| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitverkoopwinkel??
-
Charlottej
uitverkoopwinkel??
Iemand bekend met uitverkoopwinkel.com?? Het lijkt mij niet oke, gezien taalfouten etc?
-
stofzuigertje
Re: uitverkoopwinkel??
Bei taal vauten vint je meestal nog meer problemen....
Zo fout genoeg geantwoord?
Als ze geen goede taal beheersen is meestal de rest ook rommelig dus doe ik ook geen zaken met dit soort aanbieders.
Zo fout genoeg geantwoord?
Als ze geen goede taal beheersen is meestal de rest ook rommelig dus doe ik ook geen zaken met dit soort aanbieders.
-
witte angora
Ik vind het met die taalfouten nog wel meevallen. De site ziet er goed uit, maar...
Wegens succes met één dag verlengd, tot en met vandaag, of anders morgen. Levertijd kan 14 dagen bedragen. Ik weet niet goed wat ik daarvan zeggen moet.
Aan de andere kant, je kunt onder rembours betalen, dus betalen bij bezorging. Je loopt dus weinig risico.
Of het allemaal echt zo goedkoop is, waag ik echter te betwijfelen. De twee producten die ik had bekeken hadden de normale winkelprijzen. Dan kun je dus net zo goed naar de Kwantum, de Hornbach, of welke winkel ook waar het spul vandaan komt. Dan kun je het spul nog even beoordelen alvorens je het koopt.
Wegens succes met één dag verlengd, tot en met vandaag, of anders morgen. Levertijd kan 14 dagen bedragen. Ik weet niet goed wat ik daarvan zeggen moet.
Aan de andere kant, je kunt onder rembours betalen, dus betalen bij bezorging. Je loopt dus weinig risico.
Of het allemaal echt zo goedkoop is, waag ik echter te betwijfelen. De twee producten die ik had bekeken hadden de normale winkelprijzen. Dan kun je dus net zo goed naar de Kwantum, de Hornbach, of welke winkel ook waar het spul vandaan komt. Dan kun je het spul nog even beoordelen alvorens je het koopt.
Dat is maar hoe je het bekijktwitte angora schreef: Aan de andere kant, je kunt onder rembours betalen, dus betalen bij bezorging. Je loopt dus weinig risico.
Hier in de stad mag je het pakje pas openen na de rembourskosten te hebben betaald en je zou de eerste ( en ook de laatste) niet zijn die een mooi verpakte baksteen of iets dergelijks in het pakket aantreft.
Het KvK nummer verwijst naar een adres in Moergestel.
Het BTW-identificatienummer: NL803124727BO1 wordt ook gebruikt door de PABO
Het BTW-identificatienummer: NL803124727BO1 wordt ook gebruikt door de PABO
-
witte angora
Bestel je een tuinset, dan wordt het wel een heel zwaar pakket met bakstenen.jor schreef:Dat is maar hoe je het bekijktwitte angora schreef: Aan de andere kant, je kunt onder rembours betalen, dus betalen bij bezorging. Je loopt dus weinig risico.![]()
Hier in de stad mag je het pakje pas openen na de rembourskosten te hebben betaald en je zou de eerste ( en ook de laatste) niet zijn die een mooi verpakte baksteen of iets dergelijks in het pakket aantreft.
Ach, als je dan toch van plan was een schuurtje te bouwen...
Ze verkopen trouwens ook zo'n stenen barbeque die je bij de gamma en de praxis kunt kopen.
Ha ha, je hebt helemaal gelijk
Ik had niet gekeken (nu pas)wat er precies werd aangeboden en met dit soort artikelen hoef je daar inderdaad geen angst voor te hebben.Sorry.
-
michielNED
Volgens de voorwaarden is deze site van VZR Trading BV, het kvk nummer op de site is echter van een ander bedrijf, VZR heeft wel een eigen kvk nummer maar dat is totaal anders (geen typfout dus). Beetje vreemd.
-
witte angora
Toch zou je best wel gelijk kunnen hebben. Een doos gevuld met alleen maar piepschuim voor de prijs van een tuinset is ook wel duur betaald.jor schreef:Ha ha, je hebt helemaal gelijkIk had niet gekeken (nu pas)wat er precies werd aangeboden en met dit soort artikelen hoef je daar inderdaad geen angst voor te hebben.Sorry.
even google maps aders doen dan zie je dat het een woon huis is in alkmaar
dus zou het niet vertrouwen als ik men was
dus zou het niet vertrouwen als ik men was
-
Charlottej
Ik heb inmiddels zelf wat 'research'gedaan. Ze bedienen zich van verschillende namen. Pakketten boven de 75 euro willen ze niet per rembours verzenden.
Op de caravan verhuursite noemen ze Obelink (WInterswijk) die van niets weet. De tekst is letterlijk gekopieerd van Obelink.
Het lijkt mij niet safe. Het vreemde is wel dat ik nergens kan vinden, behalve de diverse forums, waar ik hiervan medling kan maken , zonder direkt aangifte te doen, want ik ben niet bestolen omdat ik niet betaald hebt en van mn bestelling heb afgezien.
Op de caravan verhuursite noemen ze Obelink (WInterswijk) die van niets weet. De tekst is letterlijk gekopieerd van Obelink.
Het lijkt mij niet safe. Het vreemde is wel dat ik nergens kan vinden, behalve de diverse forums, waar ik hiervan medling kan maken , zonder direkt aangifte te doen, want ik ben niet bestolen omdat ik niet betaald hebt en van mn bestelling heb afgezien.
-
janenilona
Ik werk bij de logistieke dienstverlener die genoemd wordt op de website van uitverkoopwinkel, kreeg vandaag een telefoontje van mensen die iets gekocht hadden daar ( en al betaald) of dat dat in levering zat, maar ik kon niks vinden (uitverkoopwinkel bestaat ook niet als klant bij ons). Ben dus ook op google gaan zoeken en kwam er al snel achter dat dit geen zuivere koffie is. Ze zijn alleen via de mail te bereiken en delen de mensen dan mee dat de zending verstuurd is. Wat dus niet zo is!
DUS MENSEN WEES GEWAARSCHUWD!!!!
DUS MENSEN WEES GEWAARSCHUWD!!!!