LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Ook ik ben verwikkeld in een soort van strijd met Telfort Internet.
Door het feit dat de voorganger Tiscali veel betrouwbaarder was en dat de klant bijna koning was, krijgen klanten van Telfort te maken een starre organisatie dat zich noch iets aantrekt van klanten noch een antwoord op brieven kan geven die ik stuur sinds 15 maart 2008.
Misschien ligt de correspondentie wel ergens in een kast en als die kast opengaat komt er een hoop bagger uit.
Ik zal een ieder besparen wat het probleem is/was. In het kort komt het er op neer dat ik van de een op andere dag van 12MB naar 6MB ging. Zonder vooraankondiging zomaar naar 6MB. Ik had een 12MB contract en betaalde daar ook voor. Ik had die snelheid al twee jaar, vandaar. Klantenservice probeerde mij duidelijk te maken dat ik maar 6MB kreeg en daar moest ik het mee doen. Toen ik vroeg nou zet de rekening dan maar om van 12MB naar 6MB, want dat is een ander tarief, kon dat niet want ik heb een 12MB contract. Jaja, u leest het goed. Wie is er hier nu een tikkeltje gek aan het worden.
Heeft u ook deze ervaringen en wat doet Telfort er mee, als ze er sowieso iets mee doen, hoor ik dit graag.
Door het feit dat de voorganger Tiscali veel betrouwbaarder was en dat de klant bijna koning was, krijgen klanten van Telfort te maken een starre organisatie dat zich noch iets aantrekt van klanten noch een antwoord op brieven kan geven die ik stuur sinds 15 maart 2008.
Misschien ligt de correspondentie wel ergens in een kast en als die kast opengaat komt er een hoop bagger uit.
Ik zal een ieder besparen wat het probleem is/was. In het kort komt het er op neer dat ik van de een op andere dag van 12MB naar 6MB ging. Zonder vooraankondiging zomaar naar 6MB. Ik had een 12MB contract en betaalde daar ook voor. Ik had die snelheid al twee jaar, vandaar. Klantenservice probeerde mij duidelijk te maken dat ik maar 6MB kreeg en daar moest ik het mee doen. Toen ik vroeg nou zet de rekening dan maar om van 12MB naar 6MB, want dat is een ander tarief, kon dat niet want ik heb een 12MB contract. Jaja, u leest het goed. Wie is er hier nu een tikkeltje gek aan het worden.
Heeft u ook deze ervaringen en wat doet Telfort er mee, als ze er sowieso iets mee doen, hoor ik dit graag.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Even contract lezen of er staat dat u *tot* 12 mb kunt verwachten.
Dit zou hetzelfde verhaal kunnen zijn als de mensen die een abonnement tot 20 mb genomen hebben en in werkelijkheid minder gerealiseerd zien.
Dit zou hetzelfde verhaal kunnen zijn als de mensen die een abonnement tot 20 mb genomen hebben en in werkelijkheid minder gerealiseerd zien.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Neen beste respondent,
Ik heb een contract voor 12 MB en niet voor 6 MB die ik vanaf Februari plotseling had. Ik heb altijd 12MB gehad. Soms met Speedtest.nl zat ik op 11MB, maar nooit lager. Sinds begin februari 2008 kreeg ik 6 MB en die zat er volgens speedtest.nl ook wel eens 1MB onder.
12MB contract is voor mij een 12MB contract en daar kunnen ze dan wel 1MB onder zitten maar geen volle 6MB onder want dat is verdacht. Daar komt ook bij dat Telfort ook een 6MB mogelijkheid heeft.
Die 6MB heb ik weken gehad en was dus niet van tijdelijke aard. Telfort heeft naar mijn idee de overgangen van Tiscali en 12move naar Telfort onderschat en hebben de snelheden moeten inkrimpen. Dat zou kunnen, maar meld dat wel je abonnee's zou ik zeggen.
