Ik wil niet lullig doen, maar je gebruikt
1. enkel hoofdletters
2. alles vet
3. alles schuin
4. geen interpunctie
Gevolg: ik heb geen zin om deze letterbrij te ontcijferen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TISCALI
Re: TISCALI
Daar sluit ik me 100% bij aan.
Wat een ramp om te lezen zo, ga ik niet aan beginnen!
Indien leesbaar wil ik 't best nog een keer proberen !!!!
Wat een ramp om te lezen zo, ga ik niet aan beginnen!
Indien leesbaar wil ik 't best nog een keer proberen !!!!
Re: TISCALI
Ook ik heb een adsl abonnement van Tisvalli gehad .
Ik moet zeggen dat de bereikbaarheid van de helpdesk slecht is ook op e-mail reageren ze niet.
Maar bij het beeindigen van mijn adsl abonnment is zeer soepel verlopen bericht gestuurd aangetekent en per e-mail na ca 14 dagen bericht ontvangen van Tiscalli met datum van beeindiging .
Daarna niets meer gehoord dus niet klantvriendelijk maar wel goed gereageerd bij het beeindigen vanmijnadsl abonnement.
Ik moet zeggen dat de bereikbaarheid van de helpdesk slecht is ook op e-mail reageren ze niet.
Maar bij het beeindigen van mijn adsl abonnment is zeer soepel verlopen bericht gestuurd aangetekent en per e-mail na ca 14 dagen bericht ontvangen van Tiscalli met datum van beeindiging .
Daarna niets meer gehoord dus niet klantvriendelijk maar wel goed gereageerd bij het beeindigen vanmijnadsl abonnement.
Re: TISCALI
hier word ik missleijk van(van die letters)
ik heb je verhaal dus niet gelezen maar ook ik heb abbo bij tiscali na een stroeve start loopt het best wel goed nu heb geen helpdesk nodig
en toen ik ze nodig had waren ze goed bereikbaar , aardig is een ander
topic maar ben nu best tevreden.