LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ten einde raad met Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
JesseJames
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 aug 2009 11:36

Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JesseJames »

Beste mensen,

Ik wil jullie graag het volgende voorleggen.

Sinds eind vorig jaar ben ik op mij zelf gaan wonen. Ik ben toen binnen mijn eigen gemeente verhuisd. natuurlijk kwam daar een hoop bij kijken, zoals ook het overzetten van mijn ziggo tv/internet abonnement.
Ik ga bellen en krijg na lang wachten contact en geef aan dat ik graag een totaal pakket wil incl. telefonie. Na een hoop moeilijk doen, komt het er op neer dat ik een totaal nieuw pakket krijg. Alles overzetten gaat niet (waarom?) Oke prima. Als ik maar internet krijg. Oud oudjaars dag zou een monteur komen. Die moet ik helaas verzetten omdat mijn vader plotseling werd opgenomen in het ziekenhuis. Dus een andere datum.
Ik ben op die dag de hele dag thuis, maar geen Ziggo. De dag daarna vind ik een briefje in mijn bus. We zijn om 13:00 geweest. Onmogelijk, mijn bel deed het niet maar ik kon alles horen.
Daarnaast stonden de ramen wagenwijd open. Had niemand kunnen roepen? Ik opnieuw telefonisch contact gezocht en gevraagd naar een nieuwe afspraak. "U kunt dit het beste doen als alles er is" Oke fine.
Het instalatie pakket komt binnen maar is niet compleet. Ik kan internet en TV gebruiken. Ik weer bellen, uitleggen, etc. "Alles komt in orde meneer die wordt nageleverd". Na 2 weken nog niks en ik betaal wel mijn abonnement. Meerdere malen gebeld, maar nee hoor het lijkt wel of ik tegen een muur staat te lullen. "U kunt toch ook gewoon zelf draden halen als u zo graag wilt internetten". Ik was stomverbaasd toen ik dit hoorde. Klantenservice? Maar goed ik werd zo langzamerhand steeds kwaader. We waren nu ruim 2 1/2 maand verder. Ik wederom 'boos' gebeld. Uitgelegd dat ik onderhand half Ziggo aan de lijn had gehad. "Ach meneer dat kan helemaal niet " Toen sprongen bij mij de stoppen, heb ik de telefoon er op gegooid en onmiddelijk KPN gebeld.
Ik was het echt zat. Ik werd gewoon gebruikt.
Ik daarna opnieuw contact gezocht met Ziggo en uitgelegd dat ik mijn maand geld terug wil. Het in gebreken blijven principe. Nee, dat kon niet. Geeft u mij de regels dan maar. Oke,wacht, wacht wacht.
"Als één van de beide partijen in gebreken blijft" Weet u nu wat u leest?
Nee, het klopt toch niet. Toen heb ik gevraagd naar de baas.
Nee die is op vakantie, stuurt u maar een brief. Dus ik brief aangetekended gestuurd, mijn situatie uitgelegd en tegelijk een opzegging mee gestuurd.
Krijg ik een vreselijke zakelijke brief terug u abonnement wordt beëindigd op. Niks over de rest. Ik weer meerdere malen gebeld. Maar de baas is elke keer net aanwezig. Volgens mij heeft die man het wel goed. Veel vrije dagen.
Maar goed ik het laatste geld teruggevorderd bij de bank en na het sturen van een brief voor het stoppen van de incasso een blokkade opgeworpen. Ziggo heeft geen recht op mijn centen.
Allerlei aanmaningen gehad en nu lag er er voor het eerst een incasso formulier door de bus. wat moet ik nu doen!
Ik begrijp er echt niks meer van. Ik ben jaren lang tevreden klant geweest, heb meer dan 15 telefoontjes gepleegd, emails gestuurd, brieven, etc. Waarom communiceert er niemand op een normale manier met mij binnen Ziggo? Het hoeft toch helemaal niet zo ver te komen?
Ik wil gewoon dat Ziggo inziet dat ze fout zitten. ik heb nog steeds die kabbels niet, die ik nodig had.
Als ik nu veel geld had gehad dan had ik het bedrag meteen overgemaakt en was ik van ht gezeur afgeweest. Maar ik moet rondkomen met een Wajong uitkering, vanwege een aangeboren chronische ziekte. Al dit gedoe is heel slecht voor mijn gezondheid geweest en nog steeds denk ik wel eens wat is het doel van dit alles?