En, trouwens bij Tiscali staat niet tot 12MB. Bij Telfort wel. En als Telfort het overneemt van Tiscali zullen ze toch echt de contractverplichtingen moeten volgen die klanten bij Tiscali hadden. Ik heb toch niet gevraagd dat Telfort zonodig Tiscali wilde overnemen. Daar komt ook nog bij dat ik al 2 maanden geen Telfort meer heb maar een betere en meer betrouwbare provider die Internet en Telefoon levert. en ze blijven maar zeuren dat ze gaan afsluiten. Dat ben ik al, maar maak ze dat maar eens duidelijk.
Toch dank voor uw reactie.
Ik heb een contract voor 12 MB en niet voor 6 MB die ik vanaf Februari plotseling had. Ik heb altijd 12MB gehad. Soms met Speedtest.nl zat ik op 11MB, maar nooit lager. Sinds begin februari 2008 kreeg ik 6 MB en die zat er volgens speedtest.nl ook wel eens 1MB onder.
12MB contract is voor mij een 12MB contract en daar kunnen ze dan wel 1MB onder zitten maar geen volle 6MB onder want dat is verdacht. Daar komt ook bij dat Telfort ook een 6MB mogelijkheid heeft.
Die 6MB heb ik weken gehad en was dus niet van tijdelijke aard. Telfort heeft naar mijn idee de overgangen van Tiscali en 12move naar Telfort onderschat en hebben de snelheden moeten inkrimpen. Dat zou kunnen, maar meld dat wel je abonnee's zou ik zeggen.
En, trouwens bij Tiscali staat niet tot 12MB. Bij Telfort wel. En als Telfort het overneemt van Tiscali zullen ze toch echt de contractverplichtingen moeten volgen die klanten bij Tiscali hadden. Ik heb toch niet gevraagd dat Telfort zonodig Tiscali wilde overnemen. Daar komt ook nog bij dat ik al 2 maanden geen Telfort meer heb maar een betere en meer betrouwbare provider die Internet en Telefoon levert. en ze blijven maar zeuren dat ze gaan afsluiten. Dat ben ik al, maar maak ze dat maar eens duidelijk.
Toch dank voor uw reactie.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Ook ik heb nooit problemen gehad met Tiscali , totdat ze werden overgenomen door Telfort en zijn dievenclub .
Internet is twee keer langzamer geworden , en de telefoon is minstens 3 keer per week een aantal uren niet te gebruiken .
De helpdesk geeft pas antwoord op mijn email na circa 4 weken , dus ze dwingen je het dure 0900 nummer te bellen .
Ik zit nog steeds te wachten op een reactie op de door mij gevraagde teruggaaf van te veel betaalde internet/vast bellen kosten .
Door hun schuld heb ik 4 weken zonder internet en telefoon gezeten maar ze hebben wel de kosten doorberekend .
dieven zijn het .
NEEM NOOIT TELFORT !!!!!!!
Internet is twee keer langzamer geworden , en de telefoon is minstens 3 keer per week een aantal uren niet te gebruiken .
De helpdesk geeft pas antwoord op mijn email na circa 4 weken , dus ze dwingen je het dure 0900 nummer te bellen .
Ik zit nog steeds te wachten op een reactie op de door mij gevraagde teruggaaf van te veel betaalde internet/vast bellen kosten .
Door hun schuld heb ik 4 weken zonder internet en telefoon gezeten maar ze hebben wel de kosten doorberekend .
dieven zijn het .
NEEM NOOIT TELFORT !!!!!!!
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
@Joop31, volgens mij is het echt TOT 12 Mb en niet 12Mb gegarandeerd.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Dat kan wel waar zijn maar ze hebben mij gewoon teruggezet op 6 MB en zelfs dat was soms 4 of 5MB. Ze hebben ook een 6MB abonnement vandaar. Ze hebben 5 weken lang denk ik iedereen teruggezet naar 6 MB omdat ze kennelijk de migratieproblemen onderschat hadden. Als ze dat niet hadden gedaan dan had het hele netwerk platgelegen zoals nu ook bij Ziggo het geval is na de migratie met @home/Casema/multikabel.
