Goede raad voor alle fbvrienden: wordt GEEN klant bij Telfort, niet voor gewone tv en zeker niet voor glasvezel.
Wij hebben vanaf dat we hier wonen, eind december 2012, problemen met Telfort. Na de zoveelste storing kregen wij aangeboden om zonder extra kosten over te stappen op glasvezel. Het bedrag dat wij nu moeten betalen is ruim 100 euro!!!! Wat zonder extra kosten betekent? Ik zou het niet weten. Sindsdien de overstap op glasvezel zijn de problemen alleen maar groter geworden. We hebben 75% van de tijd geen televisie, en als de televisie het wel doet gaat dat met haperingen, de ondertiteling verdwijnt onder uit beeld, we kunnen de beelden niet stopzetten en uitzending gemist doet het vrijwel nooit. Internet is zo traag als dikke s....., en de telefoonaansluiting werkt nooit. We hebben vrijwel dagelijks (behalve op zondag want dan werken ze niet) telefonisch contact met de storingsdienst. Een heel scala aan zogenaamde oplossingen is ons al aangeboden, van "even van de stroom af" tot vervanging van kastjes, draadloze ontvangers en het modem en het bezoek van een monteur die het presteert om zijn prive telefoontjes bij ons af te handelen. De laatste dagen hebben we helemaal geen tv. Gister was het toppunt: ik kreeg van een medewerker te horen dat "mijn verwachtingen tav Telfort te hoog gespannen waren". Je mag dus niet verlangen dat je dagelijks een deugdelijke televisie aansluiting hebt en moet dankbaar zijn voor hetgeen ze ons bieden! Vanmiddag heeft Peter weer 1,5 uur aan de telefoon gezeten. Toen hij uit frustratie vroeg om met een leidinggevende te kunnen spreken, bleek dat deze slechts tot 5 uur aanwezig zijn. Werken kan ik dat niet eens noemen. De medewerkers hebben dus vrij spel en kunnen je van alles op de mouw spelden. De beloftes om terug te bellen zijn nog nooit nagekomen, de eerste terugbeller moet zich nog melden. Hoe het nu verder moet? we hebben ze 48 uur de tijd gegeven om een goede oplossing te geven! Zou het werken? heb er geen vertrouwen in. Overstappen kan niet want we hebben een contract voor een jaar.
DUS; BEZINT EER GE AAN TELFORT BEGINT1
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort glasvezel
Re: telfort glasvezel
Als ze niet kunnen leveren, stel ze schriftelijk in gebreke, geef ze nog een beperkte tijd de kans het te repareren en anders het contract laten ontbinden.
We hadden een ultimatum gesteld, en vanmiddag is er een leidinggevende zich mee gaan bemoeien. Conclusie: uiterlijk a.s. vrijdag a. alles in orde of b. per direct ontbinding van het contract en een compensatie voor alle gemiste uren en alle kosten die we hebben gemaakt.
Wordt vervolgd
Wordt vervolgd
ontbinding kan ik me voorstellen, maar de gemaakte kosten krijg je niet vergoed. MAAR: je kunt wèl je abonnementsgeld terug eisen/vorderen als het contract wordt ontbonden met als reden dat het niet te leveren is. Daar heb je veel meer aan
devious[b] schreef:maar de gemaakte kosten krijg je niet vergoed[/b]. :
Klopt, en TS kan beter zorgen dat hij/zij gauw een andere provider heeft.