Wat kan ik nog het beste doen? Ik heb gisteren al een mail naar het incassobureau gestuurd en nogmaals alles uiteengezet. Zou het helpen?
Ik baal van deze situatie en begrijp niet dat Ziggo zo slecht personeel heeft aangenomen. Mijn geestelijk gehandicapte broer is nog capabeler.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt, terwijl ik met al aardig wat moeilijke instantie (UWV, belasting) contact heb gehad.
Wie heeft er voor nog tips, de oplossing. Ik ben echt ten einde raad.

Ziggo webteam Alex
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:26

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo webteam Alex »

Hallo JesseJames,

Ik vind het vervelend om te lezen dat u er via onze klantenservice niet uit bent gekomen en dat dat alleen maar ergernis oplevert. Hiervoor onze excuses. Graag zouden wij met u deze problemen op willen lossen. Ik vraag u dan ook het volgende webformulier in te vullen, zodat wij contact met u op kunnen nemen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Met vriendelijke groet,

Ziggo webteam Alex

JannaSpi
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jul 2009 11:18

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JannaSpi »

Hallo Allemaal,
Ik heb een Ziggo totaal pakket,vanaf het moment dat het aangesloten is,heb ik problemen met mijn telefoonverbinding,heb toen een monteur bij mij thuis gehad en alles was weer in orde.
Tot anderhalve week geleden weer dezelfde klachten begonnen,gelukkig werkte het weer als ik de stekker van de modem er even uithaalde. Toch heb ik er gistermiddag een melding van gemaakt en er werd een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag omdat er niet meteen iemand beschikbaar was,dat vond ik niet erg omdat die het toch weer deed na de stekker eruit te halen.

Maar gisteravond zat ik met iemand aan de telefoon en plots werd weer de verbinding verbroken,maar wat ik ook probeerde niets hielp de lijn bleef dood.
Dit is voor mij heel erg omdat ik een ernstige ziekte heb en een personenalarm bij mij draag dat aan de telefoonlijn van Ziggo verbonden zit en ik dus niemand kan bereiken als er wat gebeurd.
Heb vannochtend 5-8-2009 meteen om 8.00 uur gebeld en kreeg te horen dat ik toch tot volgende week moest wachten,nadat ik vertelde in welke situatie ik mij bevond werd ik even in de wacht gezet en kreeg later te horen dat ik op een spoedlijst werd geplaatst maar dat het niet gegarandeerd kon worden. Ik was behoorlijk kwaad hierom en heb iemand anders ook nog eens laten bellen maar tegen hem werd ook weer gezegt ze moet gewoon tot volgende week wachten,ook iemand van de medische instantie die dan met spoed opgeroepen word als il het alarm indruk heeft gebeld maar ook dat heeft niets opgeleverd,ondanks dat ze zei deze mv heeft niet voor niets een personenalarm.
Even daarna werd ik dus inderdaad weer erg ziek en doodat ik niet op het alarm kon drukken ben ik in elkaar gezakt en lelijk gevallen tegen mijn bed ,heb nu gekneusde tenen en een lichte hersenschudding en behoorljke pijn in mijn nek.
Als mijn hulp die altijd op woensdag komt er niet was geweest had ik er misschien nog gelegen met alle gevolgen van dien en misschien wel de dood want zo ernstig kan dat zijn als ik niet de nodige medicatie snel toegediend krijg.
Nu heb ik ook een email via de site gestuurd want bellen heeft geen zin en ik bel prepaid dat is dan zo op en moet ook maar van een wajong leven.
Maar daar word al bij vermeld als het geen spoed is kunt u deze mail sturen en dan krijg je een bevestiging van binnen een paar dagen krijgt u reactie.
Het is toch van de zotte dat door Ziggo je leven in gevaar komt,ze laten je dus letterlijk creperen,totaal geen begrip. En dat terwijl ik eerst wel begrip had voor hun situatie toen het nog wel werkte als ik alleen even de stekker eruit haalde.
Dus wat moet ik nu ben totaal afhankelijk van zo een personenalarm,wat kan er wel allemaal gebeuren zeg,dit is toch niet normaal hoe Ziggo reageerd.
Hoop dat iemand hier iets op weet en als jullie van Radar iets kunnen betekenen voor mij dan hoor ik dat graag. Ik voel mij nu nog beroerder die val dan daarvoor,wat staat mij nog te wachten,door de warmte kan dit alleen maar erger worden en wat dan,DUS DIT IS EEN NOODOPROEP,DAT ZIGGO NIET AAN IEMANDS NOOD DENKT MIJ IS MIJN LEVEN WEL LIEF,dus Ziggo wat ga je hier aan doen,plus de nodige kosten die ik al daardoor heb moeten maken.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door skippy »