Maar dat is niet mijn probleem. Mij is zelfs telefonisch gezegd dat ik recht heb op 12MB niet tot 12MB. Staat ook niet in mijn brief van aanmelding. Daar staat letterlijk 12MB abonnement met Telefonie.
Anders had ik toch wel een 6MB abonnement gekozen. Was toen de helft goedkoper.
Maar dank voor de tip!!
Maar dat is niet mijn probleem. Mij is zelfs telefonisch gezegd dat ik recht heb op 12MB niet tot 12MB. Staat ook niet in mijn brief van aanmelding. Daar staat letterlijk 12MB abonnement met Telefonie.
Anders had ik toch wel een 6MB abonnement gekozen. Was toen de helft goedkoper.
Maar dank voor de tip!!
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
begrijp het dan ook ze kunnen je niet toezeggen dat je 12 Mb krijgt de snelheid ligt aan zoveel dingen o.a. de afstand, de bekabeling enz.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Dat begrijp ik volkomen. de snelheid was wel eens 11 of 10 MB. Maar niet 6MB of zelfs minder. En dat stuit me. Dat is een heel ander abonnement en een andere prijs. Ik heb ruim 6 weken 6MB en minder gehad en niet de 12MB en minder.
Dat is het punt wat ik heb gemaakt en daarom heb ik opgezegd.
Dat is het punt wat ik heb gemaakt en daarom heb ik opgezegd.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
.....Daar komt ook nog bij dat ik bij Tiscali altijd consequent 12mb gehad heb.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Het probleem is dat bij inlijving van Tiscali door Telfort de algemene voorwaarden veranderd zijn en nu dus de AV van Telfort gelden......Daar komt ook nog bij dat ik bij Tiscali altijd consequent 12mb gehad heb.
Telfort zal zich dus beroepen op dat u in de brief voor inlijving hiervan op de hoogte gesteld bent en dan dus ook had kunnen opzeggen. Als u dat zonder problemen gelukt was, maar dit terzijde.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Wij zitten met hetzelfde probleem.
Sinds 16 juni van dit jaar hebben wij Telfort internet met een snelheid rond 15 mb.
Vanaf 2 juli doet ons modem niks meer.
8 juli komt er een monteur langs om alles na te kijken. We krijgen zowel bij het ISRA-punt als op de plek waar de PC staat 15 mb binnen, dus het blijkt dat het modem echt kapot is.
Vanaf 11 juli hebben we een nieuw modem, alleen de snelheid is nu nog maar 5 tot 6 mb. Weer met Telfort aan de lijn gehangen, en moeten nu het modem continue aan laten staan zodat hun er van buiten af in kunnen.
Ik kan me bovenstaand probleem dus zeer goed voorstellen, want je weet dan dat je een snellere adsl-verbinding kunt hebben, terwijl het in 1 keer een trage verbinding is.
Groetjes,
J vd B
Sinds 16 juni van dit jaar hebben wij Telfort internet met een snelheid rond 15 mb.
Vanaf 2 juli doet ons modem niks meer.
8 juli komt er een monteur langs om alles na te kijken. We krijgen zowel bij het ISRA-punt als op de plek waar de PC staat 15 mb binnen, dus het blijkt dat het modem echt kapot is.
Vanaf 11 juli hebben we een nieuw modem, alleen de snelheid is nu nog maar 5 tot 6 mb. Weer met Telfort aan de lijn gehangen, en moeten nu het modem continue aan laten staan zodat hun er van buiten af in kunnen.
Ik kan me bovenstaand probleem dus zeer goed voorstellen, want je weet dan dat je een snellere adsl-verbinding kunt hebben, terwijl het in 1 keer een trage verbinding is.
Groetjes,
J vd B
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 mar 2007 20:41
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Ik denk wel dat ik weet waarom jullie omgeschakeld zijn.
tiscali werkt met ADSL2 dat tot 12Mbit werkt
telfort werkt met ADSL2+ dat tot 20Mbit werkt
Kpn heeft telfort overgenomen en die willen natuurlijk dezelfde apparatuur gebruiken als KPN, Het net, etc.
