Vroeg me na opeens af, hoe het met onze Tiscali datalimiet zit en haar eventuele overschrijding. Mijn vriend dacht dat we er vast vaak overheen gaan!
Ik bellen met Tiscali, want ik kwam niet in hun online-datalimiet-
bekijken-feature. Zei de vriendelijke helpdeskmedewerker, "er zijn toch geen abonnementen met datalimiet meer? Volgens mij kunt u upgraden naar een goedkoper abonnement zonder datalimiet." En hij verbond me door met de verkoopadministratie!
De dame daar met-gezellig-zachte-g probeerde me nog een nieuw modem te verkopen, maar dat heb ik vriendelijk afgehouden. Ze heeft wel voor me geregeld, dat ik voor 14,95 ipv 19,95 een abo zonder ipv met datalimiet krijg. Upgraden heet dat... dat is pas upgraden! goed he.
Voor de volledigheid: ik had een ADSL Start abo uit het jaar 0, ik bedoel dateert van januari 2004. Nu heb ik een ADSL T4 abo.
Wie ook nog zo'n Start abo heeft bij Tiscali: doe er je voordeel mee!
Groeten van Tess
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tiscali Tip: bespaar 5€ op je lopende abo!
-
Re: Tiscali Tip: bespaar 5€ op je lopende abo!
Tess,
ik wist niet dat er uberhaupt nog abbo's met datalimit bestonden, goeie zet van je.
ik wist niet dat er uberhaupt nog abbo's met datalimit bestonden, goeie zet van je.