LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tiscali Bar en Bar slecht
Tiscali Bar en Bar slecht
Ik heb nu al voor de derde keer binnen 9 maanden geen geen ADSL verbinding van Tiscali.
De eerste keer was het 11 dagen dat ik geen internet had de tweede keer 3 dagen en nu al voor de vijfde dag geen internet daabij komen nog in ieder geval nog drie dagen (koninginnedag en weekend).
Ik zou vorig jaar na drie brieven geschreven te hebben een 100% vergoeding krijgen (na een half jaar nog steeds niet gekregen).
Ik weet niet wat voor mensen daar werken maar ze hebben ook zeer slechte helpdesk.
Ik kan er een boek over schrijven.
Weet iemand of ik direkt mijn abonement kan opzeggen wegens wanprestatie?
De eerste keer was het 11 dagen dat ik geen internet had de tweede keer 3 dagen en nu al voor de vijfde dag geen internet daabij komen nog in ieder geval nog drie dagen (koninginnedag en weekend).
Ik zou vorig jaar na drie brieven geschreven te hebben een 100% vergoeding krijgen (na een half jaar nog steeds niet gekregen).
Ik weet niet wat voor mensen daar werken maar ze hebben ook zeer slechte helpdesk.
Ik kan er een boek over schrijven.
Weet iemand of ik direkt mijn abonement kan opzeggen wegens wanprestatie?
-
Re: Tiscali Bar en Bar slecht
Hoi Jan Peter,
Ben vanaf februari bezig een werkende adsl aansluiting te krijgen. Na 5 minuten stop alles. Niet met de helpdesk van Tisc.. uitgevonden dat de modem niet goed is maar met de modemleverancier zelf!!!
Nu durft de helpdesk te vertellen dat zij op 1 april een modem hebben verstuurd, het is morgen 30 april en nog steeds niets ontvangen.
Zwaar onvoldoende de service van deze provider.
Ook ik zou er nu wel van af willen!
Ben vanaf februari bezig een werkende adsl aansluiting te krijgen. Na 5 minuten stop alles. Niet met de helpdesk van Tisc.. uitgevonden dat de modem niet goed is maar met de modemleverancier zelf!!!
Nu durft de helpdesk te vertellen dat zij op 1 april een modem hebben verstuurd, het is morgen 30 april en nog steeds niets ontvangen.
Zwaar onvoldoende de service van deze provider.
Ook ik zou er nu wel van af willen!
Aanvraag via internet ingediend,
ZEVEN (7) dagen later online.......TOP.
ZEVEN (7) dagen later online.......TOP.
Hebben nog meer mensen gebruik gemaakt van de winteractie met gratis USB-modem van Tiscali? Dat ding blijkt helemaal niet te werken als je Windows 98 SE en een VIA-chipset hebt!
Na diverse keren contact te hebben gehad met de Helpdesk van Tiscali over problemen met mijn ADSL-aansluiting, kwam eindelijk de aap uit de mouw: USB-modems kunnen conflicteren met bepaalde VIA Controllers en Win 98 SE. Ook bij nieuwere pc’s kunnen USB-modems narigheid geven. Updates halen niks uit. Dit is gewoon bekend bij Tiscali, want er zijn al talloze klachten over geweest. Om die reden zal de Sagem USB-modem binnenkort niet meer via Tiscali aangeboden worden, maar krijgt een USB/ethernetmodem de voorkeur.
Ik heb een klacht ingediend bij Tiscali over deze gang van zaken, maar ze menen zelf aan de Algemene Voorwaarden te hebben voldaan. Is hier sprake van misleiding?
Na diverse keren contact te hebben gehad met de Helpdesk van Tiscali over problemen met mijn ADSL-aansluiting, kwam eindelijk de aap uit de mouw: USB-modems kunnen conflicteren met bepaalde VIA Controllers en Win 98 SE. Ook bij nieuwere pc’s kunnen USB-modems narigheid geven. Updates halen niks uit. Dit is gewoon bekend bij Tiscali, want er zijn al talloze klachten over geweest. Om die reden zal de Sagem USB-modem binnenkort niet meer via Tiscali aangeboden worden, maar krijgt een USB/ethernetmodem de voorkeur.
Ik heb een klacht ingediend bij Tiscali over deze gang van zaken, maar ze menen zelf aan de Algemene Voorwaarden te hebben voldaan. Is hier sprake van misleiding?