Het is niet verstandig om als u afhankelijk bent van een telefoonverbinding zoals bij (persoonlijk)alarm om een onbetrouwbare
kabel telewfonie verbinding te nemen.Andere vormen van VOIP
( internettelefonie ) worden ook afgeraden.

JesseJames
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 aug 2009 11:36

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JesseJames »

Bij mij is alles nu hopelijk opgelost. Ik heb vandaag contact gehad met het webteam en we zijn al nu al verder dan al die maanden bij elkaar.
Als de facturatie afdeling nu ook zijn werk goed doet , dan ben ik eindelijk gevrijwaard van al die ellende
Het kan dus toch. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren.
Maar goed, het is voorbij.

JesseJames
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 aug 2009 11:36

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JesseJames »

Ik ben het wel met Skippy eens. Alleen internettelefonie is niet verstandig.
Daarvoor zijn de systemen gewoon nog niet zeker genoeg. Dat is algemeen bekend, al moet ik zeggen dat ik bij KPN pas één keer een storing heb gehad.
Overigens geeft dat Ziggo nog niet het recht om zo met u om te gaan.
Misschien kunt u ook en aankloppen bij het webteam. Als het echt nodig, is de klant volgens mij koning en kan er best wel een uitzondering worden gemaakt.

Wel raad ik iedereen aan (die het nodig heeft) om gewoon een goedkoop mobiel abonnementje af te sluiten.

Ik heb door mijn ziekte de laatste tijd regelmatig de dokter of 112 moeten bellen en dan is het fijn als iets achter de hand hebt, ook als er anderen mij niet kunnen bereiken.

JannaSpi
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jul 2009 11:18

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JannaSpi »

