij www.infofilter.nl
Ik heb een geheim nr. en me afgemeld bij www.infofilter.nl