Ook heeft KPN de policy dat als een centrale gedeeltelijk ADSL2+ is deze te limiteren op 8Mbit. Dit om te voorkomen dat de buurman wel 20Mbit heeft en jij maar 8Mbit, maar dit kan alleen maar als de provider van kpn is.
Het is wel heel slordig van KPN dat ze dit doen, waarschijnlijk weet telfort zelf hier niks vanaf. KPN is heel slecht in dit soort zaken te communiceren met klanten en dochter ondernemingen.
als je zeker wil zijn bel even met kpn storingsdienst om het allemaal uit te zoeken 0800 - 0407 (gratis)
tiscali werkt met ADSL2 dat tot 12Mbit werkt
telfort werkt met ADSL2+ dat tot 20Mbit werkt
Kpn heeft telfort overgenomen en die willen natuurlijk dezelfde apparatuur gebruiken als KPN, Het net, etc.
Ook heeft KPN de policy dat als een centrale gedeeltelijk ADSL2+ is deze te limiteren op 8Mbit. Dit om te voorkomen dat de buurman wel 20Mbit heeft en jij maar 8Mbit, maar dit kan alleen maar als de provider van kpn is.
Het is wel heel slordig van KPN dat ze dit doen, waarschijnlijk weet telfort zelf hier niks vanaf. KPN is heel slecht in dit soort zaken te communiceren met klanten en dochter ondernemingen.
als je zeker wil zijn bel even met kpn storingsdienst om het allemaal uit te zoeken 0800 - 0407 (gratis)
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Hieonder mijn relaas met bevindingen over de "klantenservice"
Ik verzorg de installatie en onderhoud bij mijn ouders van het internet en bellen via internet.
Berichtgeving van Telfort over de overgang was duidelijk.
Vandaag -23 juli 08- zou de overgang compleet zijn. En inderdaad sinds 22 juli al geen internet en bellen meer via speedlinq.
Configuratie van de ST716i afgerond en gelukt.
Resultaat geen DSL verbinding.
Na een paar keer de gegevens opnieuw invoeren, toch maar gebeld (geen 0,70 eur per minuuut meer, maar nu 0,30 eur).
Na 10 minuten pas contact met de technische afdeling. Het aan de lijn houd spelletje gebeurd nog steeds.
Ik ratel mijn verhaal af en roep "regel dat", maar die term kennen ze niet.
Blijkt tijdens de overgang, dat de adsl over ISDN is omgezet naar adsl over analoog. En daar zit je dan met de ISDN adsl modem.
Je verwacht dan excuses op zijn minst en een snelle oplossing.
Analoog weer omzetten naar isdn lijkt mij! Fout. Zit niet in het optie pakket van de afdeling. Nieuwe modem analoog nodig en of je dan de verzendkosten wil betalen.
Samengevat speedlinq/telfort maakt de fout en de consument (klant) kan voor de kosten opdraaien.
Leek me geen goede optie en ik laat mij doorverbinden naar de Klanten-service. Er wordt niet doorgebriefd en dus krijg ik na 15 minuten wachten en medewerker aan de lijn die niets van mijn probleem afweet.
Ook zij komt na mijn verhaal met optie nieuwe modem en of ze die direct moet aanvragen. Een gelijkwaardige nieuwe modem kost 70 eur extra. Of ik af wil rekenen.
Service is dus ver te zoeken bij Speedlinq?Telfort. Het blijft de zelfde boevenbende van Green ISP die via het laten bellen van zijn klanten aan het geld komen.
Mogen zulke praktijken ongestoord doorgang vinden?
Nu zit ik dus op een nieuw modem te wachten dat 5 tot 10 dagen kan gaan duren. Of de mail en de voicemails maar in de plaatstelijke bibliotheek bekeken konden worden, was het advies van de klantenservice. Een grote bende daar bij Green ISP
Ik verzorg de installatie en onderhoud bij mijn ouders van het internet en bellen via internet.