Het is nu 6 mei en al voor de tiende dag geen internet verbinding met Tiscali het duurt weer drie werkdagen voordat ik terug gebeld gaat worden door BabyXL/Tiscali om mijn lijn te controleren dat betekend met het weekend erbij minimaal nog eens 5 dagen wachten.
Ik heb mijn buik helemaal vol van Tiscali,
heeft iemand goede ervaring met een andere provider die wel goed is!!
Ik heb mijn buik helemaal vol van Tiscali,
heeft iemand goede ervaring met een andere provider die wel goed is!!
Hallo Jan Peter, ik zou toch een andere provider gaan kiezen..
Na verloop van tijd kun wegens wanprestatie je abo beeindigen...
Bel ze maar eens op, als ze er iets aan gaan doen, dan kun je blijven, willen ze er niets aan doen dan, mag jij gewoon je abo beeindigen!
Lees de voorwaarden maar eens goed
Na verloop van tijd kun wegens wanprestatie je abo beeindigen...
Bel ze maar eens op, als ze er iets aan gaan doen, dan kun je blijven, willen ze er niets aan doen dan, mag jij gewoon je abo beeindigen!
Lees de voorwaarden maar eens goed
Hallo Janpeter, ik gebruik al 8 jaar Tiscali(Worldonline.nl) als inbelaccount. De helpdesk is voor modemoplossingen zeer goed , voor het overige weet ik het niet .Ik wilde dan ook ADSL van Tiscali aanschaffen, maar dat aanbiedingspakket was bij mij niet leverbaar , alleen een duurder KPN-abonnement.
Ik ben verder gaan zoeken en kwam uiteindelijk bij Hetnet terecht, overigens ook KPN. De sercice: grandioos!!
Over Tiscali-ADSL heb ik al meerdere negatieve meningen gehoord zodat ik blij ben dat ik het niet genomen heb. Ik gebruik naast Hetnet ook nog steeds Tiscali, want met deze ADSL-aansluiting kan ik ook mijn Tiscali e-mail verzenden en ontvangen en al hun pagina's bezoeken.
Dus kijk eens op Hetnet.nl.
Succes!!
Ik ben verder gaan zoeken en kwam uiteindelijk bij Hetnet terecht, overigens ook KPN. De sercice: grandioos!!
Over Tiscali-ADSL heb ik al meerdere negatieve meningen gehoord zodat ik blij ben dat ik het niet genomen heb. Ik gebruik naast Hetnet ook nog steeds Tiscali, want met deze ADSL-aansluiting kan ik ook mijn Tiscali e-mail verzenden en ontvangen en al hun pagina's bezoeken.
Dus kijk eens op Hetnet.nl.
Succes!!
Voor een ieder die geen provider wil is er ook ADSL direkt van KPN.
Als dat niet werkt weet je ook waar het aan ligt.
Ik zie mensen wel vaak klagen over een provider maar hoeveel van jullie testen de verbinding zelf met de KPN ?
Bij het KPN pakket heb je ook de code gekregen om je verbinding te testen....hoeveel doen er dat wanneer je verbinding wegvalt ?
hans
Als dat niet werkt weet je ook waar het aan ligt.
Ik zie mensen wel vaak klagen over een provider maar hoeveel van jullie testen de verbinding zelf met de KPN ?
Bij het KPN pakket heb je ook de code gekregen om je verbinding te testen....hoeveel doen er dat wanneer je verbinding wegvalt ?
hans
Gistermiddag voor het eerst storing aan onze ADSL lijn.
Tiscali heeft het probleem verholpen binnen 2 uur!
Tiscali heeft het probleem verholpen binnen 2 uur!
Heeft Tiscali mensen in dienst (helpdeskmedewerkers) die op forums als deze klachten beantwoorden? Voor alle goedgelovige jonassen: Tiscali verhelpt problemen binnen 24 uur, en zorgt ervoor dat je snel online bent. Maar daarna kom je er nooit meer vanaf. Slimme contracten heet dat. Iedereen veel plezier met Tiscali!
Milloeh Cremers
Milloeh Cremers
Mensen ik lees heel vaak dit soort dingen en (no flame intended) maar lezen jullie de algemen voorwaarden van jullie providers wel? Abbo wordt door provider geleverd en lijn/modem door kpn (bij een kpnadsl gerelateerde provider). Als je een nieuw modem krijgt wordt deze niet door je provider opgestuurd maar door kpn. Als er lijn problemen zijn ligt dit niet aan de providers maar aan kpn. Dit gaat dan wel vie de provider deze kaart het aan aan kpn en dan is het voor hun af.
