LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tja weer upc nu het chello extreme abbo.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rene1953
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2007 17:26

tja weer upc nu het chello extreme abbo.

Ongelezen bericht door rene1953 »

Geplaatst op 29 Nov 2007 20:11 door rene1953


--------------------------------------------------------------------------------

hallo hallo.

lieve mensen laten we upc niet al te zart maken tis een wereld firma alles wat je vraagt doen ze (niet) alles wat je af neemt aan producten krijg je (al is het maar voor de helft) zeer kundige helpdesk (als het niet te moeilijk is ) enz. enz.
ben zelf al vanaf eind juli ja ja eind juli dus bezig om een beetje snelheid voor me extreem te krijgen en ja hoor ze gaan je echt helpen hoor (niet dus) ze beloven ja meneer U zit inderdaad op een druk gedeelte we gaan U muteren naar een andere kast (geen idee welke kast heb dr zelf zat hier ) maar afijn er gebeurt niks inmiddels eind augustus bijna het bedrag voor me nieuwe auto verbeld aan de help desk maar krijg nog steeds positieve antwoorden van het komt goed (niet dus ) en zo gaan we maar door eind sept. nog niks veranderd.
oja eind oktober ook niet hoor niet dat jullie denken dat er wat gebeurt is.
o foutje er is wel wat gebeurt kreeg 18 of 19 nov . een duidelijk antwoord. ja ja een echt antwoord.
U ziy op een druk gedeelte (wist ik al he) dus ik vraag wat er aan gedaan wordt .: antwoordt: niks. want we zitten nog niet aan de maximale piek met andere woorden ik heb extreem a €59.95 p/mnd en heb hèèl soms 16mb maar over het algemmen hooguit 8 a 9mb.
dus wel betalen maar niet krijgen . nou ik ben dr klaar mee .alles gaat er uit telefoon en televisie en inet ze kunnen die bagger in hun (*) stoppen.
bezint eer gij aan upc begint.

met vriendelijke Groet Renè een zeer tevrede upc klant (niet dus)

Amazigh_Q
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 okt 2007 18:16

Re: tja weer upc nu het chello extreme abbo.

Ongelezen bericht door Amazigh_Q »

correcte actie dat je upc abbo hebt gestopt
die *** maken het nog bonter door meer geld te gaan vragen

ik heb de probleem dat ik niet kan stoppen
upc is baas in myn gebied
en als er een andere provider zijn.
dan zijn die nog slechter dan upc

veel gelukt met zoeken naar een ander provider
en nog vele jaren van : ''om van gek te worden'' klantenservies >_>

Templar
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 okt 2007 12:31

Re: tja weer upc nu het chello extreme abbo.

Ongelezen bericht door Templar »

Grappig....

ik zit bij Telfort met een gemiddelde snelheid van 14Mbit (ongeveer 1.7MB downloadsnelheid / seconde) voor slechts euro 19,95.

De verbinding is zeer stabiel. Het kan dus wel, goed -en- goedkoop.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: tja weer upc nu het chello extreme abbo.

Ongelezen bericht door KPN »

@Templar, dan woon je zeker dicht bij de telefooncentrale.
Dan mag je een gelukkig mens zijn!

Helaas wonen de meeste mensen zo ver van de centrale af, dat de gemiddelde snelheid van adsl hooguit 4Mb is.

Templar
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 okt 2007 12:31

Re: tja weer upc nu het chello extreme abbo.

Ongelezen bericht door Templar »

Ik woon 1237meter van de centrale af. Ook weer niet precies om de hoek dus :lol:

adhv
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2007 20:55

Re: tja weer upc nu het chello extreme abbo.

Ongelezen bericht door adhv »

Je hebt nu toch de kans om alles netjes af te zeggen i.v.m. die prijsverhoging? Geluk bij een ongeluk zou ik zeggen.

Ik had meteen de klantenservice gebeld om het hele zootje af te zeggen.

Desalniettemin ben ik dik tevreden met mijn UPC verbinding. Het verschilt wel degelijk per wijk.

Gesloten