LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort houdt zich niet aan de gemaakte afspraken

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Inquisitar

Telfort houdt zich niet aan de gemaakte afspraken

Ongelezen bericht door Inquisitar »

Beste mensen,

Op 11 januari 2011 heeft mijn vriend gebeld met de Telfort klantenservice om analoge telefonie toe te voegen aan mijn internet abonnement. Hij heeft een heel gesprek gevoerd met de medewerker van Telfort, en heeft de paketten doorgenomen, maar hem werd gezegd dat hij vanwege de wet op de privacy geen gegevens kon wijzigen en dat ik ( als contracthouder ) teruggebeld zou worden om het contract te bespreken. Wel wist de jongen van de klantenservice wat er gedaan moest worden, dus welk pakket er toegevoegd moest worden. Ik heb geen telefoontje ontvangen, maar wel een bevestigingsbrief dat telefonie toegevoegd is aan mijn abonnement.

Omdat dat ( analoge telefonie ) ook was wat ik wilde, was het voor mij niet echt een probleem dat ik niet meer gebeld werd, al baart het mij wel zorgen dat iemand dus zomaar kan bellen en met mijn adresgegevens dingen kan laten toevoegen op mijn naam.

Nu zijn we 3 weken verder, en is er een bedrag van 34 euro van mijn rekening afgehaald. Ik heb gebeld met de klantenservice, maar niemand kan mij vertellen waarom dat bedrag ( terwijl de actie duidelijk 26,50 betreft voor de eerste 12 maanden ) van mijn rekening is afgehaald. Er zouden namelijk verder geen kosten in rekening gebracht worden. Ook staat er in de bevestigingsbrief dat de eerste 2 maanden geincasseerd zouden worden, vanaf de 11de teruggerekend , zou ik uitkomen op een bedrag van om en nabij de 43 euro, dus vraag ik mij af of ik de korting wel ontvang, of dat ik gewoon 34 euro per maand betaal nu. Niemand bij Telfort weet te vertellen waarom dit zo is, en niemand kan het nakijken, ik moet nu wachten tot woensdag a.s totdat ik teruggebeld wordt, maar daar vestig ik mijn hoop niet op eerlijk gezegd.

Daarnaast werd mijn vriend toegezegd dat ik volgens de actie, een nieuwe modem toegestuurd zou krijgen, daar ik nu een oudere versie heb. Nu werkt de modem op zich okay, maar het gaat mij om het principe, als iets is toegezegd, dan verwacht ik ook dat men zich aan de afspraak houdt.

Ik snap werkelijk waar niet waar Telfort mee bezig is, alsof het al niet erg genoeg is dat ze de wet op de privacy niet hanteren, houden ze zich ook niet eens aan de gemaakte afspraken, en mag de klant fijn gaan bellen naar een klantenservice om vervolgens van 3 verschillende mensen te horen 'dat ze er niet bijkunnen'.

Lekker, Telfort!

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort houdt zich niet aan de gemaakte afspraken

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Vreemd verhaal, graag zoek ik uit wat hier precies aan de hand is. In een privebericht ontvang ik graag uw postcode en huisnummer.
Inquisitar schreef: Ik heb geen telefoontje ontvangen, maar wel een bevestigingsbrief dat telefonie toegevoegd is aan mijn abonnement.

Omdat dat ( analoge telefonie ) ook was wat ik wilde, was het voor mij niet echt een probleem dat ik niet meer gebeld werd, al baart het mij wel zorgen dat iemand dus zomaar kan bellen en met mijn adresgegevens dingen kan laten toevoegen op mijn naam.
Hierbij geldt de 7 dagen bedenktijd van de wet koop op afstand, daarom kan het op deze manier.

Hugo

Inquisitar

Ongelezen bericht door Inquisitar »

Het is inmiddels een 5 weken verder, en buiten de baggere priveberichten heen en weer verzenden, waarbij ik constant iemand anders tref, is er NIKS opgelost, maar is er uiteraard WEL weer teveel geld geincasseerd. Ieder privebericht eindigt hetzelfde ; 'ik ga dit uitzoeken, ik kom erop terug', waarbij ik uiteraard weer een bericht moet sturen omdat 'ik kom erop terug' , schijnbaar betekent ; 'mevrouw, ik snap dit niet en ik heb hier eerlijk gezegd geen zin in, dus ik zeg gewoon dat ik erop terugkom zodat u nu een totaal waardeloos antwoord heeft en nog steeds geen antwoord heeft op uw vraag.'

De gemaakte kosten voor het bellen naar Telfort die ik gecrediteerd zou krijgen? Niks van gezien.

Het pakket dat gewijzigd moet zijn zodat ik gewoon de korting krijg waar in eerste instantie recht op zou krijgen? Nooit gebeurd.

De creditering voor de extra kosten die ik elke maand gemaakt heb door het teveel betalen voor een pakket? Niet teruggehad.

Tip 1 : Als je de naw-gegevens van iemand weet, maakt het niet uit of je een man of vrouw bent, je kunt abonnementen laten wijzigen bij Telfort als je maar zegt dat je de vriend of vriendin van diegene bent.

Tip 2 : Als Telfort zegt dat je wordt teruggebeld, of dat ze ergens op terugkomen, wacht daar dan niet op, want dit gebeurt gewoon niet.

Gaat lekker bij Telfort !

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Excuus voor deze late reactie. Er is zojuist contact met u opgenomen en uw voicemail is ingesproken. Bovenstaande kortingen zijn inmiddels verrekend. Tevens is er de mogelijkheid om uw contract hierbij terug te draaien of te beëindigen vanwege het nalaten van de fraude-check.

Ik hoor graag van u wat uw voorkeur heeft.

Nogmaals mijn welgemeende excuses dat dit zo lang heeft moeten duren.

Henk

Gesloten