LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Transfer eigen domein Ziggo genegeerd

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Nicky001
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2012 20:58

Transfer eigen domein Ziggo genegeerd

Ongelezen bericht door Nicky001 »

Zeker meer dan 7 jaar geleden, toen Ziggo bij ons nog multikabel heette hebben wij besloten email op een eigen domein te nemen. We hebben ons destijds niet gerealiseerd dat het domein niet van jou wordt, multikabel heeft het geregistreerd en op die naam staat het ook geregistreerd. De afgelopen jaren zijn er veel problemen geweest met emailservers die niet bereikbaar waren etc. Omdat het lijkt alsof Ziggo dit niet echt belangrijk vindt (wordt ook niet meer als dienst aangeboden) en je eigenlijk dus overgeleverd bent aan de welwillendheid van technici van Ziggo (die als je belt zeggen dat je het beste een paar dagen kunt wachten en het dan nog eens kan proberen) willen we het domein verplaatsen naar een andere provider. Hiervoor heb je een transfer code nodig. Het verkrijgen daarvan is dus tot nu toe, en daar zitten al heel wat telefoontjes in, niet gelukt. Niemand weet precies hoe het zit en/of kan geen beslissingen nemen. Heel vervelend aangezien het veranderen van emailadres eigenlijk geen optie meer is tegenwoordig....

Iemand ervaring hiermee? Hoe kunnen we dit het beste aanpakken????

Skillz95
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:28

Re: Transfer eigen domein Ziggo genegeerd

Ongelezen bericht door Skillz95 »

als je die code wilt moeten ze hem geven en anders stoppen er mee.

als je er mee stopt komt die naam beschikbaar weer.

En kijk anders op Strato.
is stukken beter.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Transfer eigen domein Ziggo genegeerd

Ongelezen bericht door bprosman »

SIDN al benaderd met dit probleem ?

https://www.sidn.nl/over-nl/geschillen-en-klachten/

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: Transfer eigen domein Ziggo genegeerd

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo Nicky001,

Zou je mijn via een privébericht je klantnummer willen toesturen. Eveneens het domein waar het om gaat. Ik ga dan kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Gesloten