LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort Drama

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
harnoherman
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2008 12:20

Telfort Drama

Ongelezen bericht door harnoherman »

Hallo,
Ik heb een aantal jaren een abonnement bij SPEEDLINQ helemaal super, maar wat gebeurd telfort komt om de hoek en heeft speedlinq overgenomen, zover ik op het oude adres verbleef had ik ook geen problemen. Maar eenmaal met het verhuizen ging het fout, Ten eerste aanvraag ingediend endaar kreeg ik netjes een bevestiging van, maar er stond in de brief als er iets gewijzigd moet worden kan dat 24 uur na bevestiging. Dus ik meteen gebeld en was iPP geen probleem maar ik zou daar een brief over krijgen in 10 werkdagen, nooit gekregen dus maar bellen inmiddels is het internet al verbroken op mijn oude adres en geen brief. Kreeg ik te horen dat de brief nog niet eens in behandeling genomen is??? vreemd! Maar ik heb toen maar gevraagt of het op nieuwe adres wel goed gaat"TUURLIJK" dan is allemaal goed geregeld(NOT) Ik moest een modem bestellen heb ik netjes gedaan maar kreeg maar niks ik bellen met de helpdesk en vroeg war de modem bleef, deze mevrouw vertelde mij dat ik hem heb ontvangen maar retour afz, heb gestuurd, ik heb ook geprobberd om kalm te blijven en netjes uitgelegd dat ik dat niet heb gedaan nou ik moest TNT bellen wat er gebeurd is, heb ik gedaan maar die wisten van niks dus weer terug bellen met TF. toen kreeg ik een nieuw persoon aan de lijn en die verteld mij dat er een modm vetraging is dus de modem nooit is verstuurd(nog vreemder) Per 1-09-08 een nieuwe modem besteld en daar is dit verhaal al 2 keer in heraling is gevallen. uiteindelijk is de modem 1,5 maand later binnen gekomen joepie!! maar nu nog dat 20MB ja dat was nog steeds in behandeling dus noge ven geduld hebben ik vroeg hoelang want mijn geduld is op! ja toch moet het 5 werkdagen laten wachten en dan vroeg ik meteen bellen ok ik bel na 10 wrkdagen dan hadden ze nog wat speling(misschien beter niet kunnen doen) maar ik kreeg weer te horen dat ik nog geduld moest hebben dat het er bijna is ik vroeg uit de gein of ze het gaatje van mijn adres niet kunnen vinden, werd niet op prijs gesteld.
Ondertussen ook een klachtenbrief verstuurd nooit wat van gehoord, we zijn nu 4 maanden verder en heb de moed opgegeven en afscheid genomen van TF, zijn hier mensen die dit ook hebben gehad? Want je bent als consument machteloos in zo een situatie.
dit wat ik heb geschreven is een grote greep uit de situatie het gaat veel verder namelijk maar dat bespaar ik jullie.

ik hoop dat iemand mij kan helpen!

andreas28
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2008 15:02

Re: Telfort Drama

Ongelezen bericht door andreas28 »

ik was ook speedlinq klant en daarna dus telfort
ik ging verhuizen en netjes aangevraagd en bevestigd gekregen.
op het nieuwe adres eerst geen modem (analoog want ik had eerst isdn) en na een week alsnog gekregen
(in 2e instantie pas natuurlijk want de eerste bestelling is nooit meer teruggevonden bij telfort)
daarna geen dsl signaal en door de helpdesk (optie 223) 7 weken lang in spanning gehouden dat
ofwel een monteur zo komen ofwel het bijna zou moeten gaan werken.
daarna: u heeft opgezegd (nooit gedaan)
wat blijkt nu achteraf : administratie heeft nooit mijn verhuizing verwerkt en in gang gezet
de nieuwe bewoners hebben internet aangevraagd bij een andre provider en daarmee was mijn abo
automatisch gestopt en waar mijn telefoonnummer is kan nog steeds niemand mij vertellen.

eindelijk schriftelijk een verzoek ingediend om zsm internet en bellen aan te sluiten op mijn nieuwe adres
en het enige dat ik kreeg was een l*llig briefje met welgemeende excuses en dat ik internet maar opnieuw moest aanvragen.

dat maar gedaan afgelopen zaterdag, nu maar afwachten wanneer eea wordt opgeleverd en
wat er gaat gebeuren met mijn telefoonnummer.


Gesloten