Dit is geen internettelefonie,
Dus denk dat jullie het niet goed begrijpen,een personenalarm krijg je als je niet meer altijd in staat ben om 112 te bellen er komt dan een soort apparaat die aan de gewone telefoon verbinding word geplaatst en niet internet telefoon en je krijgt een alarm knop die je dan om je hals draagt en zodra het niet goed gaat druk je daarop en dan word je doorverbonden via het apparaat en er komt dan via het apparaat iemand die vraag of alles goed gaat,kan je nog reageren dan vraagt die persoon wat er aan de hand is,en bij geen gehoor word meteen alarm gemaakt.
En dat is bij alle telefoonmaatschappijen zo tenminste de meest bij sommige kan het tegenwoordig problemen opleveren omdat alles digitaal word.
Ben ondertussen nog steeds niet aangesloten en bljik ook meer kneuzingen te hebben bleef zoveel pijn houden,mijn huisarts is gekomen en dat geconstateerd,het is toch belachelijk hoe hier op gereageerd word door Ziggo. Zodra ik weer niet goed word heb ik ook vaak zuurstof nodig en dat krijg ik meteen als een ambulance met spoed komt,wat als het nu gebeurd,wil Ziggo het zo ver laten komen dat iemand daardoor het leven laat. Als ik meteen een andere telefoon verbinding had bij een andere telefoon maatschappij had ik dat direct gedaan,maar dat is helaas niet zo. Wat mij ook opvalt hier dat bij elke klacht van Ziggo ene Alex van het webteam vaak reageerd waar is die persoon nu. Een kennis die al eerder voor me had gebeld had ze weer gebeld vanmiddag en toen werd er gezegt er is nu grote spoed achter gezet en waarschijnlijk word het vanmiddag,hij zei toen is dat dan al niet te laat,nee werd er gezegt het is nog maar bij tweeen dus ze hebben nog tijd genoeg,en anders zou het morgen worden. Vandaag niemand gezien,heb er een beetje een hard hooft in. Voel me vreselijk beroerd en omdat ik haast helemaal niet naar buiten kan ben ik ook afhankelijk van telefoon voor mijn contacten en mensen kunnen mij ook niet bereiken,de meest vinden een 06 nummer ook te duur dus bellen niet. En ik betaal elke maand € 10,00 extra om naar alle vaste nummers te bellen,dat is vooral makkelijk als je je arts moet bellen. Nu kost het mij handen vol geld. Wat een idioterie zeg,ben wel van plan om ondanks alles toch een andere profider te zoeken,dit is gewoon onmenselijk of er moet heel wat gebeuren wat mij nog een positieve kant geeft ten opzichte van Ziggo,maar dat lijkt mij onmogelijk. DUS NOGMAAL ZIGGO WAT DOEN JULLIE HIERAAN EN MENSEN DIE OOK OVERWEGEN ZIGGO TE NEMEN LEES DAN EERST DE KLACHTEN DIE ALLEMAAL GEMELD WORD EN DAT VAN ALLE PROFIDERS WANT ANDERS VAL JE VAN DE WAL IN DE SLOOT. Ik hou jullie op de hoogte hoe dit allemaal afloopt.

JannaSpi
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jul 2009 11:18

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JannaSpi »

Nou Jesse James hoop dat het inderdaad voor jou nu eindelijk opgelost is. Had ook al contact gehad via dat email bemerkte ik,maar daar is voor mij geen reactie op gekomen,heb er nu weer een geplaatst,dus afwachten maar weer. Moet nu stoppen achter de pc want helaas hou ik het door de pijn niet langer meer vol,maar nogmaals hou jullie op de hoogte. Nog even dit,heb ook een melding gemaakt voor een koude douche want die mogen ze van mij echt krijgen dus als iemand daar mee eens is ,of ook klachten bij Ziggo heeft reageer dan,wie weet helpt dat dan eens. succes allemaal

JannaSpi
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jul 2009 11:18

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JannaSpi »

