LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort betaalt niet uit
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 02 dec 2011 16:00
telfort betaalt niet uit
na een goede overstap naar een andere provider die voor mij gelijk telfort heeft opgezegd komt telfort met een factuur waarin wij een tegoed hebben helaas deze betalen ze niet uit op de afgesproken datum die op de factuur staat op de website staat wel telfort werkt in je voordeel maar eerder in je nadeel dat moeten ze erop zetten wanner ik niet betaal sluiten ze gelijk internet af wie is telfort dan wel om zelf niet te betalen
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: telfort betaalt niet uit
Het bedrag wordt binnen twee weken vanaf de factuurdatum (28 december 2011) op uw rekening gestort.
Laïla
Laïla
Re: telfort betaalt niet uit
Typisch weer. Had je niet eerst beter.Telfort kunnen bellen voordat je witheet hier iets neer zet?
Re: telfort betaalt niet uit
RedShy schreef:Typisch weer. Had je niet eerst beter.Telfort kunnen bellen voordat je witheet hier iets neer zet?
misschien heeft TS al gebeld maar geen reactie gekregen.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 02 dec 2011 16:00
Re: telfort betaalt niet uit
tuurlijk wordt je witheet telfort schrijft ook maandelijks op dezefde dag af maar laat zelf er meer asl twee weken overheen gaan voordat er terug betaald wordt en waarom bellen ben je gelijk weer je geld aan dure 0900 nummers daarbij moeten we alles maar nemen van grote bedrijven denk het niet wij zijn klant alleen dat moeten deze bedrijven nog even leren
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11 jan 2012 21:03
Re: telfort betaalt niet uit
Ik heb soortgelijke ervaring. Lijkt wel of ze dit standaard doen.
opzeggen ging prima, netjes bevestigings brief, met daarin ook mededeling dat modem terug gestuurd moet worden, en dat het anders 99 euro gaat kosten.
toen de datum daar was om af te sluiten, zonder problemen over op nieuwe provider. Mail gehad met dat we €9.47 verrekend zou worden. (ontvangen 8 okt 2011)
Na 2 maanden ineens een doos om modem terug te sturen. lijkt wel of ze hopen dat die dan al is weggegooid. Modem teruggestuurd, nog steeds geen geld retour.
Vorige week maar eens gebeld. reactie, ja normaal verrekenen we dit, maar u bent geen klant meer. Ze zou mailtje sturen naar de financiële administratie om het over te laten maken. maar nu bijna 2 weken later nog niet op de rekening staan.
Meer mensen deze ervaring? of gebeurd dit bij alle klanten die weg zijn gegaan?
opzeggen ging prima, netjes bevestigings brief, met daarin ook mededeling dat modem terug gestuurd moet worden, en dat het anders 99 euro gaat kosten.
toen de datum daar was om af te sluiten, zonder problemen over op nieuwe provider. Mail gehad met dat we €9.47 verrekend zou worden. (ontvangen 8 okt 2011)
Na 2 maanden ineens een doos om modem terug te sturen. lijkt wel of ze hopen dat die dan al is weggegooid. Modem teruggestuurd, nog steeds geen geld retour.
Vorige week maar eens gebeld. reactie, ja normaal verrekenen we dit, maar u bent geen klant meer. Ze zou mailtje sturen naar de financiële administratie om het over te laten maken. maar nu bijna 2 weken later nog niet op de rekening staan.
Meer mensen deze ervaring? of gebeurd dit bij alle klanten die weg zijn gegaan?
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 02 dec 2011 16:00
Re: telfort betaalt niet uit
inderdaad inmiddels ben ik persoonlijk gebeld en is het bedrag gestort ben even een paar dagen weg geweest (niet van die centen hoor) maar kon niet meer antwoorden hier ga even naar twitter en maak daar de melding van je probleem hoe meer hoe beter dit soort praktijken moet gesopt worden