Berichtgeving van Telfort over de overgang was duidelijk.
Vandaag -23 juli 08- zou de overgang compleet zijn. En inderdaad sinds 22 juli al geen internet en bellen meer via speedlinq.
Configuratie van de ST716i afgerond en gelukt.
Resultaat geen DSL verbinding.
Na een paar keer de gegevens opnieuw invoeren, toch maar gebeld (geen 0,70 eur per minuuut meer, maar nu 0,30 eur).
Na 10 minuten pas contact met de technische afdeling. Het aan de lijn houd spelletje gebeurd nog steeds.
Ik ratel mijn verhaal af en roep "regel dat", maar die term kennen ze niet.
Blijkt tijdens de overgang, dat de adsl over ISDN is omgezet naar adsl over analoog. En daar zit je dan met de ISDN adsl modem.
Je verwacht dan excuses op zijn minst en een snelle oplossing.
Analoog weer omzetten naar isdn lijkt mij! Fout. Zit niet in het optie pakket van de afdeling. Nieuwe modem analoog nodig en of je dan de verzendkosten wil betalen.
Samengevat speedlinq/telfort maakt de fout en de consument (klant) kan voor de kosten opdraaien.
Leek me geen goede optie en ik laat mij doorverbinden naar de Klanten-service. Er wordt niet doorgebriefd en dus krijg ik na 15 minuten wachten en medewerker aan de lijn die niets van mijn probleem afweet.
Ook zij komt na mijn verhaal met optie nieuwe modem en of ze die direct moet aanvragen. Een gelijkwaardige nieuwe modem kost 70 eur extra. Of ik af wil rekenen.
Service is dus ver te zoeken bij Speedlinq?Telfort. Het blijft de zelfde boevenbende van Green ISP die via het laten bellen van zijn klanten aan het geld komen.
Mogen zulke praktijken ongestoord doorgang vinden?
Nu zit ik dus op een nieuw modem te wachten dat 5 tot 10 dagen kan gaan duren. Of de mail en de voicemails maar in de plaatstelijke bibliotheek bekeken konden worden, was het advies van de klantenservice. Een grote bende daar bij Green ISP
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
klacht hierover indienen bij Consuwijzer.nl
Het is overigens al een wonder dat er op zo korte termijn een ander modem opgestuurd wordt. Daarom: wilt u hier melden wanneer hij arriveert? Want dit lijkt mij een onmogelijke taak voor Telfrot.
Het is overigens al een wonder dat er op zo korte termijn een ander modem opgestuurd wordt. Daarom: wilt u hier melden wanneer hij arriveert? Want dit lijkt mij een onmogelijke taak voor Telfrot.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
De klacht is ook ingediend via Consuwijzer.nl
Klachtenbrief richting Green ISP is op de bus, nu maar hopen op antwoord.
Ik zal de vorderingen melden.
Klachtenbrief richting Green ISP is op de bus, nu maar hopen op antwoord.
Ik zal de vorderingen melden.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
@ AHaa
Ik heb exact het zelfde probleem. Na de migratie is mijn ISDN-lijn komen te vervallen, en heb ik een analoge lijn gekregen. Hier heb ik niet om gevraagd. Toch moet ik nu investeren in een nieuw modem, anders kan ik niet bellen en/of internetten.
Dit lijkt me niet juist. Ik heb de klacht gemeld op ConsuWijzer.nl, in de hoop dat zij dit probleem erkennen, en ons, de ontwetende en onmachtige consument hierin kunnen ondersteunen!
Ik heb exact het zelfde probleem. Na de migratie is mijn ISDN-lijn komen te vervallen, en heb ik een analoge lijn gekregen. Hier heb ik niet om gevraagd. Toch moet ik nu investeren in een nieuw modem, anders kan ik niet bellen en/of internetten.
Dit lijkt me niet juist. Ik heb de klacht gemeld op ConsuWijzer.nl, in de hoop dat zij dit probleem erkennen, en ons, de ontwetende en onmachtige consument hierin kunnen ondersteunen!