Vanavond is het probleem eindelijk opgelost. Dezelfde kennis heeft vandaag weer contact met Ziggo gehad,omdat de dag al half om was en er nog steeds niemand was geweest er werd weer tegen hem gezegt dinsdag de 11e komt er iemand en dat terwijl er gisteren werd gezegt of vandaag en anders morgen,nou dus niet.
Toen werd dit mij echt te gortig en heb contact opgenomen met de redactie van de Telegraaf,na mijn verhaal aangehoord te hebben,sprak ook hij er schande over en zou meteen gaan bellen.
Hij zou ervoor zorgen dat er vandaag nog iemand zou komen en anders zou er een artikel komen in hun krant. Ik vroeg hem belt u mij nog terug hoe het afgelopen is,hij zei toen als ik u niet bel dan word het opgelost en anders bel ik u terug.
Nou nog geen paar minuten later belde Alex van het Webteam,die reageerde nu meteen,want een slecht artikel in de krant kan toch niet. Hij had het over mijn mails die ik toegestuurd had met een klacht en ik ben er niet op in gegaan dat ik net de redactie van de krant had gesproken en dat er dan wel meteen gereageerd word.
Maar ondanks dat deed deze mr alle moeite om dit recht te zetten. Er werd eerst gezegt dat het een dag eerder kon dan dinsdag en ook daar was ik het niet me eens.
En na overleg om de stekker er even uit te halen om te meten,kwam daar niet veel uit en hij ging weer de betreffende afdeling bellen om te regelen dat er toch vandaag iemand zou komen. Hij zei dat hun dat regelen omdt hun van de planning zijn en hij niet. Even later kwam hij weer terug aan de telefoon en zei,het is mij gelukt,er zou iemand komen om ongeveer half zes,maar zei hij reken er maar op dat dit wel bij achten word,dat was dus inderdaad zo.
Deze man was ingehuurd voor Ziggo en ook hij sprak er schande over hoe Ziggo handeld en nog wel in zo een situatie zei hij. Hij had maar een paar minuten nodig,heeft een nieuw kabeltje erin gestopt want die andere bleek niet goed te zijn en hij heeft de modem op een andere frequentie gezet wat waarschijnlijk de grootste veroorzaker was,omdat er volgens hem bij iedereen in mijn gebied problemen heeft door een ruis door de telefoonlijn,waardoor er storing ontstaat en door de modem op een andere frequentie te zetten was het meteen opgelost. En dat in nog geen 10 minuten tijd,wat een toestand,en daar maakt Ziggo dan zo een probleem van.
Wil de redactie van de Telegraaf heel hartelijk bedanken voor hun hulp anders had ik nog met het probleem gezeten. En ondanks alles toch ook Alex van het Webteam want ook hij ging er niet mee accoord dat de planning alleen maar een dag eerder iemand wilde laten komen. Ondanks alles vind ik toch dat Ziggo een koude douche verdient want als ik de Telegraaf niet had ingelicht dan was er niets gebeurd en zou ik toch dinsdag moeten wachten. Hoop dat die het nu blijft doen en anders weet ik wat ik nu moet doen. Fijne avond allemaal.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door Ron58 »

En dat is bij alle telefoonmaatschappijen zo tenminste de meest bij sommige kan het tegenwoordig problemen opleveren omdat alles digitaal word.
Janna, naar mijn idee vergis je je als je zegt dat het niet om internetbellen gaat, ik begrijp je uitleg heel goed dat het niet om bellen (zlef een nummer kiezen en spreken) met een telefoon gaat maar om een alarmsysteem wat gebruik maakt van je telefoonaansluiting en wat zelfstandig verbinding legt als jij op de knop drukt.
Echter, als je met Ziggo te maken hebt loopt de telefoonverbinding toch via internet, je spreekt zelf over "alle telefoonmaatschappijen", maar er is maar 1 echte telefoonmaatschappij en dat is KPN.
De overige "telefoonmaatschappijen" die jij bedoelt zijn internetproviders en/of kabelmaatschappijen die ook bellen aanbieden, dit werkt echter met internet technologie en die is anders dan het systeem van KPN
Ziggo is een kabelmaatschappij die ook internet diensten levert via hun eigen kabel (en niet via het telefoon kabelsysteem van KPN), bellen met Ziggo en ook een daarop aangesloten alarmsysteem gaan wel via internet.

Als je modem, misschien ook als de stroom uitvalt (dan is het modem immers ook uit) als er een storing in het internet is, werken jouw telefoon en alarmering niet, via de "echte" telefoonlijn van KPN zouden beiden wel blijven werken.
Vandaar dat aangeraden wordt om bij KPN te blijven als je afhankelijk bent van alarmering, of dit nou een persoonlijk alarm is of een inbraakalarm, over internet is dit om bovenstaande redenen nog niet betrouwbaar genoeg.

Misschien werkt jouw systeem anders dan ik denk en zit je alarmering op een of andere manier rechtstreeks op de kabel van Ziggo aangesloten zonder internet te gebruiken, dan is mijn hele verhaal voor niets geweest, maar heb ik wel weer wat geleerd. :lol:

JannaSpi
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jul 2009 11:18

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JannaSpi »