Denk niet gelijk "ik heb geen adsl, mijn provider is slecht" Bel eerst ff met de helpdesk die moeten je verder helpen.
Denk niet gelijk "ik heb geen adsl, mijn provider is slecht" Bel eerst ff met de helpdesk die moeten je verder helpen.
@marcelvanC
En heb je ondertussen het modem ontvangen?
En heb je ondertussen het modem ontvangen?
heb al sinds jaren tiscali ,eerst via 33k6 modem toen 56k6 en n u adsl
nog nooit problemen gehad.
maar ik kijk altijd eerst of het niet bij mezelf ligt.
dus net als bij kpn (adsl) en test prg of de verbinding er uberhaupt is.
zo ja ,ligt het aan je computer(kabels en ww e.d) .
zo nee,dan pas kun je reclameren.
dus dat test prg zou tiscali op hun cd moeten zetten
je kunt ook pingen naar een bekend ipc nummer ,kun je ook zien of er uberhaupt verbinding is.
nog nooit problemen gehad.
maar ik kijk altijd eerst of het niet bij mezelf ligt.
dus net als bij kpn (adsl) en test prg of de verbinding er uberhaupt is.
zo ja ,ligt het aan je computer(kabels en ww e.d) .
zo nee,dan pas kun je reclameren.
dus dat test prg zou tiscali op hun cd moeten zetten
je kunt ook pingen naar een bekend ipc nummer ,kun je ook zien of er uberhaupt verbinding is.
Laatst gewijzigd door Gast op 19 mei 2004 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben de plaatser van het eerste bericht en heb bijna drie weken geen adsl verbinding van Baby XL/Tiscali.
Als maar beloven ze mij terug te bellen(BabyXL) maar tot op heden hebben ze het af laten weten.
Vorige week dondersdag belooft tiscali mij dat ik binnen 3 werkdagen gebeld zou worden, nu ruim een week later nog steeds niet gebeld.
Ikzelf maar weer gebeld om te vragen hoe of wat ,na 45 minuten had ik eindelijk contact.
Zelfs enkele helpdesk medewerkers zeggen zelf dat ze bij niet zo`n beste provider werken.
ik ben er schijt en schijtziek van.
Als maar beloven ze mij terug te bellen(BabyXL) maar tot op heden hebben ze het af laten weten.
Vorige week dondersdag belooft tiscali mij dat ik binnen 3 werkdagen gebeld zou worden, nu ruim een week later nog steeds niet gebeld.
Ikzelf maar weer gebeld om te vragen hoe of wat ,na 45 minuten had ik eindelijk contact.
Zelfs enkele helpdesk medewerkers zeggen zelf dat ze bij niet zo`n beste provider werken.
ik ben er schijt en schijtziek van.
Val nu net in de discussie, dus misschien voor jullie een oude koe:
winteractie, "gratis" ADSL-aansluiting door Tiscali. De truc is dat Tiscali de aansluitkosten wel in rekening brengt, maar dat je die terug kunt krijgen als je een kopie van hun rekening terug naar hen stuurt. Op zich al een vaag verhaal, zeker als je eerst zelf moet uitvinden dat deze rekening alleen digitaal verstuurd wordt naar een mailadres dat zij voor jou gecreeerd hebben, niet je vaste mailadres. Binnen 30 dagen wordt het geld dan teruggestort. Niet dus, na twee maanden nog steeds wachten. Diverse e-mails gestuurd, geen antwoord, laat staan een ontvangstbevestiging, brief gestuurd, óók geen antwoord. Wie haakt er na zoveel gedoe niet af??? En Tiscali telt zijn winst....
winteractie, "gratis" ADSL-aansluiting door Tiscali. De truc is dat Tiscali de aansluitkosten wel in rekening brengt, maar dat je die terug kunt krijgen als je een kopie van hun rekening terug naar hen stuurt. Op zich al een vaag verhaal, zeker als je eerst zelf moet uitvinden dat deze rekening alleen digitaal verstuurd wordt naar een mailadres dat zij voor jou gecreeerd hebben, niet je vaste mailadres. Binnen 30 dagen wordt het geld dan teruggestort. Niet dus, na twee maanden nog steeds wachten. Diverse e-mails gestuurd, geen antwoord, laat staan een ontvangstbevestiging, brief gestuurd, óók geen antwoord. Wie haakt er na zoveel gedoe niet af??? En Tiscali telt zijn winst....