-
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 02 sep 2006 09:20
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
hmmm, wij konden probleemloos 20 MB krijgen (het modem was er ook geschikt voor)... alleen het tarief stond me op dat moment niet aan omdat ik verplicht was om telefonie erbij te nemen.Master_Duck
Geplaatst op 19 Jul 2008 13:38 door Master_Duck
Ik denk wel dat ik weet waarom jullie omgeschakeld zijn.
tiscali werkt met ADSL2 dat tot 12Mbit werkt
telfort werkt met ADSL2+ dat tot 20Mbit werkt
Wij zouden niet teruggezet worden naar 6MB in ieder geval, wij hadden ook 12 MB.
Ik ben toen een paar maanden uitgeweken naar HetNet en zo snel mogelijk Tiscali opgezegd en nadat het contract afgelopen was Telfort 20 MB vooor 20 euro aangevraagd....
Tja die 4 MB/256kB bij HetNet was wel even 8 weken behelpen en ze zullen het vast niet leuk gevonden hebben.... bij HetNet en bij Tiscali/Telfort dat ik deze U-bocht constructie gebruikt heb.
Maar het kon niet anders, ik heb ze aan de telefoon uitgedaagd om mij internet zonder telefonie te leveren, zou voor hen ook minder werk zijn, nu moesten ze mij nog een gratis modem extra leveren.... mar ik had er al een van Tiscali....
Mijn modem geeft nu aan op 1 km vd centrale:
En meestal probleemloos, f en toe een hikje, maar tegen deze prijs kunnen er niet veel tegen op... en bij die echt goedkope jongens wil je niet zitten, lees de Abel en andere verhalen maar door op de diverse forums.DSL Up 19413 kbps / 1062 kbps
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
5 aug 2008 update van de perikelen met Telfort.
26 jul 2008: Bewijs ontvangen van de aankomst klachtenbrief
04 aug 2008: Email! ontvangen waarin doodleuk de klacht wordt bevestigd en of ik na ontvangst modem een nieuwe brief wil sturen waarna Telfort de compensatie bepaald. Hieronder de mail.
Geachte heer Huigsloot,
Hartelijk dank voor uw aangetekende brief van 23 juli 2008 met referentienummer 605806. Naar aanleiding van dit schrijven kan ik u als volgt informeren.
Allereerst willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor de late reactie. Uiteraard streven wij ernaar om alle vragen snel en goed te beantwoorden. Wegens onvoorziene drukte zijn wij dan ook helaas nog niet in staat geweest uw brief te beantwoorden.
In uw bericht geeft u aan een vergoeding te willen ontvangen in verband met de onjuiste overname van de aansluiting van Telfort door Speedlinq. Het valt te betreuren dat de overname door Telfort onjuist is verwerkt waardoor de door u genoemde problemen zijn ontstaan, hiervoor onze welgemeende excuses.
Wanneer u, op het moment dat het nieuwe modem is ontvangen en de aansluiting is hersteld, opnieuw een verzoek bij ons indient voor een vergoeding kan er door Telfort in één keer een gepaste vergoeding voor onder meer de gehele periode waarin geen gebruik gemaakt kon worden van de aansluiting worden aangeboden.
Tevens geeft u aan dat u een vergoeding wilt ontvangen voor de telefoonkosten die u hebt gemaakt voor het bellen met onze klantenservice.
Allereerst verontschuldigen wij ons voor het ontstane ongemak. Wij proberen onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te woord te staan. Helaas kan het door onvoorziene omstandigheden voorkomen dat de wachttijden langer zijn dan normaal.
Desondanks moeten wij u mededelen dat wij conform artikel 6.1 uit onze algemene voorwaarden niet over zullen gaan tot het vergoeden van de telefoonkosten. Voor onze volledige algemene voorwaarden verwijzen wij u graag naar onze website op http://www.telfort.nl/voorwaarden.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Telfort klantenservice internet
Sjoerd van der Snoek
http://www.telfort.nl/klantenservice
05 aug 2008: gebeld met de klantenservice over bovenstaande mail. Sjoerd van der Snoek is bij niemand bekend daar??