Hallo Ron,
Je hebt het nu echt mis,
KPN is eigenaar alle kabels die onder de grond liggen en alle andere maatschappijen huren van de KPN.
Mijn telefoonverbinding gaat niet via internet,maar via de kabel,als dat wel zou zijn dat zou mijn internet er ook niet moeten doen,dus dit klopt niet.
Ik heb zelf bij de toen nog genaamd ptt gewerkt dus weet daar wel het een en ander van en dat is nog steeds zo. Heb het namelijk net nog voor de zekerheid gevraagt aan een vriend die kort geleden nog bij de KPN heeft gewerkt.
Het houd dus ook in dat als je denkt een probleem met je telefoon maatschappij te hebben dus o.a Ziggo,Tele2 noem maar op, dat het probleem bij KPN ligt.
Dus het advies klopt niet helemaal,wat ze zeggen blijf bij hun,want het probleem kan ook van hun komen.of je nu wel of niet bij hun bent.
Maar voor dit een hele andere discussie gaat worden.
Er was een probleem en die moest gewoon zo spoedig mogelijk worden opgelost en aan wie het dan ligt maakt dan niet uit,het moet gewoon zo snel mogelijk opgelost worden als iemand in zo een positie zit,dat die gevaar kan lopen.
Fijn weekend allemaal.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door Ron58 »

Hallo Ron,
Je hebt het nu echt mis,
Oke, ik dacht dat Ziggo een kabelmaatschappij is, net als bij ons UPC, en over een hele eigen kabelnet beschikte wat niets met KPN te maken had.
Weer wat geleerd, goed dat ik degene ben die zich vergist, want anders had je er een zorg bij gehad. :lol:

Op zich wel vervelend dat je altijd met twee partijen te maken hebt die naar elkaar verwijzen als er iets fout gaat en dat je eerst de publiciteit moet zoeken voor men wakker wordt. In jouw geval had dit, zoals je zelf ook al aangeeft, meteen moeten gebeuren ongeacht bij welke partij eventueel de fout zit.
Onbegrijpelijk dat ze daar geen soortement noodmaatregel voor hebben.

Fijn weekend.

JannaSpi
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jul 2009 11:18

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JannaSpi »

Daar heb je helemaal gelijk in Ron,
De maatschappijen geven elkaar meestal de schuld in plaats van eerlijk toe te geven.
We zijn allemaal mensen en die maken nu eenmaal fouten,dus toe geven is dan toch niet verkeerd.
Je krijgt dan meer respect voor elkaar,want door elkaar de schuld te gaan geven of te gaan liegen dat werkt toch niet en schept geen vertrouwen.
Wat is er mis om een fout toe te geven,gebeurd niets hoor.
En Ron ik vergis me ook weleens hoor en leer er dan ook weer van,dus geen probleem hoor.

JannaSpi
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jul 2009 11:18

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JannaSpi »

Hallo Allemaal,
Word hier nu echt woest om,lag net weer Telefoonverbinding eruit maar nu Internet ook,na 2 keer de stekker eruit gehaald te hebben,deed die het weer,maar voor hoelang?
Wat een toestand allemaal,heb geprobeeerd contact met Ziggo klantenservice op te nemen,maar normaal als je in de wacht staat hoor je muziek op de achtergrond,hoorde nu helemaal niets en na een kwartier maar opgehangen,de teller bleef maar doortikken,en het kost bij hun sinds kort 10 cent p.m,kassa. Voorheen was het lokaal tarief.
Als er straks weer storing is ga ik morgen toch weer contact opnemen met de Telegraaf.dit kan verdorie toch niet.
Wat een zooitje die Ziggo,als er straks weer storing is kan ik weer geen gebruik maken van het alarm.
Word hier nu echt woest om,ben al online aan het kijken voor een andere profider,want zag mijn rekening weer online en ook daar klopt niets van,staat o.a bij dat ik 6 keer naar het buitenland gebeld heb,weet gewoon zeker dat dit maar 1 keer is geweest dit i.v.m een secretaris d van mijn arts in het buitenland die ik een keer met spoed nodig had en verder bel ik nooit naar het buitenland,mij te duur,stuur dan altijd een email ook voor die arts.
Moet het allemaal eens goed gaan berekenen want had hier al eens over gebeld dat de bedragen zo hoog waren dat het volgens mij niet klopte en er was inderdaad een fout gemaakt,nu is het weer zo hoog.
Ben echt niet van plan om voor iets te betalen waar ik geen gebruik van heb gemaakt.
Dus voor Ziggo nog steeds een ijs en ijskoude douche.