Gewoon naar Demon overstappen!
Nooit problemen,en je wordt keurig op de hoogte gesteld,en gehouden,als er problemen worden verwacht,kortom,TOPPIE!
Nooit problemen,en je wordt keurig op de hoogte gesteld,en gehouden,als er problemen worden verwacht,kortom,TOPPIE!
Ik ben begonnen met internet via een 56k modem via wish wat na een tijdje overgenomen is door tiscali nooit problemen gehad.
Toen adsl beschikbaar werd ben ik overgestapt op tiscali light dat was op december 2002 en tot heden heb ik altijd verbinding gehad met een vaste snelheid op een dag na toen was in maastricht de glasvezels overgetrokken met de bouw van een brug.
Ik heb klantenservice wel een paar keer gebeld met vragen over overstappen naar een andere snelheid en nooit langer gewacht als 5 minuten en mijn vragen werden meteen beantwoord.
Voor mij geen andere provider als tiscali.
Toen adsl beschikbaar werd ben ik overgestapt op tiscali light dat was op december 2002 en tot heden heb ik altijd verbinding gehad met een vaste snelheid op een dag na toen was in maastricht de glasvezels overgetrokken met de bouw van een brug.
Ik heb klantenservice wel een paar keer gebeld met vragen over overstappen naar een andere snelheid en nooit langer gewacht als 5 minuten en mijn vragen werden meteen beantwoord.
Voor mij geen andere provider als tiscali.
Ik heb januari 2003 mij aangemeld bij tiscali light, ikzou ook de kosten terug krijgen. Op e-mails wordt niet gereageerd, je moet een brief schrijven.Ik heb het zelf ook gedaan, het duurde erg lang voor dat er reactie kwam, maar uiteindelijk kan ik je mee delen dat er schot in de zaak kwam. Het geld kwam, op mijn rekening, nu rotzooien ze weer met de maand afrekening! In januari 2005 ben ik van mijn contract af!NOOIT MEER TISCALI!
jACQUELINE
jACQUELINE
Heb eerst World Online gehad....nou die Brink heb haar zakken gevuld...over de ruggen van de abonnees...maar waarschijnlijk ook over de ruggen van haar personeel...wat een balletent zeg....echt een zaak van "Firma list en bedrog.......niet goed......geld weg"
Totdat Tiscali die tent overnam....IK vind het nu top...oke is niet de goedkoopste maar het werkt als een jekko...echt waar met een KPN aansluiting...en de service van KPN...perfect...op zaterdag uit de **** helpen...en ze bellen ook nog terug..nee niks mis mee, maar kan me wel voorstellen als je er 10 dagen uitleg dat je de fik erin wil steken...
Totdat Tiscali die tent overnam....IK vind het nu top...oke is niet de goedkoopste maar het werkt als een jekko...echt waar met een KPN aansluiting...en de service van KPN...perfect...op zaterdag uit de **** helpen...en ze bellen ook nog terug..nee niks mis mee, maar kan me wel voorstellen als je er 10 dagen uitleg dat je de fik erin wil steken...
Het is toch overal wat. KPN laat providers stikken je kunt adsl direct nemen. Tiscali heeft fantastische aanbiedingen 18 maanden geen rekening met een vooruitbetaling en snelheden die geen provider kan bieden. 18 maanden lang internetten voor € 20,00 per maand met de grootste snelheid die er nu aanwezig is. Hoezo slecht.Geplaatst op 14 May 2004 18:54 door petra N
--------------------------------------------------------------------------------
Wij hebben sinds enkele maanden een adsl aansluiting bij Tiscali.
Dit gaat via de KPN. Het is prima, snelle verbinding end.
De kosten van de modem hebben we heel snel terug betaald gekregen van Tiscali.
Wel moet ik aangeven dat als je een mailtje verstuurd met een vraag dan wordt er zeer laat gereageerd. Dit is voor mij geen reden om naar een andere provider te stappen.
Naar boven
Gast
Gast
Geplaatst op 14 May 2004 19:27 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Dag Petra,
Hebben jullie een abonnement waarbij je vooruit moet etalen? Ik overweeg ook zo iets maar lees nogal veel kritieken over tiscali.