Tevens blijkt dat de modem pas 29 jul 2008 in bestelling is gezet!! Veel haast heeft Telfort dus niet.
Tot zover de update
26 jul 2008: Bewijs ontvangen van de aankomst klachtenbrief
04 aug 2008: Email! ontvangen waarin doodleuk de klacht wordt bevestigd en of ik na ontvangst modem een nieuwe brief wil sturen waarna Telfort de compensatie bepaald. Hieronder de mail.
Geachte heer Huigsloot,
Hartelijk dank voor uw aangetekende brief van 23 juli 2008 met referentienummer 605806. Naar aanleiding van dit schrijven kan ik u als volgt informeren.
Allereerst willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor de late reactie. Uiteraard streven wij ernaar om alle vragen snel en goed te beantwoorden. Wegens onvoorziene drukte zijn wij dan ook helaas nog niet in staat geweest uw brief te beantwoorden.
In uw bericht geeft u aan een vergoeding te willen ontvangen in verband met de onjuiste overname van de aansluiting van Telfort door Speedlinq. Het valt te betreuren dat de overname door Telfort onjuist is verwerkt waardoor de door u genoemde problemen zijn ontstaan, hiervoor onze welgemeende excuses.
Wanneer u, op het moment dat het nieuwe modem is ontvangen en de aansluiting is hersteld, opnieuw een verzoek bij ons indient voor een vergoeding kan er door Telfort in één keer een gepaste vergoeding voor onder meer de gehele periode waarin geen gebruik gemaakt kon worden van de aansluiting worden aangeboden.
Tevens geeft u aan dat u een vergoeding wilt ontvangen voor de telefoonkosten die u hebt gemaakt voor het bellen met onze klantenservice.
Allereerst verontschuldigen wij ons voor het ontstane ongemak. Wij proberen onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te woord te staan. Helaas kan het door onvoorziene omstandigheden voorkomen dat de wachttijden langer zijn dan normaal.
Desondanks moeten wij u mededelen dat wij conform artikel 6.1 uit onze algemene voorwaarden niet over zullen gaan tot het vergoeden van de telefoonkosten. Voor onze volledige algemene voorwaarden verwijzen wij u graag naar onze website op http://www.telfort.nl/voorwaarden.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Telfort klantenservice internet
Sjoerd van der Snoek
http://www.telfort.nl/klantenservice
05 aug 2008: gebeld met de klantenservice over bovenstaande mail. Sjoerd van der Snoek is bij niemand bekend daar??
Tevens blijkt dat de modem pas 29 jul 2008 in bestelling is gezet!! Veel haast heeft Telfort dus niet.
Tot zover de update
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Datum e-mail: Telfort Klantenservice ([email protected])
Verzonden: donderdag 29 mei 2008 10:11:35
Afdeling Customer Services
Sjoerd van der Snoek
Ik heb 2 e-mails van hem ontvangen.
Leuk bedacht van Telfort dat u nogmaals een aangetekende brief mag sturen.
Sterkte
Verzonden: donderdag 29 mei 2008 10:11:35
Afdeling Customer Services
Sjoerd van der Snoek
Ik heb 2 e-mails van hem ontvangen.
Leuk bedacht van Telfort dat u nogmaals een aangetekende brief mag sturen.
Sterkte
Laatst gewijzigd door TdeHond op 05 aug 2008 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: TELFORT, TE ONBESCHOFT VOOR WOORDEN
Toevoeging: bij mij schreef hij v.a. afdeling Customer services. Is een moeilijk woord.
REMOVED betekent verwijderd. Ook zo'n moeilijk woord.
Misschien is hij weer terug geplaatst naar de Customer services.
REMOVED betekent verwijderd. Ook zo'n moeilijk woord.
Misschien is hij weer terug geplaatst naar de Customer services.