Yendi
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2009 11:49

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door Yendi »

ook ik geef ZIGGO een hele koude douche.maar dan ook een ijs-ijskoude !

voorheen had ik TV.analoog en internet van ziggo analoog telefoon van tele 2 en was tevreden.
maar je wordt voor blok gezet omdat Ziggo zenders eruit haalt
ben sinds 2mnd overgestapt naar digitaal alles in 1.
Maar nu is het met de telefoon een grote puinzooi.
Net als zoveel anderen heb ik negatieve ervaring met klantenservice en het contact formulier .
SORRY meneer Alex van Ziggo webteam.
Verder dan een standaard antwoord brief komen uw medewerkers niet.
en voor begrijpend lezen zijn ze niet opgeleid.
ik krijg per e-mail het bericht dat ze mij telefonisch niet kunnen bereiken haha hoe is dat toch mogelijk ???
ik maak toch een melding dat ik telefoon problemen heb en een monteur moet komen omdat Ziggo allang heeft vastgesteld dat het probleem NIET bij mij ligt!
na 16x contact formulier invullen krijg ik nog steeds hetzelfde advies om de klantenservice te bellen
terwijl ik aangeef dat ik niet kan bellen.
d.w.z. niet lang genoeg contact kan houden om een probleem op te lossen.
ik heb geen mobiel en ben ook niet van plan om de dubbele tarieven van 10ct. per min. + kosten mobiele tel. te betalen
omdat Ziggo in gebreke blijft
mijn telefoongesprekken worden steeds onderbroken,wel 5x per gesprek.
DUS 5x opnieuw starttarief
en dan valt een brief van Ziggo op de deurmat waarin ze doodleuk aankondigen dat de starttarieven per 1 sept.verhoogt worden.
Iedereen kan hierdoor zijn abonnement voor die datum opzeggen.
ik wil weer terug naar tele 2 voor telefoon analoog .
en als ik geen problemen heb met digitaal TV en internet wil ik dat bijZiggo laten.
kan iemand mij zeggen of dat zou kunnen met mijn digi modem van Ziggo of moet ik weer een ander modem erbij.
ben benieuwd naar jullie antwoord

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Yendi,

Uit uw bericht begrijp ik dat u problemen heeft met uw telefoonverbinding, en dat u over deze problemen al diverse malen het contact formulier ingevuld heeft. Echter is het speciaal opgezette webteam formulier welke u kunt bereiken via de link https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam een andere contactformulier dan het formulier welke u bereikt via onze website, https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier. Indien u nog steeds problemen ervaart, willen wij u graag helpen met het vinden van een oplossing van uw problemen. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

Yendi
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2009 11:49

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door Yendi »

hartelijk dank voor uw reactie meneer Jelle
ik zal mijn klacht via het webteam formulier kenbaar maken.
en ik laat me verrassen

misschien is het handig als de medewerkers van ziggo klantenservice ook van dit webteam formulier afweten,
Dat zou dan een hoop tijd en ellende kunnen besparen.
vriendelijke groet Yendi

Beste lotgenoten ,ik houd jullie op de hoogte ,er schijnt licht in de tunnel
en misschien kunnen we dan binnenkort een beetje warm water door de douche laten lopen voor ziggo
wordt vervolgd

JannaSpi
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jul 2009 11:18

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JannaSpi »

