LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] U bent mateloos populair vandaag. Ja ja!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Manddddd

U bent mateloos populair vandaag. Ja ja!

Ongelezen bericht door Manddddd »

Ik heb me aangemeld bij Lexa. Nu krijg ik ineens een enorm aantal mensen dat mijn profiel bezoekt. Zoveel dat ik het verdacht vind: 75 binnen twaalf uur. Je krijgt dan flirts toegezonden, maar je kan, voordat je betaalt, niet zien wie dat zijn. Ook krijg ik een bak met Nigeriaanse spammers als Lexa mail binnen. Dus dat maakt die flirts, 1 op 3 bezoeken, 25 dus, ook niet echt betrouwbaar. Tja eerlijk gezegd zo knap ben ik nu ook weer niet. En nu mailt Lexa me naar mijn email adres dat ik 'mateloos populair' ben. Ja, maar voor wie dan? Voor die spammers? Of misschien hebben ze wel kleine kindertjes ingehuurd in India om op mijn profieltje te drukken. Ook heb ik in mijn profiel gezet dat ik mail met Engelse teksten, en met teksten in onzinnig slecht Nederlands 'delete as Nigerian spam'. Die laatste drie woordjes werden er dus vanaf gehaald door Lexa. Tja uit België komt het niet hoor! Maar euh, ik vertrouw dit dus niet. Ik krijg de indruk dat sommige dating sites, niet alleen Lexa trouwens, ik heb dit vaker meegemaakt, je profiel laten bezoeken door fake members, om je te laten denken dat je populair bent, en je vervolgens als betalend lid te registreren. Ben je eenmaal lid, dan blijkt dat mateloos populair zijn, van fake members te komen.

dhc

Re: U bent mateloos populair vandaag. Ja ja!

Ongelezen bericht door dhc »

Heel dom om je bij Lexa aan te melden. Kost je bakken met geld en resultaat: 0....

Manddddd

dhc schreef:Heel dom om je bij Lexa aan te melden. Kost je bakken met geld en resultaat: 0....
Nou. Ik had me nog niet aangemeld als betalend lid. Sterker nog, dat verwijderen van de woordjes 'as Nigerian spam', was voor mij echt de druppel, en ik heb op dit moment mijn profiel als 'niet actief' gezet.

Maar heb je enige commentaar op mijn vermoeden? Ik vertrouw ze niet. Het lijkt erop dat ze iets doen om je de illusie te geven dat je heel populair bent. Dit om je als betalend lid binnen te krijgen. Heb je betaald, dan blijk je ineens niet meer zo populair, blijken die flirts uit Thailand en Colombia te komen, wordt je in de zoekresultaatlijst van andere members weer eventjes terug naar achteren geplaatst. Van die trucs, daar heb ik dus vermoeden van.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Inderdaad, 75 mails in 12 uur tijd, is populair!
Misschien nog wat virussen gratis erbij, en de populariteit slaat om in woede!

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

Manddddd schreef:
dhc schreef:Heel dom om je bij Lexa aan te melden. Kost je bakken met geld en resultaat: 0....
Maar heb je enige commentaar op mijn vermoeden? Ik vertrouw ze niet. Het lijkt erop dat ze iets doen om je de illusie te geven dat je heel populair bent. Dit om je als betalend lid binnen te krijgen. Heb je betaald, dan blijk je ineens niet meer zo populair, blijken die flirts uit Thailand en Colombia te komen, wordt je in de zoekresultaatlijst van andere members weer eventjes terug naar achteren geplaatst. Van die trucs, daar heb ik dus vermoeden van.
Vermoeden lijkt me juist.
Zonder fakeprofielen (inelkaar geflanst door een ijverige operator van Lexa) had je niks of hooguit enkele reacties gekregen.
Het is een goedkope truc om klantjes te werven.

Manddddd

tennis schreef:Inderdaad, 75 mails in 12 uur tijd, is populair!
Misschien nog wat virussen gratis erbij, en de populariteit slaat om in woede!
Dat is op zich het probleem niet hoor. Dat kan je uit zetten. Maar de kwestie is, bij andere sites waar dit profiel al langer staat, krijg ik hoogstens een paar bezoeken per dag. Goed in het begin iets meer, omdat je nieuw bent, maar never nooit niet 75, en die ander sites hebben ook echt wel een behoorlijk leden bestand. En dan een derde daarvan die op die flirtknop gaat rammen. Zo knap en aantrekkelijk ben ik nu ook weer niet dat ik een success-rate zou moeten hebben van 1 op drie.

Manddddd

seconds-out schreef:Zonder fakeprofielen (inelkaar geflanst door een ijverige operator van Lexa) had je niks of hooguit enkele reacties gekregen. Het is een goedkope truc om klantjes te werven.
Ik weet niet of het echt fake profielen zijn. Er zijn ook andere trucs om je 'semi legaal', de indruk te geven 'mateloos populair' te zijn. Bijvoorbeeld je als nieuw maar nog niet als betaald geregistreerd lid tijdelijk even vooraan in de resultaatlijst zetten bijvoorbeeld. Is niets illegaals aan, kun je dan zeggen, is 'service voor nieuwe leden'. Zo'n aanpassing is in computercode zo te maken, dat weet ik. Ook denk ik dat het niet voor niks is dat je niet mag zien wie je profiel bezoekt, en wie die flirts stuurt. Een groot gedeelte zal 'uit verweggistan en op zoek naar een visum' zijn. Ze willen niet dat je daar achterkomt, die informatie wordt geblokkeerd. Jij denkt jemig wat geweldig eindelijk .... betaalt, en dan? Valt het zwaar tegen?

mrssJ

Ongelezen bericht door mrssJ »

Stink niet in dat STINK LEXA!!! zakkenvullers zijn het daar!!!!!

Gesloten