ik wilde van provider wisselen en ben dus op zoek gegaan en kwam uit bij Telfort.
Maar ik heb eerst een mailtje gestuurd om te vragen of ik, als ik bij hun een abonnement nam, mijn humax dvd recorder nog kon gebruiken en dat was geen probleem.
Dus een abonnement bij Telfort afgesloten voor tv en internet en 23-7 kwam het pakket dus aan de slag met aansluiten en wat bleek als ik Telfort aansluit kan ik de dvd recorder niet meer gebruiken.
Telfort weer een mail gestuurd en ik kreeg als antwoord dat ik me maar bij het forum aan moest melden om te kijken of ik daar een oplossing kon vinden of anders bij hun 5 euro per maand extra moet gaan betalen en dan kan ik via hun ook gaan opnemen.
Is mijn bezwaar een geldige reden om direct het abonnement op te zeggen ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort
Re: Telfort
Wat is de reden dat de recorder niet meer werkt?
Want de recorder zou het (theoretisch) gewoon moeten doen, dat staat volledig los van de provider.
Want de recorder zou het (theoretisch) gewoon moeten doen, dat staat volledig los van de provider.
De recorder zal niet meer werken omdat hij er geen ontvangst op heeft. Telfort TV signaal gaat via het internet. Die Humax zit op de kabel.
Neen, sterker nog: het is geen bezwaar.moorees schreef:...
Is mijn bezwaar een geldige reden om direct het abonnement op te zeggen ?