LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
cateyes

Telfort

Ongelezen bericht door cateyes »

Hallo, ik ben nieuw en zit met een brandende vraag , ik wordt bestookt met brieven van Telfort en incassoburo's na aanleiding van een klacht die ze zelf toegeven. Het wordt steeds intimiderender en de kosten worden steeds hoger. Komen ze met een tegenvoorstel waarin ze eerst 50 euro erbij op drukken en dan 100 euro teruggave willen doen. Ze geven de klacht toe en ondertussen lopen de kosten zo hoog op dat het al meer dan 400 euro is. Ik probeer sterk te staan in mijn schoenen omdat het echt nergens op slaat maar als de kosten nog hoger oplopen waar moet dat allemaal weg komen. Aso hoe ze intimideren met oplopende kosten, brieven, incasso buro's, weigeren je te woord te staan, je aan het lijntje houden met brieven schrijven daar heen en daar heen, je dreigen voor het gerecht te slepen. Je eigenlijk nog voor leugenaarster uitmaken door later te zeggen dat heeft u nooit aangegeven terwijl ze me ook gelijk geven. Het is werkelijk zoek aan het worden hier in Nederland, hebben wij nog enig recht hier?? Ik weet eigenlijk niet meer wat te doen. Zou ze het liefst achter hun buro weg trekken en alles es goed duidelijk maken. Heb alles netjes gedaan wat hun vroegen, ze wilde onderzoek en info hebben , is gedaan en later hoor je alles is kwijt geraakt, weer opnieuw alles gegeven, dan moet je naar incasso afdeling schrijven, dan naar klachtencommissie en dan naar die en raad eens allemaal zelfde adres. Alles wordt in eigen hand gehouden, dan wordt je toch gewoon als gek behandeld en aan het lijntje gehouden. Allemaal handen op 1 buik en je krijgt nooit je recht zo.

Dilbert29

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

1. Waarom staat dit bij internet en niet bij telefonie?

2. Zonder verdere uitleg van het probleem kan iker geen wijs uit worden? Waarom heb je een schuld gekregen? Hoe lang loopt dat aldoor etc.?

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Wat een idioot en warrig verhaal. Als je altijd zo moeilijk uit je woorden komt, heb je bij ieder telefoongesprek wel heel veel belminuten nodig. Vind je het gek dat je dan veel kosten hebt 8)

cateyes

Ongelezen bericht door cateyes »

Ten eerste als je niks beter te doen hebt dan zo'n commentaar te leveren laat het dan lekker Captain Pervert , je naam zegt genoeg dan waarschijnlijk. Snap niet wat je dan hier zoekt als je niks beters te zeggen hebt dan domme woorden. Misschien dat ik het een beetje omslachtig heb opgeschreven maar was even heel boos toen ik het schreef. tevens als je geen beknopt nederlands kunt lezen, ga dan lekker ergens anders de Pervert uithangen.
Ten tweede een reaktie op Dilbert , het bleek dat verschillende sms berichten niet waren doorgekomen, half door kwamen of dagen te laat. Waardoor ik steeds opnieuw moest smsen of bellen om het bericht goed over te laten komen. Onderzoek is gedaan door Telfort en Telfort moest toegeven dat het juist bleek te zijn en de klacht werd erkend. Ik heb de helft van de rekening betaald , de andere helft weiger ik te betalen. Dit loopt nu al vanaf vorig jaar sept ongeveer.
Echter willen zij van geen wijken weten, stuurden opnieuw aansluitingskosten en abonnements kosten en sturen nu ook nog een incassoburo op mijn dak waardoor er nog meer kosten komen. Mijn vraag is wat kan ik doen, sta in mijn recht maar ze proberen gewoon te intimideren door je verder op kosten te jagen, hopende dat je maar betaald omdat je bang wordt dat je nog voor hogere kosten komt te staan.

??

Ongelezen bericht door ?? »

Wat je moet doen? Vrij simpel, de algemene voorwaarden lezen. Daar staat iets over klachten en betaling en zo ...

Gesloten