LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort i

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
zazamontana

telfort i

Ongelezen bericht door zazamontana »

Hallo formleden,

Ik ben pas klant van telfort(20 dec 2010), maar nu wil ik een verhuizing doorgeven en kwam tot mijn schrik erachter dat ik 60 euro administratie kosten moet dokken.

Is dit niet een beetje hoog?

Graag ben ik benieuwd naar jullie mening/ervaring met andere providers.

groet,

Zazamontana

Rebellian

Re: telfort i

Ongelezen bericht door Rebellian »

UPC is een stuk goedkoper, 60,00 EUR lijkt me wat aan de hoge kant. Aan de andere kant, het is ook inderdaad niet goedkoop om een lijn te 'slopen' en een nieuwe op te zetten.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Het zijn echt verhuiskosten, geen administratiekosten want het betreft fysiek werk. Uw nieuwe woning wordt door een monteur weer aangesloten op de ADSL centrale in die woonplaats en daar brengt KPN kosten voor in rekening.

Hugo

anna84

Ongelezen bericht door anna84 »

Telfort webcare schreef:Het zijn echt verhuiskosten, geen administratiekosten want het betreft fysiek werk. Uw nieuwe woning wordt door een monteur weer aangesloten op de ADSL centrale in die woonplaats en daar brengt KPN kosten voor in rekening.

Hugo
Ja, alleen berekent KPN 25 euro naar i.p.v. 60....

Gesloten