Hallo,
Even wat positiefs. Ondanks het feit dat het probleem nog niet helemaal is opgelost heb ik nu iets van dit mag ook gezegd worden.
Er werd gisteren een bloemetje bezorgt door Ziggo,met een kaartje erbij,waarop stond Beterschap en nogmaals onze excuses. Ook heeft iemand van Ziggo mij gebeld en mij een vergoeding aangeboden.
Vind dit echt een positieve reactie en waardeer dit ook echt.
Had mij al aangemeld bij een andere internet/telefonie provider,maar die had ik toch weer opgezegd van hiermee ben ik straks veel duurder uit en ook vond ik dat ik Ziggo de kans moest geven om dit recht te zetten en wie zegt dat het probleem er dan ook niet meer is,daar was ik het meeste bang voor dus vandaar dat ik het toch weer opgezegd had.
En dan krijg je zoiets leuks,vind dit echt een hele lieve reactie.
Ze doen hun best,dat tonen ze echt hiermee.
De verbinding valt nog wel steeds weg,maar als ik de stekker er weer even uithaal dan doet die het weer. Aanstaande maandag komt er weer iemand bij mij om te kijken wat er nu precies aan de hand is,dus af wachten maar. Hoop dat dan de oorzaak gevonden word en dat het dan opgelost is.
Maar vond de reactie van Ziggo zo netjes,vond dus dat ieder dit ook mag weten. Dus van mij geen koude douche meer voor Ziggo. Maar ik hou het wel in de gaten. Ik hou jullie op de hoogte.

Yendi
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2009 11:49

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door Yendi »

hallo zoals beloofd een berichtje van mij over het oplossen van mijn telefoon probleem.
En dat heeft Ziggo voortreffelijk gedaan
Ik kan weer bellen zonder storing.
Ik heb een paar dagen getest om er zeker van te zijn voordat ik hier reageer !
na mijn melding via https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam kreeg ik direct een telefoontje van een Ziggo medewerker.
Helaas kon hij niet direct iets vinden en heeft hij na intern overleg de andere morgen terug gebeld om een afspraak te maken voor een monteur.
EN binnen 1 uur was de monteur er en heeft het probleem gevonden.
Er zat een binnenhuisinstallatie IDSN van KPN tussen waarvan het signaal niet door ziggo wordt ondersteunt
en na die te hebben verwijderd was het probleem verholpen

omdat wij totaal a-technisch zijn hebben wij de installatie door een Ziggo monteur laten doen die dat niet heeft gezien
Ook de monteur die de eerste keer kwam heeft dit over het hoofd gezien.
Dus al met al een menselijke fout.
Het is heel erg jammer dat je maanden om hulp roept .
En dat het met een erg negatief bericht via een programma als Tros Radar moet gaan
Dat er dan heel snel een oplossing kan komen.
de communicatie tussen klant en Ziggo kan beter

JannaSpi zou de binnen huisinstallatie ook jouw probleem kunnen veroorzaken ? ik wist ook niet dat ik die had.
Heel veel succes en goede beterschap gewenst
Hierbij ZIGGO BEDANKT voor de voortreffelijke service en wat mij betreft mag de warmwaterkraan weer open.
vriendelijke groet Yendi

JannaSpi
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jul 2009 11:18

Re: Ten einde raad met Ziggo

Ongelezen bericht door JannaSpi »

Hallo,
Ook voor mij is vandaag alles eindelijk opgelost.
En ook bij mij hadden de 2 voorgaande monteurs niet goed gecontroleerd.
De fout lag in de meterkast,met de kabels en hij heeft een ander contactdoor geplaatst. Alles werkt weer prima en zelfs mijn tv,waar ik overigens geen problemen mee had,geeft een veel mooier beeld.
Dus ondanks al die rot weken en de nodige gevolgen die ook voor mij als bij Yendi veel sneller opgelost hadden kunnen worden als de communicatie beter was,maar ook wat ik heel belangrijk is,begrip voor iemands situatie,zoals bij en meedere mensen die gebruik moeten maken van een personenallarm. Deze mensen krijgen dit niet voor niets en hun leven kan daarvan heel erg afhankelijk zijn. Dus zou toch fijn zijn als daar voortaan beter mee omgegaan word.
Maar ondanks alles,exuces aanvaard en gelukkig alles weer in orde.
Fijne avond verder allemaal en hoop dat als jullie nog een probleem hebben bij ziggo of waar dan ook dat dit ook goed opgelost gaat worden. Mede dankzij Tros radar,maar ook de Telegraaf is mijn probleem sneller opgelost,dus hartelijk bedankt daarvoor.

Gesloten