LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tiscali

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jan67

Tiscali

Ongelezen bericht door Jan67 »

Ik heb regelmatig problemen met Tiscali gehad. Telkens als ik de helpdesk opbelde was het maar af wachten of ze me konden helpen. Ik ben regelmatig met 30 cent per minuut met een kluitje in het riet gestuurd. Je moet ook erg lang wachten voordat je geholpen wordt. Meestal is het een gok of je iemand krijgt die je adequaat kan helpen. Meestal niet. In december '06 moest ik had ik 4 weken geen internet en e-mail. Ze konden het niet oplossen. Noodgedwongen ben ik toen naar een andere provider overgestapt. Dat is iets was ik niet graag doe omdat ik bij veel contacten voor mijn werk op (digitale) naamkaartejs sta. Tiscali is zo slecht dat ik dit er maar voor lieg neem. Ik kan tiscali van harte AFraden. :cry:

Dirkie

Re: Tiscali

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik heb regelmatig problemen met Tiscali gehad
Wat was de aard van die problemen? Ikzelf heb zelden of nooit problemen met deze provider. En als er wel problemen waren, lagen deze niet aan de provider kant., maar aan mijn kant, zoals bijv. slechte stekkertjes of niet helemaal vast zittende contacten.
Telkens als ik de helpdesk opbelde was het maar af wachten of ze me konden helpen
Dat is meestal zo, want je weet niet van tevoren wat het probleem is. De gebruiker heeft meestal als omschrijving van de klacht "het werkt niet" en daar moet je het als helpdesk mee doen.
In december '06 moest ik had ik 4 weken geen internet en e-mail
Wat is er nu eigenlijk aan de hand?

Jammer dat Tiscali de storing niet kon oplossen en veel succes bij je nieuwe provider!

Gesloten