LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TMobile Fiberfast Ultra

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
djfalkon

TMobile Fiberfast Ultra

Ongelezen bericht door djfalkon »

Overgestapt bij Tmobile van snel internet naar fiberfast ultra.Eerst info ingewonnen tbv snelheid ,mij werd min. 45 MB beloofd. Ik haal net 30 MB (nog geen verdubbeling qua snelheid maar wel qua kosten) Dit heb ik exclusief gevraagd omdat ze ook 'gewoon' fiberfast hebben en dit is tot 30 MB. NU al 3 maal telefonisch contact gehad maar ieder keer een ander verhaal of smoes, maar geen daadwerkelijk oplossing! Hier kom ik geen stap verder mee !
Heb alles geprobeerd bij de helpdesk/klantenservice maar snelheid blijft onder de maat!
Het is een MISSIE hopeloos!

sjohie

Re: TMobile Fiberfast Ultra

Ongelezen bericht door sjohie »

Hoe komt je bij een beloofde 45Mbit, als het abonnement 60mbit is? En ik lees nergens dat het product Fiberfast Ultra ook daadwerkelijk via glasvezel geleverd wordt, zoals de naam doet vermoeden, dus dat kan heel goed VDSL zijn, en dan komt de afstand tot de wijkcentrale als beperkende factor er ook nog bij.

djfalkon

Re: TMobile Fiberfast Ultra

Ongelezen bericht door djfalkon »

Hallo sjohie,

Omdat ik al internet had van Online (nu Tmobile) heb ik eerst info ingewonnenover Fiberfast Ultra.
En ja hier zeggen ze 60 MB, maar omdat ik weet dat dit over het algemeen niet wordt gehaald heb ik eerst info ingewonnen bij Tmobile betreft de behaalde snelheid voor mij.
Hierin werd gezegd dat ik makkelijk 45 MB kon halen, en ik ga ervan uit dat de kennis hiervoor bij de leverancier moet liggen....
Nu al weer 2 weken verder met diverse telefoontjes (wat aardig in de kosten loopt) maar geen stap verder.
Het 2e telefoontje was het leukste (sarcastisch bedoeld) hierin werd gezegd dat hij nog niet compleet opgeleverd was, en dat ik nog 3 dagen moest afwachten.
En dit gaat maar door als je de klantenservice belt , niemand heeft hier know-how alleen broodje aap verhalen.
Dus telefonisch contact met de klantenservice is:
- zonde van je tijd en geld
- frustrerend iedere keer een andere smoes
- geen feedback betreffend de klacht

Gesloten