Mijn vriendin wilde in 09/2003 informatie hebben van Wanadoo betreffende adsl internet en moest een aantal gegevens aanklikken.
Een paar weken later komt er een zending binnen met brief met andere gegevens dan eerst via internet.
Ze besluit alles niet aan te nemen en schriftelijk te annuleren. Na een paar telefoontjes en een flink aantal weken later blijkt Wanadoo hardleers en schrijft ze een aangetekende brief waarin ze aangeeft eerder geschreven te hebben en geen gebruik te willen maken van hun diensten. Verder heeft ze haar account nooit geactiveerd daar ze het pakket (modem) nooit heeft gehouden. Ook heeft ze het contrat nooit ondertekend.
Na weer een hoop telefoontjes blijkt Wanadoo haar te dreigen met incassobureau's en de rechter daar ze een jaarabonnement heeft.
Zijn ze nu blind,doof of .....!!!! Laat maar. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met dit soort maffiapraktijken van wanadoo. Je wordt bij de klantenservice echt voor debiel aangezien en verzinnen alle feiten ter plaatse.
Toch even mijn hart gelucht. We wachten maar af hoe dit zich verder gaat afspelen.
Groetjes,
Paul
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ten onrechte een abonnement van Wanadoo en kan er niet van
Re: Ten onrechte een abonnement van Wanadoo en kan er niet van
Wacht ff, door een aantal zaken aan te klikken een ADSL abo nemen? Volgens mij liggen de zaken toch echt anders dan jij hier voorspiegelt. Want ze zullen toch echt je gegevens moeten hebben ... en dat je die invult, lijkt het mij dat je bewust weet waar je mee bezig bent.
Re: Ten onrechte een abonnement van Wanadoo en kan er niet van
ik ben het met voorgaande eens, pakketten krijg je wanadoo alleen thuisgestuurd door je AAN TE MELDEN, bij adsl wordt er gevraagd naar de modem, telefoonlijn en bank/girogegevens.
beejte teveel om alleen informatie in te winnen, toch?
beejte teveel om alleen informatie in te winnen, toch?